Softy
Höö, kuis silleen?Ei pysty mitään syömää kun sattuu
Höö, kuis silleen?Ei pysty mitään syömää kun sattuu
Niinpä tietennii, oliko pakko sekin partasuu hurmata häh mitä täh?Pukki on ystäväni
Täällä mitään ampparikuskeja olePirkan Amppari?
Poltin aiemmin illalla kitalaen ja kielen joulutortun luumuhilloon.Ihoriekaleita vaan lähti kivasti ja nyt sattuu.Höö, kuis silleen?
Minkäs mä sille voin että oon niin ihana että pukkikin tykästyny muhunNiinpä tietennii, oliko pakko sekin partasuu hurmata häh mitä täh?
AutsPoltin aiemmin illalla kitalaen ja kielen joulutortun luumuhilloon.Ihoriekaleita vaan lähti kivasti ja nyt sattuu.
apuva kun niin tekis mieli mutku en uskalla...Poltin aiemmin illalla kitalaen ja kielen joulutortun luumuhilloon.Ihoriekaleita vaan lähti kivasti ja nyt sattuu.
Musta vähän tuntuu ettei täällä ole ketään kilttiä, kaikki ollaan hiivatin tuhmia...siis muut vaan en minä.
eiOk, muotoilen uudestaan.
Voisiko joku tuhma nyt kysäistäistä, ettei vaan tule väärinkäsityksiä enempää ja vitun äkkiä kiitos
Kannattais ain hiukan lipaista varovasti ennenkuin suuhunsa laittaa.Poltin aiemmin illalla kitalaen ja kielen joulutortun luumuhilloon.Ihoriekaleita vaan lähti kivasti ja nyt sattuu.
Ei kysytä!Ok, muotoilen uudestaan.
Voisiko joku tuhma nyt kysäistäistä, ettei vaan tule väärinkäsityksiä enempää ja vitun äkkiä kiitos
Just sanoin ettei kysytä ja sitten sitä mennää noin vaan ja kysytään.Prkl!aksu, Rättis haluais tietää uskallatko koskea hänen kaljapulloon?
pssst...mä kysyin jo...nokusealkouhoomaanjamäpelästyinkunoonaikatirppanainenEi kysytä!
Mulla on sentään housut, toisinkuin sulla...mokoma neitoLällästlää, vellihousu ¤
Hmmm.....niin tekis mieli mutta....olenkin hipihiljaa.Kannattais ain hiukan lipaista varovasti ennenkuin suuhunsa laittaa.
Taas on hätäilty ja huonostihan siinä kävi.
Mulla on sentään housut, toisinkuin sulla...mokoma neito
no ei sinne ainakaan.Mihin vit te hävisitte?