vierailija
Sitä päivää tuskin näemme, koska ''kokardi'' kyllä hallitsee miesten miellyttämisen.Jännä nähdä että kauanko menee ennenkuin Kokardi65 ja Asiankannattaja on napit vastakkain.
Sitä päivää tuskin näemme, koska ''kokardi'' kyllä hallitsee miesten miellyttämisen.Jännä nähdä että kauanko menee ennenkuin Kokardi65 ja Asiankannattaja on napit vastakkain.
kykenen empatiaan,jos et ole tätä ennemmin ymmmärtänyt.Epekiä et muka tunne, mutta Majurin perään osaat surra? Noloa.
minulla ei ole mitään intressejä olla Asiankannattajan kanssa mistään erimieltä. Profiilin pitäisi olla auki,voi käydä siellä katsomassa jos haluaaJännä nähdä että kauanko menee ennenkuin Kokardi65 ja Asiankannattaja on napit vastakkain.
kyse ei ole ensisijaisesti miellyttämisestä.Minulle kyse on enemmänkin kaverihenkisyydestä.Sitä päivää tuskin näemme, koska ''kokardi'' kyllä hallitsee miesten miellyttämisen.
Tässä ei ollut kyse empatiasta tai sen puutteesta vaan tavastasi kirjoittaa niinkuin tuntisit kenestä silloin keskustellaan kun mainitaan nimim. Majuri.kykenen empatiaan,jos et ole tätä ennemmin ymmmärtänyt.
Kyse ei ole sinusta vaan Asiankannattajasta, hän ei sulata muita miehiä ketjussa.minulla ei ole mitään intressejä olla Asiankannattajan kanssa mistään erimieltä. Profiilin pitäisi olla auki,voi käydä siellä katsomassa jos haluaa
tietenkin tiedän kuka Majuri on,ja miten hän voi.Olen seurannut tätä ketjua jo pidemmän aikaa.Jo silloin kun olin täällä harmaana ennen rekisteröitymistäni.Tässä ei ollut kyse empatiasta tai sen puutteesta vaan tavastasi kirjoittaa niinkuin tuntisit kenestä silloin keskustellaan kun mainitaan nimim. Majuri.
Eräs ''sisäpiiriläinen''.Kertokaa nyt kuka hän on.
niinkö?minä olen asiasta kyllä erimieltä,jos seuraisit ketjua olisit samaa mieltä.Kyse ei ole sinusta vaan Asiankannattajasta, hän ei sulata muita miehiä ketjussa.
Siltikään sinussa ei ole miestä/naista sanomaan kuka.Eräs ''sisäpiiriläinen''.
Eiköhän se kerro jo tarpeeksi kun mainitsee sanan sisäoiiri, etenkin Elenalle,Siltikään sinussa ei ole miestä/naista sanomaan kuka.
Joo, tuota noin...jos nyt jätettäisiin minut näitten juttujen ulkopuolelle. Ei nappaa niinkuin yhtään, kiitos.Eiköhän se kerro jo tarpeeksi kun mainitsee sanan sisäoiiri, etenkin Elenalle,
Mikä muuten on sisäori?Joo, tuota noin...jos nyt jätettäisiin minut näitten juttujen ulkopuolelle. Ei nappaa niinkuin yhtään, kiitos.
Hereillä ollaan,älä huuvaHeräkkää! Mul on tyyyyyyyylsäää!
Mä tuumin myös puuroa! Joko riisiä tai ohraa. Kun on tossa yksi riisimaitopurkki tyhjänpanttina. Lisäksi ajattelin koettaa keitellä kuivatuista taateleista "mehukeiton".Hereillä ollaan,älä huuva
Oon ollu yli tunnin jo ylhäällä.
Aamukahvi juotu ja keittelen ohrapuuroo
Nam,molemmat puurot on hyviä. Riisipuuroo on tullut tehtyä aika usein.Mä tuumin myös puuroa! Joko riisiä tai ohraa. Kun on tossa yksi riisimaitopurkki tyhjänpanttina. Lisäksi ajattelin koettaa keitellä kuivatuista taateleista "mehukeiton".