The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*ufopääkkönen*
:cautious:..ehmmm...siis...oikeessahan Ellunen on tosta lämpimästä muttamutta ei sitä kukkaa parane liika lämpimällä vedellä lotrailemaan intoutua kun muutoin ne juuret ottavat itteensä ja sitten riskinä on märäntyminenkin...mutta hittojako tässä mitn horisemaan saati neuvomaan kun niillä mitn painoarvoa ole(y)...


Voi morjens taas:D...Hyinen Gebardi:ROFLMAO:..no, oonhan mä aikalailla ällönen kyllä:sick: että oikea kuvaus tuli(y):love:
hYINEN = KYLMÄ, JÄINEN, IHANA. :mad::love:

Ei ällö missään nimessä.
 
Hyi hyisinttiä,kamala haju niissä ja tulee vaan pää kipeeks.
Ei tuu kun laittaa sen porstuaan olemaan :)
( ..jep, jos kärsii migreenistä niin niiden voimakas tuoksu kyllä laukaisee sen...)
siis niin ihanan tuoksuinen kukka:eek: Nykyään kukat ei oikeesti tuoksu juur millekkään...siis ruusut ja joku joulutähti esim...
No niin, kullakin on oma nenänsä ja itelleen sopivimmat nenämusiikkinsa:). Itse en hyasintista välitä, ts. kiitos mutta ei kiitos koska kippeeks tuun:notworthy:. Kaunishan sekin kukka tosin on :)


Mitenkä niin ei ruusut tuoksu:cautious:...kyllä mun nenuli ruusujen vienokauniin herkän tuoksun aistii:) mutta joulukukan ei pidäkään tuoksua.
 
Mitenkä niin ei ruusut tuoksu:cautious:...kyllä mun nenuli ruusujen vienokauniin herkän tuoksun aistii:) mutta joulukukan ei pidäkään tuoksua.
Siis ne ruusut ei tuoksu millekkään mitä voi ostaa kukkakaupasta ja viedä vaikka kylään...


Ja jos mä olisin parikytä vuotta nuorempi niin tinkulainen ei kauaa sinkkutyttönä heiluis.
No tuo oli kyllä kauniisti sanottu tinkusta ja tinkulle(y):love:
 
hYINEN = KYLMÄ, JÄINEN, IHANA. :mad::love:

Ei ällö missään nimessä.
*huiskii ilmaa valko..ei muuten ookaan kun tämmönen punavihreeraidallinen*ufopääkkönen* keittiöliina:barefoot:*...rauhotu rakkaani:) ja kiitosta kaunista:love:...


...mutta öllötyksellisen ällötyksenhapatuksellinen mä oon:)...ja tänään taatusti jääpääkkönen eli kauhulla tässä jo mielikuvaharjoittelen pikaista pyrähdystä kylän putiikkeihin...ei niin tuu onnistumaan kuviot:D:oops:
 
*huiskii ilmaa valko..ei muuten ookaan kun tämmönen punavihreeraidallinen*ufopääkkönen* keittiöliina:barefoot:*...rauhotu rakkaani:) ja kiitosta kaunista:love:...


...mutta öllötyksellisen ällötyksenhapatuksellinen mä oon:)...ja tänään taatusti jääpääkkönen eli kauhulla tässä jo mielikuvaharjoittelen pikaista pyrähdystä kylän putiikkeihin...ei niin tuu onnistumaan kuviot:D:oops:
Höpöhöpö sinä mikään öllötyk...tuollasta sanaa ees osaa toistaa...sä oot aivan ihana, sellanen piristysruiske aina kun ilmestyt positiivisena ja iloisena ja pirskauttelet iloa ympärilles:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Täällä tupruttaa kanssa ja ihan kunnolla:love:
Iteasiassa tulinkin just korjaamaan että ei täällä mistään leijumisesta ookaan ennää kyse vaan lähinnä nuo hiutaleet vissiin änkäytyy:cautious:...tai että mun pitäs vielä tonne jonnekin sekaan mahtua:eek:...

No onneks ei oo huolta kampauksen säilymisestä kun kuitenkin vallattoman kurittomina ovat tänäänkin nää kikkurankäkkärät(y)
 
Iteasiassa tulinkin just korjaamaan että ei täällä mistään leijumisesta ookaan ennää kyse vaan lähinnä nuo hiutaleet vissiin änkäytyy:cautious:...tai että mun pitäs vielä tonne jonnekin sekaan mahtua:eek:...

No onneks ei oo huolta kampauksen säilymisestä kun kuitenkin vallattoman kurittomina ovat tänäänkin nää kikkurankäkkärät(y)
Täällä välillä leijuu, tuiskuttaa, viskoo, paiskoo ja sitte taas leijuu tuo lumi maahan.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä