The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä nukun leveästi ja levottomasti.
Mä nukahan levollisesti aina vas. kyljellä, jalat sirosti koukussa....mutt sitte yön aikana tapahtuu jotain mystistä ja herään millon minkäkinlaisesta asennosta ja peitot ja tyynyt saattavat olla lattialla tai pepun alla ja pää roikkua sängynreunan yli lattiaa kohti....ym ym ym...onhan se vähän haasteellista kieltämättä selviytyä aamuun saakka ilman rusettisolmulle menemistä.:notworthy:
 
Oho,vartija oli meijän pienessä k-marketissa pyörimässä :eek: liekkö ollu jotain ongelmia ennen iltayheksää :unsure::(
 
Oho,vartija oli meijän pienessä k-marketissa pyörimässä :eek: liekkö ollu jotain ongelmia ennen iltayheksää :unsure::(
Oli tossa meikäläisenkin lähikaupassa vartija paikalla kun just ennen yhdeksää pölähdin paikalle ostamaan olutta.
Tuskin hän siellä mun vuoksi oli. Kassaneidothan tykkää minusta? Saattaapi olla että olutmyyntiajan umpeutuessa paikalla on muitakin häiriötekijöitä kuin minä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oli tossa meikäläisenkin lähikaupassa vartija paikalla kun just ennen yhdeksää pölähdin paikalle ostamaan olutta.
Tuskin hän siellä mun vuoksi oli. Kassaneidothan tykkää minusta? Saattaapi olla että olutmyyntiajan umpeutuessa paikalla on muitakin häiriötekijöitä kuin minä?
Jep,no sä nyt et varmaan varasta tai räyhää jos et saa juomista. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä