Tiiä nyt mitä nuista tulee...viime hetken käpälöintiä. Tuleepahan ainakin keittiö samalla siivottua ja kunnolla shinyshiny- kuntoonNamm,herkkuja teillä valmistumassa
Tiiä nyt mitä nuista tulee...viime hetken käpälöintiä. Tuleepahan ainakin keittiö samalla siivottua ja kunnolla shinyshiny- kuntoonNamm,herkkuja teillä valmistumassa
*ufopääkkönen*
Eli tavallinen perjantai
Nii
Tuota mä olen ajatellut, että nyt taitaa olla ikävästi asiat..
JooEikä Sano takaisin paljon lämpimiä ajatuksia.
Juuvoi itku. Sano paljon terveisiä ja halauksia,jos juttelet majurin kanssa.
Ikävä häntä.
*puhaltaa*Voi prklvitperseensutijakaikkikirosanat! Että on ihminen tyhmä,poltin kieleni ja kitalaen Vähän vaan mikrossa lämmitin joulutorttua enkä yhtään ajatellu että se luumuhillo on KUUMAA!!! Voi vittu!
*ufopääkkönen*
No nytkyllä vastustan!
mulla nyt alvariinsa mitn tonttulakkia päässä oo, hmpfh!
Kuuntelin tuota tänään.
Mie oon niin huolissani majurista. Pelkään pahinta.
Kuitenkin syksyllä jo otit tonttulakin esille ja päähän,keikistelit peilin eessä
Onks sulla kans sellainen pikkuinen punainen tonttumekko ?
Halaus.Mie oon niin huolissani majurista. Pelkään pahinta.
Jos nyt jotain hyvää tästä että on jouluna yksin niin ei tarvi mitään tehdä joulun eteen.Ei koristella ei kokata ja siivouskin hoituu just niinkun itse haluaa kun ei tänne kukaan tule.Mutta vastapuolena se että,tänne ei tosiaan ketään tule ja ei ole kainaloa mihin käpertyä.
Ajatuksissa on mies kyllä viihtynyt kun on ollut niin hiljaista...totiseksihan tuo heittää, tilanteen vakavuus.Mie oon niin huolissani majurista. Pelkään pahinta.
...Katti mok... eikun siis kissa,Minttu
kävi puottamassa tontut lattialle ja pari pientä palloo kuusesta
Me ei voida asialle mitään vaikka haluisimme Muutakun lähettää lämpimiä ajatuksia.Mie oon niin huolissani majurista. Pelkään pahinta.
*halaaruttaa*Jos nyt jotain hyvää tästä että on jouluna yksin niin ei tarvi mitään tehdä joulun eteen.Ei koristella ei kokata ja siivouskin hoituu just niinkun itse haluaa kun ei tänne kukaan tule.Mutta vastapuolena se että,tänne ei tosiaan ketään tule ja ei ole kainaloa mihin käpertyä.
Siihen tulee mitä luultavammin vesikellukka mikä sitten puhkee tai kuihtuu pois ajan kanssa.Yyh,sattuu ja tuntuu omituiselta kitalaen iho.
No siinä meni joulun syömiset sitten.Siihen tulee mitä luultavammin vesikellukka mikä sitten puhkee tai kuihtuu pois ajan kanssa.
Ei se siihen vaikuta, kuhan et polta sitä samaa kohtaa uudestaan. Kyllä se jo huomenna alkaa olla parempi...suussa olevat jutut paranee äkkiä.No siinä meni joulun syömiset sitten.
HalausJos nyt jotain hyvää tästä että on jouluna yksin niin ei tarvi mitään tehdä joulun eteen.Ei koristella ei kokata ja siivouskin hoituu just niinkun itse haluaa kun ei tänne kukaan tule.Mutta vastapuolena se että,tänne ei tosiaan ketään tule ja ei ole kainaloa mihin käpertyä.