The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Musta ei tuu mummua ikinä :(...paitsi sellanen kissamummo ehkä:unsure:
Mummous on suhteellista.

Isänäitini oli mun mummo.
Vaari kuoli ennen syntymääni.
Äidinäitini ei ollut mummo vaikka joitain vuosia
teoriassa olikin.
Mummoni sisko oli mun äidinpuoleinen mummo syntymästäni lähtien.
Hänen miehensä oli mun vaarini.

Vaikeaksi menee selittää kuka on mun mummo ja vaari ja kummalta puolen sukua.
Kymppivanhaa ei kiinnosta verisuku vaan se kuka on läsnä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:cautious:..onneks vissiin sen tonttuoven kokoa ei oo niin tarkkaan määritelty..että voipi olla semmonen suurempikin jotta suuret tonttuset pääsee kompuroimaan...
Ei vaan mä ihan oikeesti ajattelin Korvatunturin kirjelippulappusten kokoa ja sen semmoista. Niinku Joulupukin postilaatikon ovi.
Kyl semmoinen kannattaa olla kaikkialla? Jos ei oo, niin mistäs tontut muuten käy kurkkimassa tai noutaa Joulupukin postit?

En mä mitään kompurointiovea kaipaa. Jos mä en saa ovea auki niin kyseessä on:
a) väärä kämppä
b) väärä ovi
c) väärä nainen
d) väärä avain
e) liian halvat työkalut
f) miksi kukaan ei kertonut, että tää on Fort Knox?

Joulupukin, saunatontun ja hammaskeijun kirjeille oma pieni tonttuovi on aina paikallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei vaan mä ihan oikeesti ajattelin Korvatunturin kirjelippulappusten kokoa ja sen semmoista. Niinku Joulupukin postilaatikon ovi.
Kyl semmoinen kannattaa olla kaikkialla? Jos ei oo, niin mistäs tontut muuten käy kurkkimassa tai noutaa Joulupukin postit?

En mä mitään kompurointiovea kaipaa. Jos mä en saa ovea auki niin kyseessä on:
a) väärä kämppä
b) väärä ovi
c) väärä nainen
d) liian kännissä
e) väärä avain
f) liian halvat työkalut
g) miksi kukaan ei kertonut, että tää on Fort Knox?

Joulupukin, saunatontun ja hammaskeijun kirjeille oma pieni tonttuovi on aina paikallaan.
eikait siinä
 
eikait siinä
No jos mietit niin ovi on yleensä kuution yhdellä seinällä.
Viisi seinää joita voi miettiä ennen kuin tarttee murehtia edes ovea.
Ovessakin on lukko- ja saranapuoli erikseen.

Miksi mä piittaisin avaimesta jos ovi aukeaa kirjastokortilla?
(tolla mä olen tienannut muutamatkin bullakaffit ja samalla opettanut takalukituksen merkityksen)
Miksi mä piittaisin avaimesta jos ovi aukeaa nopeammin sorkkaraudalla saranapuolelta?
Miksi mä piittaisin avaimesta jos mulla on rälläkkä jolla saa lukonkielet tai saranatapit poikki nopeammin kuin avaimella? Ja sinä maksat sähköt?
Mihin mä tarttisin rälläkkää jos lukonkielet tai saranatapit on kiinni laudanpätkässä tai kevytbetonissa joka murtuu sanomalla "harrypotterus väännys aukimus"?
Niin, tai ovessa on lasi jonka voi ääneti leikata auki lasiveitsellä?

En mä viitti miettiä tommoisia kun kumminkin katolla on kattoluukku josta pääsee sisään jos vaan viittii nousta tikkaille.
 
Päivää. Ruttunaama nro 2 halusi herätä 4.35. Ei se kiukutellut tai mitään, halusi vaan istuskella sylissä ja kertoilla mieltä painavia asioita. Tietenkään en toisen salaisuuksia levittele eteenpäin, mutta guglugugluu oli aihe, josta juteltiin pitkään kynttilänvalossa.

Ruttunaama nro 1 taas sai itse voidella sämpylän. Ja laittaa kinkun ja juuston. Se oli hyvin luovasti tehty aamupala.
 
Huomenta :love:
Heräsin vähän yli 8, Minttu kainalossa :)Neiti olis halunu jäähä kainaloon tuhisemaan,mutta pakko oli nousta. :D

Nyt kahvia :coffee: sitten cittarille.
Päivällä käytävä hakemas tyttöjen kiipeilyteline lähikaupasta
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Päivää. Ruttunaama nro 2 halusi herätä 4.35. Ei se kiukutellut tai mitään, halusi vaan istuskella sylissä ja kertoilla mieltä painavia asioita. Tietenkään en toisen salaisuuksia levittele eteenpäin, mutta guglugugluu oli aihe, josta juteltiin pitkään kynttilänvalossa.

Ruttunaama nro 1 taas sai itse voidella sämpylän. Ja laittaa kinkun ja juuston. Se oli hyvin luovasti tehty aamupala.
Voi teitä ihanaisia:love:...
Siellä on elämisen ihmeet ihan uusilla tasoilla, pienet asiat korostuvat ja saavat jälleen sellaiset merkitykset mitkä lämmittävät ja säilyvät sydämissä pitkään....

Oi että...ihanaa taianomaista joulunaikaa teille kaikille :)
 
Päivää. Ruttunaama nro 2 halusi herätä 4.35. Ei se kiukutellut tai mitään, halusi vaan istuskella sylissä ja kertoilla mieltä painavia asioita. Tietenkään en toisen salaisuuksia levittele eteenpäin, mutta guglugugluu oli aihe, josta juteltiin pitkään kynttilänvalossa.

Ruttunaama nro 1 taas sai itse voidella sämpylän. Ja laittaa kinkun ja juuston. Se oli hyvin luovasti tehty aamupala.
:love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä