The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta muruset :)
Kahvia :coffee: uuniohrapuuroo ja mansikkakiisseliä.

Mukavaa päivää sinne :)

Tänään olis loppusiivousta ja pipareiden tekoo :) loppukoristeet.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Elena777
Huomenta. Väsyttää. Tää pimeys alkaa riittää!

Onneksi huomenna mennään jo kesää kohti! :)
Huomenta
Niin kyllä alkaa riittämään. Täältäkin kaikki lumet kohta sulanu pois, hiekkateitten päällä pelkät jäät ja siellä täällä lumihöttökasoja...ja koko ajan kylmää, märkää ja hämärää..sais tulla jo kesä.*aivastaa*:unsure:
 
vierailija
Mä oon kärsiny kaamosmasennuksesta/väsymyksestä ainakin yli kymmenen vuotta mut tänä talvena oon ekan kerran sitten lapsuuden/nuoruuden osannu nauttia pimeestä ja tunnelmasta. Se on varmana yhen luontaistuotteen syy jota oon kesästä asti nauttinu ja etten kuulostais ihan Paulalta niin ei siitä sen enempää :D Kirkasvalolamppua uskallan silti suositella teille väsähtäneille ja ulkoilua päivänvalon aikaan sekä isolla annoksella D-vitamiinia. 3kk:n päästä on jo kevät!
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Torjantaita sulle ja pehmeen lempeetä laskeutumista jouluun:love:...tai sitten sen väistelemiseen:cautious:..teepä nyt miten haluut ja tahdot :)

Täällä on havaittavissa muurahaispöksyisyyttä ja jänskäpänskäkurtturuttuotsaisuuttakin sekä turhan aimoa annosta häsläyshattarapääkkösellisyyttä:D:barefoot:...jokaiselle jotakin(y)

Vielä yksi herätys ja sitten lomatunnelmissa koko poppoo:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä