Toiveena vauva 2017-2018

Oi onnea emilyyh!! :) oliko sulla muutes mitään raskausoireita ennen plussaamista? :)

Mä kans pissaan purkkiin, kun liuskatestejä teen. Tuntuu helpoimmalta niin. :D

Äääh, testit ei tulleet vielä tänään! Pitää odotella ens viikon alkuun... Heh, ehtii varmaan menkatkin jo alkaa ennenkuin pääsen testailemaan. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
Oi onnea emilyyh!! :) oliko sulla muutes mitään raskausoireita ennen plussaamista? :)

Mä kans pissaan purkkiin, kun liuskatestejä teen. Tuntuu helpoimmalta niin. :D

Äääh, testit ei tulleet vielä tänään! Pitää odotella ens viikon alkuun... Heh, ehtii varmaan menkatkin jo alkaa ennenkuin pääsen testailemaan. :ROFLMAO:
Mulla on ollu paineentunnetta kohdussa ja tänään oli eka aamu kun kahvi hais jo niin pahalta että jäi kuppiin. Kyl tää omastakin mielestä aika käsittämättämältä tuntuu että nyt jo pärähti testeihin nuo viivat ja toki voihan tässä tapahtua vaikka mitä MUTTA koitan pysyä nyt positiivisena. Keskenmenot ja kemialliset on tullut koettua muutamaan otteeseen joten saapi nähä. Yksi lapsi syntynyt niin ei kai tää mahottomuus oo jos tämäki raskaus jatkuisi :barefoot:

Viii koska sulla pitäis alkaa menkat? Plussatuulia sinne! :love:
 
Pieni avautuminen tähän väliin kun siis mehän ollaan käyty lapsettomuusklinikalla ja mun piti soittaa sinne heti kun saan haamun tai positiivisen.. no se täti ei uskonu ku sanoin että nyt on dpo9-10. Kuulemma vasta 16 päivää ovulaation jälkeen voi saada positiivisen testiin... siis häh? :LOL: passitti mut sit ma verikokeisiin mikä tietty on hyvä! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Juu näinhän ihan oikeesti varmaan jossain sanotaanki mut kerta aikaväli kiinnittymiselleki on pitkä nii kyl kai just plussaki on yksilöllinen. Ja se ei tiedä himotestaajista mitään :D:D:ROFLMAO:
 
Pitkästä aikaa! Onnea @emilyyh plussasta! Muistelen että meillä meni viime kierto suht samoissa ajoissa, toivotaan että tahti jatkuu ;) täällä kp 27/31 ja usko onnistumiseen aika huono. Vielä en oo testannut.

Tsemppiä @viipulainen ja muut uuteen kiertoon!

Kävin reilu viikko sitten gynellä tsekkaamassa tilanteen ja lähestyvä ovulaatio siellä näkyi vaikkei limoja ikinä tullutkaan. Hiiva sen sijaan tuli eli josko se selittäis. Piti mennä labroihin kattomaan keltarauhashormpnitaso kun vaivana ollut tiputtelu alkaa, mutta vielä ei oo näkynyt.... Jännä miten joka kierto on näköjään ihan erilainen! Huoh.
 
Emilyyh, mun menkat pitäis alkaa ti-pe. Kierto on kestänyt vaihtelevasti 30-34 päivää. Tää kierto on ollut siitä jännä, että ei oo ollut lähes mitään oireita, ainoastaan yhtenä päivänä oli kipuilua (ehkä ovulaatio?). Tälläkään hetkellä ei oo mitään oireita suuntaan eikä toiseen. En ollenkaan usko, että tästä kierrosta raskautuisin,mutta positiivinen yllätys se kyllä olisi. :rolleyes:
 
Mulla noi laskurisovellukset huutaa kaikki ihan omia heittoja ovispäiväksi. Haarukka on niinkin iso kuin 6vrk. Kaikissa samat tiedot. Luojan kiitos on ovistestit ja vahvat ovisoireet. Olis nimittäin muuten aika pitkä "hedelmällisin ajanjakso", kun olis tavallaan pakko aloittaa talletukset aikaisimman ennusteen mukaan ja lopetus pisimmän mukaan, katoin että siinä tulis sellaset 10vrk rupeama sänkytoimintaa muuten.:LOL:
 
Kp23
Täällä menkkakipumaista juilintaa alavatsalla ollut lyhyitä hetkiä päivän mittaan. Sitä ei koskaan ole ollut ennen menkkoja, paitsi kierrossa kun aloin odottaa esikoista! Myös vatsallaan ollessa tuntuu kuin olisi möykky alavatsassa :X3:

Toisaalta kai kipu voi olla ovisoirekin, vaikka ei ole ennen ollut. On nimittäin yhä lämmöt alhaalla ja ovismaista limaa on tullut sit tänään. Petipuuhat ei nyt lähipäivinä oikein onnistu, joten jos nyt ovuloin niin ohi menee...

Onnea paljon @emilyyh :love: !!
Ja onnekasta ja hedelmällistä joulukuuta kaikille muillekin ;)
 
Pitkästä aikaa! Onnea @emilyyh plussasta! Muistelen että meillä meni viime kierto suht samoissa ajoissa, toivotaan että tahti jatkuu ;) täällä kp 27/31 ja usko onnistumiseen aika huono. Vielä en oo testannut.

Tsemppiä @viipulainen ja muut uuteen kiertoon!

Kävin reilu viikko sitten gynellä tsekkaamassa tilanteen ja lähestyvä ovulaatio siellä näkyi vaikkei limoja ikinä tullutkaan. Hiiva sen sijaan tuli eli josko se selittäis. Piti mennä labroihin kattomaan keltarauhashormpnitaso kun vaivana ollut tiputtelu alkaa, mutta vielä ei oo näkynyt.... Jännä miten joka kierto on näköjään ihan erilainen! Huoh.
Kiitos! :love: plussatuulia sinnekkin! Mullakaan ei tässä kierrossa tullu limoja ja yleensä näin on ollu. (n) vetelin ehkä greippejä liikaa tjn :ROFLMAO:
 
Mulla noi laskurisovellukset huutaa kaikki ihan omia heittoja ovispäiväksi. Haarukka on niinkin iso kuin 6vrk. Kaikissa samat tiedot. Luojan kiitos on ovistestit ja vahvat ovisoireet. Olis nimittäin muuten aika pitkä "hedelmällisin ajanjakso", kun olis tavallaan pakko aloittaa talletukset aikaisimman ennusteen mukaan ja lopetus pisimmän mukaan, katoin että siinä tulis sellaset 10vrk rupeama sänkytoimintaa muuten.:LOL:
Nuo sovellukset antaa kyllä ihan eripäiviä oon kans huomannut! Tuo 10vrk rupeama oli kyllä paha :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Jee, onnea @emilyyh!! Nyt tästä plussatuulia muillekin.

Kiitti vinkistä @Fritang, taidanpa tulla sinne km-ketjuunkin porisemaan joku päivä.

Täällä myös purkkiin pissijä. Itsekin olen kokenut haasteena saada 10 sek osumaan oikeaan paikkaan. Ja joissain testeissä kun ei sais mennä yli sen tietyn rajan. Ei onnistuis millään.
 
Kp 12/23-29

Missä vaiheessa ovista tulee ehkä jollain se kova kipu? Onko sillon peli menetetty?

Mulla ovislaskurit näyytää ovista tälle päivälle.ite en saanut ovista tikkuihin.Eilen päivällä viimeksi testattu.

Meidän piti hommailla eilen mutta nukahdettiin toistemme kainaloon. Tänään sit seksiä oli. Ja seksin jälkeen 2-3h päästä alko kipuilu vasemmalla. Mietin et jahhas ehkä ovis.. Eli hommailimmeko nyt liian myöhään?
 
Viimeksi muokattu:
Kp 12/23-29

Missä vaiheessa ovista tulee ehkä jollain se kova kipu? Onko sillon peli menetetty?

Mulla ovislaskurit näyytää ovista tälle päivälle.ite en saanut ovista tikkuihin.Eilen päivällä viimeksi testattu.

Meidän piti hommailla eilen mutta nukahdettiin toistemme kainaloon. Tänään sit seksiä oli. Ja seksin jälkeen 2-3h päästä alko kipuilu vasemmalla. Mietin et jahhas ehkä ovis.. Eli hommailimmeko nyt liian myöhään?
Mulla se kipuilu alkaa 3vrk ennen jo.
Ensin sellaista kiristystä ja nippailua ajoittain. Päivää ennen ovista on jo sellasta jatkuvampaa tylpähköä kipua ja tuikkimista, oviksen tapahtuessa kipu tuntuu kovana jos tapahtuu oikealta. Tunnin verran tulee kramppia (kevyempää kuin menkkakivut kuitenkin) ja tuntuu häijyltä muutenkin. Vasemmalta ei juuri kipuile mutta tuntuu kihelmöintiä.
Munasoluhan kestää 12-24h hedelmöityskykyisenä. Aina kannattaa tallettaa jos vaan on mahdollista. Vajaata päivää ennen olis kaikista otollisin ajoitus.:)

Huomenna kp5 ja menkkojen vika päivä. Kp8 aattelin alottaa oviksen tikutuksen, eli ens keskiviikkona. Ihan vaan ku ei voi olla taas varma miten ovis ajoittuu, rytmi jos säilyy niin ovis plussa pitäis tässä kierrossa posahtaa jo kp12-13.:D
 
Tänään aamulla tuntunut sellasta jomottelua vasemmalla. No en tiä onko ovis mennyt vai tuloillaan mutta pe iltana ja la aamuna olemme talletelleet.(varmuuden vuoksi)
Meillä ylensä ollut joka toinen päivä seksiä mutta tällä viikolla niin paljon hommaa ja kun molemmat herännyt 5.00 Niin illalla onkin nunahdettu aikasin. Ite viä maanantaina sanoin ku viimeks ollut et nyt vähän simppojen jemmailua jos se ovis loppuviikosta. No joo jemmailua tuli 4päivältä..Koska se torstai meni mönkään ku oltiin nukahdettu jollon olin laskenut et vois hommata jollon simppoja odottamassa.

Kp 13
 
Mielenkiintoista. Vv tulee enemmän ku ikinä ennen ja märkä olo alakerrassa muutenki. Alamahassa sellanen kiristävä paineen tunne. Erilainen kun ennen menkkoja o_O

Vaikka kuinka vannoin niin eilen illalla tein herkän testin ja rinnalle aiemmin tulleen 25mlU liuskan jotta nään onko niissä eroa ja kyl ne tikut on eripituisia ja etenkin testialue. Herkkään testiin oli vartin kohdalla tullu haamujen esiäiti/viivanpaikka, joka kuitenkin katosi kun yritin saada sitä kuvaan:whistle:

No huomenna en onneks pysty testaan eli maanantaiaamuun taitaa mennä seuraava :ROFLMAO:
 
Tutkin mun lämpökäyrää sillä ajatuksella, että löytyiskö siitä menkkoja edeltävää tekijää ja löytyi. Tosin arvelinkin sen olevan näin jo aiemmin, mutta nyt oon siitä tosi varma.
Eli 4vrk ennen menkkoja alkaa aamulämpö sahaamaan. Kymmenys ylös, toisena kymmenys taas alas, taas ylös ja sitten alas ja sit alkaa menkat ja lämpö romahtaa n.4 asteen kymmenystä yhteensä kp2 mennessä. Et periaatteessa jos, JOS mulla olis mielen malttia, mun kannattais oottaa ainakin dpo13 asti ennen yhtäkään testiä, jos sahaaminen ei ole alkanut.
Vaan kun en omista mielen malttia.:ROFLMAO:
Mut on tosta se hyöty että osaan sit jo tossa kohti asennoitua menkkoihin jos sahaaminen alkaa.:D
*lisäys
Ja myös iltalämpö romahtaa aika tavalla. Viime kierrossa IL oli oviksen jälkeen kiinteät 37,7 ja edellisenä iltana ennen menkkoja enään 37,0.
Sitä edellisessä kierrossa IL oli 37,6 ja edellisenä iltana ennen menkkoja rysähti 36,9.
 
Viimeksi muokattu:
Uhh. Nyt loppui viimeisetkin tärppijännäilytärinät. Tunnustelin suihkussa kohdunnapukkaa, ja se on selvästi auki. Ovis siis meneillään, ja näemmä synnytys on pahentanut oireita. Ennen oli vain limoja ja himoja :D, nyt on eilisestä asti ollut alavatsa- ja -selkäkipua kuin lieviä supistuksia, ja nyt illan mittaan kuuma aalto leviää lantiosta selkää pitkin :eek: Eipä ole vaaraa, että jäisi ovis tulevaisuudessa huomaamatta, mikäli jatkuu samanlaisina.
 
Oi Nadine sulla on jännät paikat siellä! (y) toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan! :)
Toi nyt oli enemminkin viivanpaikka. Mut nää tuntemukset on kyl mielenkiintoisia. Alavatsassa edelleen kiristää ja viiltelee ja maha muutenkin nyt iltaa kohden ku olis ilmapallon juonu. Kauhee jano ja vessassa saa ravata. No nää voi kaikki liittyä loppukiertoon muutenki. Joko sä teit testin?
 
Uhh. Nyt loppui viimeisetkin tärppijännäilytärinät. Tunnustelin suihkussa kohdunnapukkaa, ja se on selvästi auki. Ovis siis meneillään, ja näemmä synnytys on pahentanut oireita. Ennen oli vain limoja ja himoja :D, nyt on eilisestä asti ollut alavatsa- ja -selkäkipua kuin lieviä supistuksia, ja nyt illan mittaan kuuma aalto leviää lantiosta selkää pitkin :eek: Eipä ole vaaraa, että jäisi ovis tulevaisuudessa huomaamatta, mikäli jatkuu samanlaisina.
Mulla kanssa tuli voimakkaat ovistuntemukset/kivut heti esikon synnyttyä ja menkkakivut katosi. Ja selkeytyneet j8ka lapsen myötä. Mieluumin näin päin.:D

Mies parka kituu täällä. Sillä on selkeesti sellanen "kun en saa, haluan sitä palavasti". Aina sama juttu kun mulla menkat.:ROFLMAO: Ja sille ei kelpaa edes kun vihjasin voivani auttaa häntä tuskassaan, ei, ei käy että vain hän saa jotain vaan haluaa odottaa. Pakko ehkä olla otettu.:giggle: Noh, kohtahan tuo ovisaikakin alkaa, sit saattaa olla taas hieman tuskissaan tilanteen ollessa aivan päinvastainen, nainen jolle mikään ei riitä.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä