The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No nyt on aamupala eessä.:coffee:

Jaa,multako ei kysytä mielipidettä asiaan:cautious::unsure:
:barefoot::love:
Ei vaikuta hyvältä idealta.
Kyllä mä kinkulle ja gotlerille käyttöä keksin.
Mut jos nuoria neitokaisia tulee postiluukusta sillai, et niit on pian pakastin täynnä, niin sit mä olen ihmeessä, et mitä niillä tekis?
Jaa että vanha gotleri kelpaa muttei tinku?:alien::alien::cautious:
Tietääkö joku kikkaa millä hajusintti puhkeaisi kukkaan nopeammin?
Toivoisin että avautuisivat ennen huomista, tai viimeistään huomenna, että tulis jouluntuoksua.
Kokeile kastella lämpimällä vedellä ja oliko se nyt sokeria siihen veteen...suola muistaakseni tappaa....voit sä sitäkin laittaa jos haluat että se delaa:unsure:
 
No nyt on aamupala eessä.:coffee:


:barefoot::love:

Jaa että vanha gotleri kelpaa muttei tinku?:alien::alien::cautious:

Kokeile kastella lämpimällä vedellä ja oliko se nyt sokeria siihen veteen...suola muistaakseni tappaa....voit sä sitäkin laittaa jos haluat että se delaa:unsure:
Nyt kuulostaa niin makaaberilta tämä ohje jä teidän jutut muutenki, että jätän tällä kertaa kokeilematta, EN HALUA että heittää veivin.:eek:

Jos Hyinen Gepardi osaa neuvoa, voin uskaltaa luottaa. Ehkä. Taisi sekin olla jo gölkipäissää.
 
Nyt kuulostaa niin makaaberilta tämä ohje jä teidän jutut muutenki, että jätän tällä kertaa kokeilematta, EN HALUA että heittää veivin.:eek:

Jos Hyinen Gepardi osaa neuvoa, voin uskaltaa luottaa. Ehkä. Taisi sekin olla jo gölkipäissää.
Nii no mitäs läksit kikkelis kokkelis *tuhahtaa tonttulakkipäässään ja nostaa nenun pystyynsä*
 
Nyt kuulostaa niin makaaberilta tämä ohje jä teidän jutut muutenki, että jätän tällä kertaa kokeilematta, EN HALUA että heittää veivin.:eek:

Jos Hyinen Gepardi osaa neuvoa, voin uskaltaa luottaa. Ehkä. Taisi sekin olla jo gölkipäissää.
Kukkimisen nopeutukseen mä en tiedä neuvoa, mut kun kukkii niin noi on viety yöksi viileään niin kukkivat kauemmin
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Tietääkö joku kikkaa millä hajusintti puhkeaisi kukkaan nopeammin?
Toivoisin että avautuisivat ennen huomista, tai viimeistään huomenna, että tulis jouluntuoksua.
Voisin kuvitella ja olettaa että hyasintti nauttii samoista ominaisuuksista kuin muutkin kukkaset eli lämmössä riehaantuisi kukkeilemaan :)..?

Tuoksuvaista joulua Lunaticilaan :love:..nautiskele ja fiilistele, helli masua ja sieluas:)
 
Mun suolta ei ole sörkitty, vaikka muuan kirurgi, joka ei sukonut myrkkykaalta syyksi, olisi halunnutkin, kielsin - joka hänen oli merkattava mun papereihinkin. Sanoin, että tiedän niin monta puhjennutta suolta, että se syyksi sinne - tuskinpa kirjoitti.

Elinsiirroista tiesin kauan ennen sitä, kun olin ennen matkaa Himalajalle lukenut dokkarin Ilon kaupunkin, kirjana. Suosittelen kaikille - ja nimi on vain kaupunginosa Intialaisessa kaupungissa. Rokotteiden takia oli ihan hyödyllinen, otin kaikki mitä suosittelivat.

Mutta olin mukana niissä nettikeskusteluissa, mihin mun naapuri halusi oman tekstinsä ja laitoinkin lainausmerkkeihin. Aluevastaavan kommentti siihen oli ettei usko koko juttua:devil:. Lähdetään siitä, mut olihan tuo järkytys naapurille. Hän muuten huomasi sen, että C&C- tukihenkilöt olivat kaikki leikattuja - se sentään ilmoitettiin siellä nimen yhteydessä. Hän ei ollut koskaan lukenut sitä lehteä, mutta sairastui vaahtokarkeista 1980. Voimariiniin en olekaan koskenut just hänen kokemusten takia, mut antaa ne nyt olla. Parani omilla konsteilla, mutta vuosia siihen meni. Parantavaa lääkettä tosiaan ei ole olemassa:ninja:. Ammatteja niistä ei sitten näkynytkään, mutta olen saanut postia, mistä voin päätellä, etten ole ollut väärässäkään:censored:. Suoli kun on pakko poistaa siinä vaiheessa, kun se menee kuolioon - kuten olen myöhemmin nähnyt Holby cityssäkin.
sinulta vois poistaa kaikki suolet.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt kuulostaa niin makaaberilta tämä ohje jä teidän jutut muutenki, että jätän tällä kertaa kokeilematta, EN HALUA että heittää veivin.:eek:

Jos Hyinen Gepardi osaa neuvoa, voin uskaltaa luottaa. Ehkä. Taisi sekin olla jo gölkipäissää.
*ufopääkkönen*
:cautious:..ehmmm...siis...oikeessahan Ellunen on tosta lämpimästä muttamutta ei sitä kukkaa parane liika lämpimällä vedellä lotrailemaan intoutua kun muutoin ne juuret ottavat itteensä ja sitten riskinä on märäntyminenkin...mutta hittojako tässä mitn horisemaan saati neuvomaan kun niillä mitn painoarvoa ole(y)...


Voi morjens taas:D...Hyinen Gebardi:ROFLMAO:..no, oonhan mä aikalailla ällönen kyllä:sick: että oikea kuvaus tuli(y):love:
 
*ufopääkkönen*
:cautious:..ehmmm...siis...oikeessahan Ellunen on tosta lämpimästä muttamutta ei sitä kukkaa parane liika lämpimällä vedellä lotrailemaan intoutua kun muutoin ne juuret ottavat itteensä ja sitten riskinä on märäntyminenkin...mutta hittojako tässä mitn horisemaan saati neuvomaan kun niillä mitn painoarvoa ole(y)...


Voi morjens taas:D...Hyinen Gebardi:ROFLMAO:..no, oonhan mä aikalailla ällönen kyllä:sick: että oikea kuvaus tuli(y):love:
No emmä nyt tarkottanut että se pitäis upottaa kuumavesialtaaseen...hymph...:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä