Surullisin kappale mielestäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä tulee mieleen edesmennyt erittäin rakas ystävä joka kuoli 35 vuotiaana...oli ensirakkaus ja yksi parhaimpia ystäviä ala asteelta saakka <3

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
Hirvittävää musaa kyllä, naispuolinen kamala vastine on Kaija Koo

Lottovoittajana ostaisin ja tuhoaisin sen kaikki sen levyt ja ostaisin Teostolta ikuisen soittokiellon kaikkialle maapallolla kaikkiin medioihin :LOL:(y)

No jotkut ei ymmärrä hyvän päälle...
Kaija Koo - Ei yksi pääsky kesää tee,
Viimenen lento ja Jos sua ei ois ollut

Eric Clapton - Tears in heaven
Maarit Hurmerina - Lainaa vain
Lastenlaulu Lohikääme Puff

Laura Närhi Mä annan sut pois

Sammuu Talossamme lamput sammuu Autioituneita huoneet Ovat yksi kerrallaan Sängyn laitamilla hiljaa nuokkuu Kaksi uupunutta Onnellisia vain unissaan

Mä annan sut pois Mä päästän sut pois Vaikka sattuu Sä annat mut pois Sä päästät mut pois

Kaikkeen tottuu Hymyillään vaan Ei oo muutakaan enää antaa Luovutaan toisistamme hiljaa
Liikaa Luulin meistä aina liikaa Lupasin, mä korjaan kaiken Yhä vain uudestaan Liukuu sun ote käsistäni Vaihtuu viikot huomaamatta Äänet kuuluu koko ajan hiljempaa

Mä annan sut pois Mä päästän sut pois Vaikka sattuu Sä annat mut pois Sä päästät mut pois Kaikkeen tottuu Hymyillään vaan Ei oo muutakaan enää antaa Luovutaan toisistamme hiljaa

Mä annan sut pois Vaikka sattuu Sä päästät mut pois Kaikkeen tottuu Hymyillään vaan Ei oo muutakaan enää antaa Luovutaan toisistamme hiljaa

Mä annan sut pois Mä päästän sut pois

Mä annan sut pois Mä päästän sut pois

Mukava kun noin moni kommentoinut :)

Monta surumielistä biisiä on, itsellä tunteita nostattanut pintaan mm.

Yö - Deadline, koska itse kokenut se mitä biisissä ymmärrän sanomaksi, ja kun kuulin biisin eka kertaa, sisko oli samansuuntaisessa elämäntilanteessa, biisi oli kuin suoraan hänen elämästään.

Eve- Miksi kaikki kaunis katoaa. On niin surumielinen, lisäksi tulee aina mieleen ystävä, jonka kanssa tiet erkanivat, ja joka teki itsemurhan paljon paljon tätä myöhemmin. Jotenkin ne itsesyytökset pitkään tuon kappaleen kuullessa, että jos tiet ei olis erkaantuneet (välillisesti minusta johtuvaa), niin olisko hänen elämä mennyt toisin.

Lasse hoikka & Souvarit- Luodut toisilleen . Niin haikea ja koskettava, jotenkin kamala vääryys, kun mietii tuota biisin sanomaa, keille tahansa. Ja kun miettii omalle kohdalle, että jos kävis jostain syystä oman rakkaan miehen kanssa noin, joka on ollut hyvin lähellä, mutta onneksi vain väliaikaista, hyvinkin voisi olla että ei oltais enää sattumusten kautta toisiamme löydetty uudestaan...

Yhteistyössä