Joo, sisko on. On varattu.Oohan sitte kiltisti siellä, siveellisesti etten jopa sanoisi.
Pus pus hanipöö.
oot kännissä ihan selvästi.Pus pus hanipöö.
Oho
jaahas, heti kun selkänsä kääntää niin jo täällä muita hanipööks kutsutaanPus pus hanipöö.
Oho
No ekkönää avannu jo sitä valkkaripulloa?Meinasin tsihauttaa mutta enpä viitti.
Ain pikku tsihautus on paikallaan. Toki voi myös narskauttaa.Meinasin tsihauttaa mutta enpä viitti.
En mä niin isoa pulloa nyt viittiny yksinNo ekkönää avannu jo sitä valkkaripulloa?
No tuu tsihauttelee mun kaa Tai sä voit narskauttaakin....(ja ellu on hiljaa nyt).Ain pikku tsihautus on paikallaan. Toki voi myös narskauttaa.
Miks just mun pitää olla hiljaa tähän asiaan? Ihan epistä hei nytkuule.No tuu tsihauttelee mun kaa Tai sä voit narskauttaakin....(ja ellu on hiljaa nyt).
Kun sun suu on sellanen kummallinen että kun se aukee niin sieltä tulee sellasia kummallisia lentäviä ajatuksia jotka on joskus vähän arveluttavia.Siks niin.Miks just mun pitää olla hiljaa tähän asiaan? Ihan epistä hei nytkuule.
Vähän vaan. Mut oot silti hanipöö. Selvinpäin kehtaa sanoa.oot kännissä ihan selvästi.
Kun sun suu on sellanen kummallinen että kun se aukee niin sieltä tulee sellasia kummallisia lentäviä ajatuksia jotka on joskus vähän arveluttavia.Siks niin.
Kun mun suu on sellanen kummallinen että kun se aukee niin sieltä tulee sellasia kummallisia aivopieruja jotka on joskus vähän arveluttavia.Siks niin.
ai sä meinasit just noita?
Sinäpä viksu oot kun hokasitai sä meinasit just noita?
Voisko joku kysäistä Asiankannattajalta uskaltaako se koskea mun kaljapulloon?
Kiitoksia jo etukäteen, ken kehtaa vaivautua, olet paras
Haistan tässä pilkan ja ivan,Sinäpä viksu oot kun hokasit
Ei pysty mitään syömää kun sattuu
jotain jääkaappi kylmää niin kyll se siitäEi pysty mitään syömää kun sattuu
Musta vähän tuntuu ettei täällä ole ketään kilttiä, kaikki ollaan hiivatin tuhmia...siis muut vaan en minä.Voisiko joku kiltti nyt kysäistäistä, ettei vaan tule väärinkäsityksiä, kiitos vaan tälle ihanaiselle jo etukäteen
Pukki on ystäväniHaistan tässä pilkan ja ivan,
nyt teit joulustani vähemmän kivan,
minä itkien, parkuen, märisten juoksen,
joulupukin luokse ja hälle kaiken kerron...niin prk...oho eiku siis hyvää joulua vaan sullekki!