The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taitaa olla verenpaineet korkeella kun korvissa humisee ja päähän koskee, tästä päivästä voi sanoa että puhelin on huono keksintö ja muistin vasta ½tuntia sitten etten ole syönyt ees vielä mitään...nyt syön juu joten eiköhän se asia siinä korjaannu.
 
Jäätelöä keskellä talvee?:eek: Vai meinasitko mennä tziikaileen josko toi mies komistus näkyis siellä?:sneaky::barefoot:

No mutku ei näy, tota ei oo kuvattu hei Suomessa!:cautious:
:cautious: ainiinkumitenkäköeimukamasvoijustnyttalvellasyyäjäätelöhäh?!
Voipas! Ja hyvinkin!

Ja tommosta en etes näkiskään kun kauppaan meen:cautious: kun tärinöitä jo teettää se että näkisin ja ymmärtäsin näkemäni sen kauppalistan kanssa:notworthy:...
 
Torjantaita sulle ja pehmeen lempeetä laskeutumista jouluun:love:...tai sitten sen väistelemiseen:cautious:..teepä nyt miten haluut ja tahdot :)

Täällä on havaittavissa muurahaispöksyisyyttä ja jänskäpänskäkurtturuttuotsaisuuttakin sekä turhan aimoa annosta häsläyshattarapääkkösellisyyttä:D:barefoot:...jokaiselle jotakin(y)

Vielä yksi herätys ja sitten lomatunnelmissa koko poppoo:)
:):love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Softy
Taitaa olla verenpaineet korkeella kun korvissa humisee ja päähän koskee, tästä päivästä voi sanoa että puhelin on huono keksintö ja muistin vasta ½tuntia sitten etten ole syönyt ees vielä mitään...nyt syön juu joten eiköhän se asia siinä korjaannu.
Höh,ei kiva. :(
Mulla kans humisee korvissa ja koskee päähän jos on korkeemalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Refluksi on perseestä. Viime yönä se taas iski. Ensin paha olo sitten rintakipua ja lopuksi aloin yökkimään.
Nyt on taas paha olo. :cautious:
Mulla helpotti kun muutin ruokavaliota.Ei ole aikoihin enää ollut sitä rinnassa tuntuvaa polttavan kuristavaa otetta.Sitten jos tulee kipuja niin pilleri naamaan.Mut sillonkin otan yleensä kuuri muotosesti muuten jatkuu monta päivää.Mulla stressi tekee sen ja viimeksi ma oli mut se oli vielä siedettävää et meni ohi.Mut noi alus mainetsemat on hävinny tosiaan aikalailla. Ruokasooda sekotettuna veteen on on hyvä ensiapu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä