Täälläkin tulee
jokojoko kysymyksiä, tosin onneks vaan miehen isovanhemmilta, joten ne kestän. Sama asia kuin se, että aina kun mennään käymään tuolla miehen isovanhemmilla on isomummi hiplailemassa masua. Mutta ei mua se haittaa, ihanaa vaan, että on noin innoissaan tulevasta isoisovanhemman roolistaan.
Mutta ymmärrän kyllä erittäin hyvin niitä, jotka noita kyselyitä ei voi sietää ja, että ne ärsyttää.
Me just miehen kanssa kans pohdittiin, että olis niin hienoa ja ihanaa saada vauva huomenna syliin.
Mutta kuitenkin annetaan beben tulla ulos sitten kun hän haluaa.
@Lumi87 Joo kieltämättä nuo lapset (nimenomaan lapset) osaa pitää ääntä. Mutta kyllähän ääntä maailmaan mahtuu ja lapsi on terve kun se leikkii.
Mä rakastan istahtaa sohvan nurkkaan ja ottaa kirjan tai puikot käteen.
Sain vauvan villatumput valmiiksi.
Täällä mies joi ihan viimeiset alkoholinsa (ainakin nyt hetkeen) silloin pikkujouluissa.
Täältä taksi maksaisi varmaan lähemmäs satasen synnärille, joten niin.
@Surusilmät kurjia noi kivut.
Voimia niihin, onneksi ei ole paljoa jäljellä enää.
Täällä
nukutaan vaihtelevasti, mutta kyllä on myös päivällä vaihtelevasti uni tarvetta. Ainoa vaan on se, että jos päivällä nukun kauemmin kuin puolituntia niin Heihei yöunet kokonaan.
Ei oo kyllä siivoukset täällä saanut ees supistuksia aikaiseksi. Mä siivosin melkein koko huushollin mutta ei mitään. Ei sillä, että yrittäisin mutta niin..
Mä käytän vielä korkkareita, kun ei pahemmilta ainakaan vielä tunnu. Tai siis nilkkureissa (korollisissa) lähinnä. Mutta löytyy myös ihan peruskenkiä.
Tosin nautin olla kotona miehen lökäreissä, paidassa ja villasukissa (sukat on sentäs omat.)
Mulle on sanottu neuvolassa, että yliaikaiskontrolli on 41+4-42+0. Mutta mielummin ennen kuin 42+0 tulee täyteen.
Toivottavasti ei tosin tarvitse sinne yliaikaiskontrolliin mennä.
Masukommentit eivät nekään pahemmin ärsytä ainakaan vielä.
Viimeksi anoppi tais sanoa, että on se masu kasvanut sitte viime näkemän reippaasti, mutta niinhän tuo on.
Appi vain kehui miten söpö masu on ja oli haltioissaan siitä, että siellä kasvaa hänen tuleva lapsenlapsensa.
Mä oon yllättynyt siitä, että vielä ei ole
raskausarpia ilmestynyt. Muutama pieni viiru on tisseissä mutta muuten ei.
@Shara onpas sulla siro vatsa.
Harmi, että vauva yöheräilyt tulee jäämään pelkästään sulle.
@Lumi87 sielläkin kyllä siro masu.
@Henriette ikäviä nuo tuollaiset vaivat, toivottavasti on helpottamaan päin.
Huomenna mennään itsenäisyyspäivän päivälliselle anoppilaan, josta tullaan kotiin ja käperrytään sohvalle katsomaan Linnan juhlia.
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
Amanda 37+6