Pitäs ellulta onnistua.
En tiedä auttaisko. Googlaa munallinen ohje.Hm oiskohan muuten tuohon gluteenittomaan taikinaan pitänyt munnaa laittaa,eiks se tuo vähän sitkoo ja ehkä pehmeyttä ?
Tossa marttojen ohjeessa ei ollu munaa.
Ehkä juu parempi, kaikkien turvallisuuden kannalta.Tai sitten vuorokauden tupakoimattuus ottaa pattiin. Eilisen jälkeen ei ole maistunut. Nyt vois kävästä partsilla.
Leivoin jo päivällä gluteenittomia joulutorttuja,taikinan maku oli hyvää,mutta paistuessa tuli aika rapeita eikä yhtään torttumaisia.Mitä leivot, @Kais ?
Löysin mie jo yhen ohjeen.En tiedä auttaisko. Googlaa munallinen ohje.
Kumminkin on hyviä.Leivoin jo päivällä gluteenittomia joulutorttuja,taikinan maku oli hyvää,mutta paistuessa tuli aika rapeita eikä yhtään torttumaisia.
softylla läikky yli noi teijjän jutut, hävettääkö? Nii että miten on tytöt, luna ja sinä niin siinä?Älä nyt hermoo siellä
No hyino johan,mee sä pierasemaan naaman eteen
KävinEhkä juu parempi, kaikkien turvallisuuden kannalta.
Mee vessaan siitäSoftyllä meni mun pieru tunteisiin. Toivottavasti haju haihtuu pian.
Laitoin rauhaa ja rakkauttakin menemään.
No ei se mun vika ole jos toisella on nikotiinin puute ja siks hermoosoftylla läikky yli noi teijjän jutut, hävettääkö? Nii että miten on tytöt, luna ja sinä niin siinä?
Onha nuita syöty kuitenkin.Kumminkin on hyviä.
No ei se mun vika ole jos toisella on nikotiinin puute ja siks hermoo
No mitä,röyhtäys tulee vaan toisesta päästä ulosNo hyi
Softy on kiltti eikä pitkävihainen.Softyllä meni tunteisiin. Toivottavasti leppyy pian.
Laitoin rauhaa ja rakkauttakin menemään.
Aina parempi polttaa tupakki kuin päreensä.Tai sitten vuorokauden tupakoimattuus ottaa pattiin. Eilisen jälkeen ei ole maistunut. Nyt vois kävästä partsilla.
Sänky on paha paikka. Jos haluu vain makoilla. Kumminkin nukahtaa. Mä olen nyt sängyssä. Vätystää.Menin sänkyyn kun palelti ja torkahin...tänään on sitten nukuttu 2x päikkärit. Hyvästi yöunet.
Päre sammui jo. Mulla se ei kauaa pala.Aina parempi polttaa tupakki kuin päreensä.
Kyllä joskus tekee hyvää polttaa päreensäkin, kummasti antaa voimia jaksaa ja saattaahan sillä saaha voimia nousta ylöskin kun elämä on taas kerran potkassut maahan naamalleen.Aina parempi polttaa tupakki kuin päreensä.