vierailija
Kuulostat katkeralta. Mistä sinä tiedät, kuinka kivaa naisilla on kyseisen miehen kanssa? Varmaan saavat jotain mukavaa elämäänsä, koska tapaavat uudestaankin miestä. Taas todistettiin, ettei kokemus ole pahasta sängyssä. Ehkäpä tuo mies on hyvä rakastaja. Hyvät rakastajat ovat oikeasti harvassa ja kannattaa pitää kiinni, kun sellaiseen törmää.Tunnen yhden erityisen tapauksen pieneltä paikkakunnalta, sillä alfalla on pirun monta narttua panoringissään. Monet tietää sen, eikä välitä, piparipurkille jopa pyydetään.
Fiksummat tapaukset on pistäneet jakorasiansa kiinni, kun kauhistuttava osansa näytelmässä on heille vihdoin selvinnyt.
Monet kanat ei tajua tai välitä, että siinä ei ole yhtään mitään henkistä alfan suunnalta, se haluaa olla "ystävä" vaan niin kauan kun saa säännöllisesti tyhjentää rojunsa naiseen. Ei se halua edes tavata, jos saanti ole ennakolta varmaa.
Näitä tarinoita se levittee mielellään mieskaverilleen, joka onkin sen oikeastaan ainoa. Narsisminsa + muut vaikeat persoonallisuushäiriöt on karkottanut kaikki muut, no tämä 1 nauraa kyllä sille sen selän takana
Minä olen harventanut omaa rinkiäni ja jättänyt vain 2-3 huippumiestä sänkyni lämmittäjäksi. Ei haittaa yhtään, vaikka käyvät antamassa parastaan muillekin naisille. Suon sen ilon mielelläni muillekin.
Olen oppinut elämäni varrella arvostamaan hyvää seksiä. Niin myös nämä miehet.