Mummous on suhteellista.Musta ei tuu mummua ikinä ...paitsi sellanen kissamummo ehkä
Ei vaan mä ihan oikeesti ajattelin Korvatunturin kirjelippulappusten kokoa ja sen semmoista. Niinku Joulupukin postilaatikon ovi...onneks vissiin sen tonttuoven kokoa ei oo niin tarkkaan määritelty..että voipi olla semmonen suurempikin jotta suuret tonttuset pääsee kompuroimaan...
eikait siinäEi vaan mä ihan oikeesti ajattelin Korvatunturin kirjelippulappusten kokoa ja sen semmoista. Niinku Joulupukin postilaatikon ovi.
Kyl semmoinen kannattaa olla kaikkialla? Jos ei oo, niin mistäs tontut muuten käy kurkkimassa tai noutaa Joulupukin postit?
En mä mitään kompurointiovea kaipaa. Jos mä en saa ovea auki niin kyseessä on:
a) väärä kämppä
b) väärä ovi
c) väärä nainen
d) liian kännissä
e) väärä avain
f) liian halvat työkalut
g) miksi kukaan ei kertonut, että tää on Fort Knox?
Joulupukin, saunatontun ja hammaskeijun kirjeille oma pieni tonttuovi on aina paikallaan.
En laita.Tjah, meinaat sitte ens yönä laittaa vahingon kiertoon...
Kauniita unikuvia*pus*Mä jatkan nukkumista. Öitä
No jos mietit niin ovi on yleensä kuution yhdellä seinällä.eikait siinä
Voi teitä ihanaisia...Päivää. Ruttunaama nro 2 halusi herätä 4.35. Ei se kiukutellut tai mitään, halusi vaan istuskella sylissä ja kertoilla mieltä painavia asioita. Tietenkään en toisen salaisuuksia levittele eteenpäin, mutta guglugugluu oli aihe, josta juteltiin pitkään kynttilänvalossa.
Ruttunaama nro 1 taas sai itse voidella sämpylän. Ja laittaa kinkun ja juuston. Se oli hyvin luovasti tehty aamupala.
Huomenta
Heräsin vähän yli 8, Minttu, Ville ja bataatti kainalossa Neiti olis halunu jäähä kainaloon tuhisemaan,mutta pakko oli nousta.
Nyt kahvia sitten cittarille.
Päivällä käytävä hakemas tyttöjen kiipeilyteline lähikaupasta
Päivää. Ruttunaama nro 2 halusi herätä 4.35. Ei se kiukutellut tai mitään, halusi vaan istuskella sylissä ja kertoilla mieltä painavia asioita. Tietenkään en toisen salaisuuksia levittele eteenpäin, mutta guglugugluu oli aihe, josta juteltiin pitkään kynttilänvalossa.
Ruttunaama nro 1 taas sai itse voidella sämpylän. Ja laittaa kinkun ja juuston. Se oli hyvin luovasti tehty aamupala.
Ei ollu Ville eikä bataatti