ei katkarapujaJa katkarapu-tonnikala-mustapippuri.
ei katkarapujaJa katkarapu-tonnikala-mustapippuri.
ei katkarapuja
ananas kuuluu pizzaan.Tee, mutta tee sellanen mihin ei tule ananasta niin minäkin voin haukata slaissin suuhuni.
Eekä kuuluananas kuuluu pizzaan.
Eekä kuulu
Siihen kuuluu mm. jalapenot ja vihreet oliivit!
[/QUOTE]Eekä kuulu
Olen samaa mieltä, vihreät oliivit on ihan ok, mutta katkarapu taas
Juu ei todellakaan ananasta, mutta oliiveja kyllä.Eekä kuulu
Sullon mun luontoJuu ei todellakaan ananasta, mutta oliiveja kyllä.
Juuri tätä samaa mä olen aina ihmetellyt!Kuka ihme voi syödä katkarapuja, näyttävät joltain nilviäisiltä..hyönteisiltä. Kypsyykö ne edes mitenkään, näyttävät kaikissa ruuissa raaoilta ja vaaleenpunasilta.
nehän on kun vedessä eläviä torakoita.Kuka ihme voi syödä katkarapuja, näyttävät joltain nilviäisiltä..hyönteisiltä. Kypsyykö ne edes mitenkään, näyttävät kaikissa ruuissa raaoilta ja vaaleenpunasilta.
ei katkarapuja
nehän on kun vedessä eläviä torakoita.
Puhut vähän mutta asiaa.Huoh, tonnikala-mustapippuri
Heh mitä ennakkoluuloja. Maista!Kuka ihme voi syödä katkarapuja, näyttävät joltain nilviäisiltä..hyönteisiltä. Kypsyykö ne edes mitenkään, näyttävät kaikissa ruuissa raaoilta ja vaaleenpunasilta.
nehän on kun vedessä eläviä torakoita.
Ehdin tykätä jo tosta kommentista, mutta sillon siinä ei ollut tota loppuosaa.nehän on kun vedessä eläviä torakoita.
silti syön niitä välillä, eikös se ole muotia syödä ties mitä ötököitä, leivässäki heinäsirkkoja.
tuttu juttu sulle.Ehdin tykätä jo tosta kommentista, mutta sillon siinä ei ollut tota loppuosaa.
joskus sellanen on vahingossa eksynyt suuhun. Kammottava, sitkeä klimppi. Mikä niissä on hyvää hrrrrrr...............Heh mitä ennakkoluuloja. Maista!
Erittäin herkullisia ovat. Et kai syö paistettua villilohtakaan?, sekin on sitten edelleen punaisena "raakaa"