Nykyinen mies tivasi entistä kumppanien määrästä, enkä kehdannut kertoa totuutta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kuulosta hyvältä mieheltä. Juoksisin sinuna karkuun. Tuollaisesta ei hyvää seuraa. Tulet vielä kärsimään miehen heikon itsetunnon ja sairaalloisen mustasukkaisuuden takia.

Terveitsetuntoinen mies ei tuollaisia asioita naiselta kysele. Ja jos kyselee, niin ei nokkaansa lotkauta, vaikka naisella olisi ollut tuhat eri miestä ennen häntä, koska mies ymmärtää, että nainen on valinnut juuri hänet ja muut on lempattu.
Mistä kliseeautomaatista te nämät vastauksenne revitte?

Kumppanien määrä on arvovalinta. Sinä saat jaella pyhintäsi vaikka jokaiselle kohtaamallesi ja minä saan pitää sinua sen takia täysin epäsopivana kumppanina. Minulle seksi ilman tunteita on mahdoton asia vaikka siitä pidänkin, kun taas sinä pidät seksiä vedenjuontiin rinnastettavana perustarpeena, joka on vain nyt tehtävä tietyin väliajoin.

Nämä ovat kaksi täysin erilaista arvomaailmaa, eikä näiden sekoittaminen parisuhteessa tuo mitään hyvää. Kuten ei tuo myöskään minkään kahden muun, täysin vastakkaisen arvon liitto.
 
vierailija
Miehen oma lukumäärä vaikuttaa myös siihen miten mies suhtautuu naisen kumppanien lukumäärään. Jos miehellä itsellä on ollut kymmeniä, niin en usko että häntä silloin kovin paljoa kiinnostaa jos naisella on myös ollut. Mutta jos miehellä on ollut vain muutama, niin silloin jo naisen kymmenen tuntuu isolta asialta.
 
vierailija
Mistä kliseeautomaatista te nämät vastauksenne revitte?

Kumppanien määrä on arvovalinta. Sinä saat jaella pyhintäsi vaikka jokaiselle kohtaamallesi ja minä saan pitää sinua sen takia täysin epäsopivana kumppanina. Minulle seksi ilman tunteita on mahdoton asia vaikka siitä pidänkin, kun taas sinä pidät seksiä vedenjuontiin rinnastettavana perustarpeena, joka on vain nyt tehtävä tietyin väliajoin.

Nämä ovat kaksi täysin erilaista arvomaailmaa, eikä näiden sekoittaminen parisuhteessa tuo mitään hyvää. Kuten ei tuo myöskään minkään kahden muun, täysin vastakkaisen arvon liitto.
Turha tehdä minusta mitään oletuksia. Vedenjuontiin rinnastettava perustarve on ihan oma keksintösi. Olen ollut ilman seksiä melkein viisi vuotta aikuisiällä, joten ei ihan sovi tuohon määritelmään.

Sinun arvovalintasi ja arvomaailmasi kertoo ainoastaan ahdasmielisestä ja suppeasta maailmankuvasta, joka viittaa useimmissa tapauksissa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen.
 
vierailija
Turha tehdä minusta mitään oletuksia. Vedenjuontiin rinnastettava perustarve on ihan oma keksintösi. Olen ollut ilman seksiä melkein viisi vuotta aikuisiällä, joten ei ihan sovi tuohon määritelmään.

Sinun arvovalintasi ja arvomaailmasi kertoo ainoastaan ahdasmielisestä ja suppeasta maailmankuvasta, joka viittaa useimmissa tapauksissa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen.
Niin,että jos osaisit sieltä tunteellisen reaktiivisesta aivotoiminnasta nähdä hieman pintaa syvemmälle, niin tajuaisit, että tässä ei puhuttu sinusta vaan käytettiin viestiäsi kuvastamaan kaltaistesi ajatusmaailmaa. Tietenkään se ei onnistu, koska olet jo mielipiteesi päättänyt, etkä näe asioissa minkäänlaista nuanssia.

Oudoksi on muutenkin tämä maailma mennyt, jos nykyään tunteet, yhteys, rakkaus ja syvällisyys ovat merkkejä ahdasmielisyydestä. Jos näin on, niin minä olen mielelläni kaikkea noita. Ja kuten ehkä huomasit, minä en ollut missään vaiheessa kieltämässä sinunlaistesi vapaata seksuaalisuutta ja partnerista toiseen hyppimistä. Pidätän vain itselleni oikeuden olla sekaantumatta moisiin ihmisiin suhdemielessä, koska arvomaailmamme eivät kohtaisi.
 
Tunnen yhden erityisen tapauksen pieneltä paikkakunnalta, sillä alfalla on pirun monta narttua panoringissään. Monet tietää sen, eikä välitä, piparipurkille jopa pyydetään.

Fiksummat tapaukset on pistäneet jakorasiansa kiinni, kun kauhistuttava osansa näytelmässä on heille vihdoin selvinnyt.

Monet kanat ei tajua tai välitä, että siinä ei ole yhtään mitään henkistä alfan suunnalta, se haluaa olla "ystävä" vaan niin kauan kun saa säännöllisesti tyhjentää rojunsa naiseen. Ei se halua edes tavata, jos saanti ole ennakolta varmaa.

Näitä tarinoita se levittee mielellään mieskaverilleen, joka onkin sen oikeastaan ainoa. Narsisminsa + muut vaikeat persoonallisuushäiriöt on karkottanut kaikki muut, no tämä 1 nauraa kyllä sille sen selän takana :D

Jaa siis häh?

Jos tyyppiä jopa pyydetään panemaan niin ennemmin pitäisi olettaa että se on helvetin hyvä siinä puuhassa. Kenties sillä on vikkelä kieli ja hellät sormet.

Ei kukaan pyydä toiste jos toinen vain "tyhjentää rojunsa".
 
vierailija
Tai sitten löytyy näitä naisia jotka luulevat saavansa "kesytettyä" tämän miehen ja näin ollen saavat "arvostusta". Mutta niinhän se menee että eihän sitä muu kiinnosta kuin pipari.
 
vierailija
Ei naiset halua kesyttää miestä, ellei siinä ole jotain kiinnipidettävää.
Ta
Ei naiset halua kesyttää miestä, ellei siinä ole jotain kiinnipidettävää.
Tapauskohtaisesti voi kyllä olla noinkin. Mutta kyllähän se naisen itsetuntoa kohottaisi jos saisi suhteen kestämään yli kaksi viikkoa kun muut ystäväpiiristä siihen eivät ole kyenneet. Mutta usein se kyllä jää siihen yhteen yöhön...
 
vierailija
Ta


Tapauskohtaisesti voi kyllä olla noinkin. Mutta kyllähän se naisen itsetuntoa kohottaisi jos saisi suhteen kestämään yli kaksi viikkoa kun muut ystäväpiiristä siihen eivät ole kyenneet. Mutta usein se kyllä jää siihen yhteen yöhön...
ÖÖ, harva nainen koskee ystävien 'jätteisiin'. Yleensä sitäpaitsi se kirjoittamaton sääntö toimii, ettei ystävien hoitoihin tai exiin kosketa.
 
vierailija
Pääsi pieni valkoinen valhe, kun sanoin että entisiä kumppaneita on 20, vaikka todellisuudessa luku on lähemmäs 200. :( Menneisyyttä en voi muuttaa ja mies haluaa sitoutua hyvän naisen kanssa. Rakastan miestä ja mies minua, joten en halua luopua hänestä. Pelkään, että mies saa tietää totuuden. En ainakaan ole kärsinyt puutteesta, kun olen kaikille antanut, mutta haluan jatkossa olla rehellinen nykyiselle miehelle. En koskaan voisi pettää häntä, joten eihän valhe ole yhtä paha asia kuin pettäminen?
Valhe on valhe. Selittele se miten päin itsellesi haluat. Suhteesi perustuu valheeseen.
 

Yhteistyössä