Ikäero ja muiden mielipiteet

vierailija
Räppäri Redrama rakastui Hanna Sumarin 22-vuotiaaseen tyttäreen: ”En mieti ikäeroamme”
Muusikko ja The Voice of Finland -tähtivalmentaja Redrama, 40, on löytänyt rinnalleen nuoren naisen, jonka kanssa kemiat kohtaavat erityisen hyvin. – Olen rakastunut. Hän on kaunis kuin mikä, ja niin aito ja välitön, kuin ihminen vain voi olla, Redrama sanoo kullastaan.

14.12.2017 Teksti: Johanna Yrjölä Kuvat: Niclas Mäkelä/Otavamedia/anna

Redrama, 40, oikealta nimeltään Lasse Mellberg on seurustellut puolisen vuotta 22-vuotiaan mediaopiskelija Katri Mutikaisen kanssa, joka on tv-toimittaja Hanna Sumarin tytär. Parilla on 18 vuoden ikäero, mutta se ei artistia häiritse.

– Olen rakastunut. Hän on kaunis kuin mikä, ja niin aito ja välitön, kuin ihminen vain voi olla. Vaikka hän on nuori, hän on silti hyvin viisas. Välillämme vallitsee syvä yhteys, enkä jaksa miettiä ikäeroamme, Redrama hehkutti rakastaan The Voice of Finland -ohjelman uuden kauden lanseerauksessa.

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/rappari-redrama-rakastui-hanna-sumarin-22-vuotiaaseen-tyttareen-en-mieti-ikaeroamme

Olette molemmat entisiä nistejä? Kaipa tollainen kokemus yhdistää...
Tule kertomaan miten läheisesi suhtautuivat tähän!
Ei, en ole entinen nisti. Tiedän vain kokemuksesta mitä sellainen elämä tekee ihmiselle ja kuinka vaikea siitä on päästä irti. Miehelle olen se suurin tuki ollut hänen käytön lopettamisen jälkeen juuri tämän takia että ymmärrän.

vierailija
Toi redrama juttu nyt on ihan eri asia kuin tämä. Ei se ikäero tässä ole edes niin suuri, vaan se että ap on _16_! Miettikää millaisia itse olitte tuossa iässä vrt kun olitte 22...

Ja ryyppää heidän kanssaan, kenties hakee alkoholiakin ja mitä muuta vielä.
Ei me yleensä mun miehen kanssa ryypätä. Tietenkin joskus jos on jollain kaverilla esim. Synttärit niin silloin pari saatetaan ottaa. Alkoholin käytön kanssa mulla oli ihan kauheaa ennen kuin tapasin ton miehen. Se on auttanu mua lopettaa, ennen saatto mennä pariki viikkoo kännissä mutta nykyään hyvä jos ees paria otan kerran kuussa.

vierailija
Ei, en ole entinen nisti. Tiedän vain kokemuksesta mitä sellainen elämä tekee ihmiselle ja kuinka vaikea siitä on päästä irti. Miehelle olen se suurin tuki ollut hänen käytön lopettamisen jälkeen juuri tämän takia että ymmärrän.
Okei noh ei kuulosta nyt kyllä kovin terveeltä suhteelta... siis jos sä olet puhdaspulmunen ja mies nisti... sori vaan!

vierailija
Keskenkasvunen omissa ongelmissaan painiva seurustelee hyvin ongelmisen miehen kanssa ja kaikki on lallatilaata...onpa todellakin kantavan vankalla ja terveellä pohjalla!

Äiti- parka...

vierailija
Ei me yleensä mun miehen kanssa ryypätä. Tietenkin joskus jos on jollain kaverilla esim. Synttärit niin silloin pari saatetaan ottaa. Alkoholin käytön kanssa mulla oli ihan kauheaa ennen kuin tapasin ton miehen. Se on auttanu mua lopettaa, ennen saatto mennä pariki viikkoo kännissä mutta nykyään hyvä jos ees paria otan kerran kuussa.
Ennustan että alkuhuuman jälkeen sä alat taas dokaamaan ja mies narkkaamaan. Siitä tuskin seuraa mitään hyvää...

vierailija
mutta sehän tässä pelottaa että miten äitini reagoi kun kerron hänelle. Onko muilla ollut samanlaisia tilanteita? Tai miten itse suhtautuisit jos 16 vuotias tyttäresi kertoisi olevan yli 20 vuotiaan kanssa yhdessä?
Luulempa että kestää, tässä ollaan jo alettu suunnittelemaan yhteenmuuttoa kunhan täytän 17.
Aika paljon pommeja ja yllätyksiä vanhemmille. Kannattaisko jo avata suutaan heillekin. Vai edellisenä päivänäkö kerrot kun olet jo muuttamassa.

vierailija
Viitattiin tuohon murhaajaan, ei sinuun. Sitähän siinä lainattiin.

Aika paljon pommeja ja yllätyksiä vanhemmille. Kannattaisko jo avata suutaan heillekin. Vai edellisenä päivänäkö kerrot kun olet jo muuttamassa.
Oikeastaan äitini tuntee miehen jo ennestään ja tietää että olemme kavereita ollut kesällä, mitään ei ole kaveruutta vastaan. Äidille kertominen seurustelusta hieman pelottaa koska äiti tietää miehen taustat.

Huhhuh, toivottavasti oma tyttäreni ei ole neljän vuoden päästä yhtä lapsellinen ja tyhmä kuin aloittaja. Sääliksi käy äitiä.
Millä tavalla olen lapsellinen ja tyhmä? Onko se lapsellista että olen suhteessa missä mulla on hyvä olla? Tämä mies oikeastaan pelasti minut paskasta suhteesta jossa mulla oli tosi paha olla. Ja tämä exäni joka mulle aiheutti niin kauheasti pahaa oloa ja sai mut tuntee itteni arvottomaksi oli omasta ikäluokasta. Kerro mulle miten oon lapsellinen koska valitsin sen joka oli mulle hyväksi?

vierailija
Väitätkö että suhde missä molemmilla osapuolilla on jonkinlaisia ongelmia ei voi kestää?
Kyllä mä nyt näkisin tilanteen sellaisena että kerran sullakin on jo kertynyt omaa taakkaasi ongelmineen kaikkineen ja olet todella nuori ja koulutkin ihan vaiheessa niin - keskittyisit oikeesti itsesi tervehdyttämiseen ja oman elämäsi pohjustamiseen. Se että vierellä on korvaushoitolainen kaikkea muuta tasapainoinen ihminen eli hänen tilanteensakin voi keikahtaa mihin suuntaan tahansa niin - ei vakuuta ei, vaikka kuinka vannoisit "yhteisten rankkojen kokemustenne nimiin".

Selvittäkää oma pääkoppanne ja laittakaa omat asianne kuntoon. Varsinkin sinä! Mies on kyllä itsekäs pöljä kerran sotkee omiin ongelmiinsa alaikäisen.

Ja sinisilmäinen kyllä olet vaikket uhmassasi halua myöntääkään. Kasva ensin aikuiseksi rauhassa työstäen ongelmasi ammattiavun turvin jottet enempi haavoittuvaisena rikki itseäsi repisi.

Yhteistyössä