Toiveena vauva 2017-2018

@Kiira29 Tiedän tunteen :/ Itelläki oli hankala löytää ovis. Tikutin, mutta en saanut viivoista selkoa. Sit vaan suurinpiirtein kierron puolivälin vaiheilla paljon pupuilua. Tunsin kp 15 sitten kovaa kipua vasemmalla alavatsassa seksin jälkeen, päättelin että se oli ovis. Sen mukaan nyt dpo laskenut. Onhan se voinut olla joskus muulloinkin, empä tiedä :ROFLMAO:

Onnea @Marceline :love:

Ja @Möörtsi kyllä sulla lupaavat oireet on!! Vielä on toivoa :) Oi mä niin toivon että plussaat! (y)

ON: Täällä kp19 meneillään. Rinnat vähän arat tänään, eipä muuta. Primot siis käytössä viidettä päivää. Nii ja välil tulee sellasia outoja vihlaisuja oikeaan reiteen, vähän niinku luussa vihloisi :alien: Kellään ollu vastaavaa?:eek:

Onnea @Marceline :love:

Ja @Möörtsi kyllä sulla lupaavat oireet on!! Vielä on toivoa :) Oi mä niin toivon että plussaat! (y)

ON: Täällä kp19 meneillään. Rinnat vähän arat tänään, eipä muuta. Primot siis käytössä viidettä päivää. Nii ja välil tulee sellasia outoja vihlaisuja oikeaan reiteen, vähän niinku luussa vihloisi :alien: Kellään ollu vastaavaa?:eek:

Mulla vihloo just parhaillaan, mut kylläkin alavatsassa :mad: Hauskaa, kun alan etsiä itsestä kaikkia mahdollisia raskauden/keskenmenon oireita :unsure:

Olikohan se @viipulainen ku sano joskus et oli tuntenu jotain vihlontaa reisissä?:oops: Vai muistanko ihan omiani :ROFLMAO:
Joo siis olen kokenut takuulla KAIKEN.:LOL:
Mutta joo, itsellä polttelee etureisiä sekä oviksen aikaan että paria päivää ennen kuin menkat alkaa.
Mutta reisi+nivuskipua on ollut myös jokaisessa kolmessa raskaudessa ekoina viikkoina.
Oon selkeesti tosi vaikee tapaus tulkittavaksi jopa itselleni, nykyään en usko enään mitään mun kropan tuottamia oireita, vaikka kyttäänkin itseäni alati.:D:whistle:

• Tykkää
Reactions: Pocahontas-
Kiitos @viipulainen vastauksesta :) Heheh, tämä voi siis viitata moneen eri juttuun :D Mullakin kyllä vihlahtelee milloin mistäkin, sitä niin tarkkaan syynää kaikkia oireita nyt ku yrittää. Mut toivottavasti kyse ois alkuraskauden vihlaisuista :love: Vähän vaa aloin pelkää et onko se joku veritulppa ku nyt noita primoja syön viidettä päivää.. toivottavasti ei. Eli siis piinailija täälläkin, kp19 vasta! :oops:

@joulutoive oispa mahtavaa jos plussaisit nyt (y) Nyt vaan rohkeasti testaamaan :)

Kuinka teidän miehet suhtautuu plussan odotukseen? :giggle: Kyseleekö ne oireista, tai menkkojen alkamisesta, ovispäivistä?
Noo, skeptisesti kuuntelee mun "oireita". Oon joutunut selostamaan naisen anatomiaa melko paljon tässä kuukauden aikana :ROFLMAO: Mies ajatteli et raskaaksi voi tulla millon vaan. Nyt se valittaa kun oon niin kärsimätön noiden testien kanssa.. :whistle:

Mä infoan miestä ainoastaan ovisplussasta. Ei se oikein hahmota ajan kulua että muistaisi kysellä muuta. Aina kyllä ollut pettynyt negakiertoon vaikka urheasti mua aina tsemppaakin.:love:
Voi se olla toki ettei uskalla kysyä, joko siksi että joko tulee täyslaidallinen oirelistausta tai täyslaidallinen silkkaa tulta ja tappuraa.:LOL:

Oon päättäny, että tuli se plussa sitten millon hyvänsä, niin pidän pääni ja paketoin plussa testit jonka saa avata :ROFLMAO:

Mä infoan miestä ainoastaan ovisplussasta. Ei se oikein hahmota ajan kulua että muistaisi kysellä muuta. Aina kyllä ollut pettynyt negakiertoon vaikka urheasti mua aina tsemppaakin.:love:
Voi se olla toki ettei uskalla kysyä, joko siksi että joko tulee täyslaidallinen oirelistausta tai täyslaidallinen silkkaa tulta ja tappuraa.:LOL:

Oon päättäny, että tuli se plussa sitten millon hyvänsä, niin pidän pääni ja paketoin plussa testit jonka saa avata :ROFLMAO:
Mäki haaveilen, että jos se plussa pärähtäis niin tekisin digin ja antaisin sen jouluaattona aamulla miehelle :love:

JES vuoto loppui. Kesti siis tarkalleen 3 päivää. Oliskohan ollut kiinnittymisvuoto, woopwoop :rolleyes:
Pidetään peukkuja! :love: Kerro sit miten kävi!

Mun mies opiskelee sairaan-/ensihoitajaksi ja tietää naisen anatomin vähän turhankin hyvin. Yleensä se huomaa haluista, millon on ovulaatio :ROFLMAO:

Illalla sängyssä nopeammin kylkeä kääntäessä tuli melkoinen vihlontakipu alavatsalle, menkkajomotukset jatkuu edelleen.

@Möörtsi onpa tyhmää että sullekin on tullu vääriä tikkuja. No mut niillä tuskin viel näkyiskää noilla päivillä viel mitään, joten toivoa on!

Mua masentaa noi ovistikut. Alkuun olin ihan innoissani mut samanlaista hailakkaa viivaa päivästä toiseen :( mahtaako koko ovista tullakaan. Nyt kp13.. Lämmöt on tippunut lupaavasti kyllä mut haluaisin niin nähdä sen vahvan viivan! Viime kierrossa ovis oli tosin vasta kp18 et siihen on viel aikaa

@Möörtsi dpo9 on oikeasti tosi aikaisin, en ole monestakaan ihmisestä kuullut jotka olisi niin aikaisin plussan saanut. Keskimäärin ensimmäisen plussan voi saada dpo12.

@Nadine88 ei ne vahvistu ennen kuin vähän ennen plussaa! Eli malttia :) Esim. tässä mun yhden kierron testit, 0 oli siis ovispäivä: https://i.imgur.com/NqpxgBZ.jpg

@joulutoive Meillä mies on ihan pihalla kierrostani. Jos teen ovistestin, se saattaa kysyä oliko se raskaustesti, vaikka mulla olisi ollut viikko sitten menkat.... :D On pyytänyt että kertoisin koska ovis on, mutta en mielelläni kerro kun sitten homma menee sellaiseksi ahdistavaksi väkisinpanemiseksi... Oireita ei kysele, kerron vain jos menkat alkaa. Ei meistä kumpikaan enää mihinkään plussaan usko :D

Yhteistyössä