Nuku hyvinAikainen herätys, öitä.
Nuku hyvinAikainen herätys, öitä.
tuo hillosipuli vähän arvelluttaa...ettei vaan silmiä alkaa karvastelemaan.Jahas. Ilmiselvästi Ellun suunnittelema itsenäisyyspäivädrinkki.
http://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/201712052200583150_rh.shtml
Lahjan saamisesta kovasta...siiiiis kaisin kanssa!!!
Lahjastasiiiiis kaisin kanssa!!!
Lahjan saamisesta kovasta...
tai pehmeestä
Emmä osaa tommosiin hirveesti ottaa kantaa kun en oo materiaalin perään...mun lahja ois enemmänki joku mikä liittyy tunnepuoleen enemmän ja silleen niinku..Lahjasta
Iha sama puutostautiEmmä osaa tommosiin hirveesti ottaa kantaa kun en oo materiaalin perään...mun lahja ois enemmänki joku mikä liittyy tunnepuoleen enemmän ja silleen niinku..
Emmä osaa tommosiin hirveesti ottaa kantaa kun en oo materiaalin perään...mun lahja ois enemmänki joku mikä liittyy tunnepuoleen enemmän ja silleen niinku..
En ole puhunut mistään saamisistaMistä ihmeen saamisista te nyt oikein puhutte tinkun kanssa?
No hyvä kun löytyy toinen, yleensä minuu ei tässä asiassa oikein ymmärretä kun materialismi yleensä kuuluu naisille.Iha sama puutostauti
..tai siis vika...eikäkö ei toi oikein vikakaan kyllä oo ...mutta I feel you sister
Voi miten ihana nakki!!!niinku tämä
Ei vissiin osaa pyykkiä pestä.
eeee relax mä korjasin jo virheeni.En ole puhunut mistään saamisista
?Yksi on joukosta pois
Koivisto.Pressojen kuvasta.
höh,minä jo luulin että....ei saa säikytellä tuolla laillaKoivisto.Pressojen kuvasta.
Kuka sä olet??!tinkuliini ja.......
Kuka sä olet??!
Ja kumpi noista mä muka olin? Noi on kyllä hulvattomia.
En suutu mutta häirii kun en tiedä mikä oot miehiäs tai naisias että ootko joku vanha ketjulainen vai mikä? Jos et kerta majuri ollu.noh,älä ny suutu leikillähän minä vaan.....