Kirjakerhosta eroaminen ei meinaa onnistua

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On se kumma kun ei kirjakerhosta eroaminen tahdo onnistua millään. Iäkäs äitini pyysi apua kun on yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, mutta aina vaan automaatti sanoo että meillä on nyt ruuhkaa, soittakaa myöhemmin uudestaan, kiitos ja kuulemiin. Laitoin tänään sähköpostia sinne niin kappas, automaattihan se sieltäkin vastasi. Ensin yritin soittaa asiakaspalveluun mutta kuten jo arvaattekin, eihän sinne päässyt. Ensin piti jonottaa hyvä tovi ja sitten automaatti ilmoitti että ruuhkaa on, kiitos ja kuulemiin.

Tammikuun kirjan olivat laskun kanssa lähettäneet, ja sitähän ei voi perua ennenkuin kyseisen kuukauden alussa. Kyllä ovat ovelasti tehneet tuon että pakkosyöttävät kirjojaan ja peruminen ei onnistu eikä kerhosta voi erota. Äitini oli vienyt kirjan ärrälle ja lähettänyt sen sitä kautta Otavamedialle. Kioskin myyjä oli sanonut että joo tuttu juttu, palauttajia on ollut monta muutakin.

Tuttu juttu aikoinaan,onneksi pääsin eroon. Eiks tuolla oo omia sivuja mitä kautta voi peruttaa/ erota ?

Onpa harmi,muistan kun itse olin monta vuotta sitten asiakkaana ja silloin oli otavamedialla.fi sivuilla omat sivut ja sinne pystyi kirjautumaan postinumerolla ja asiakasnumerolla,peruutamaan sekä lopettamaan kerhon asiakkuuden.

Tuttua touhua. Aikoinaan kun itse halusin erota, niin samaa hankaluutta oli. Tosin silloin ei ollut nettiä tai sähköpostia kai keksittykään. Puhelimella piti hoitaa ja siitähän ei mitään tullut. Menin itse kirjakerhon myymälään ja olin vihaisen näköinen, se auttoi ja jäsenyys loppui siihen. silloin oli vielä kerholla oma myymälä Hietalahdessa.

Yhteistyössä