Ikinäkoskaanmilloinkaan...siinä on semmonen sana minkä joutuu syömään ainaMusta ei tuu mummua ikinä ...paitsi sellanen kissamummo ehkä
Joten...ehtii kuule tapahtua vaikkajamitä ihmeitä
Ikinäkoskaanmilloinkaan...siinä on semmonen sana minkä joutuu syömään ainaMusta ei tuu mummua ikinä ...paitsi sellanen kissamummo ehkä
Nevö sei nevö...ootas just in piiperi on tehny siitä oikein biisinkin.Musta ei tuu mummua ikinä ...paitsi sellanen kissamummo ehkä
..jatka vaan kuvittelemista kun oikeestaan on semmone tutina että koko Öranhillin väki on aikas kaakana tästä osotteesta kun parhaillaan herkeskin oopperointiduoskabat aariasta " Saako tirpana laulaa lallattaa 57:ttä kertaa Soihdut sammuu isoveljen mielestä .."......
kyllä, rakastan tätinä olemistakin 7veelle.Mä oon ihan varma siitä että sustakin tulee se maailman paras Lunis- mummeli jolla syrämessä läikähtää aina yli laitojen kun saa silmiinsä sen pikkusen nykerönenäisen miniminiLuniksen ...
Sulla on mun mieli!Ikinäkoskaanmilloinkaan...siinä on semmonen sana minkä joutuu syömään aina
Joten...ehtii kuule tapahtua vaikkajamitä ihmeitä
Ei oo montaa juttua minkä pikkusilta kieltäsin päivällä lumityötki meni niin että ipana istu lumikolassa ja mummi kirmas pitkin pihaa. Toinen nukkui vaunuissa.Tottakai pikkusten eteen annat vaikka kätes! Toivottavasti mustakin joskus tulee mummo ja yhtä hyvä!
Kivalta tonttuovi kuulostaa. Onneksi hauskojakin juttuja keksitään nykyään, ettei kaikki ole jotain nettiin liittyvää jne.
mä rakastan myös, siskon tytöt oli kesällä todenneet äidilleen tietävänsä syyn miks mulla on heitä ikävä ''no kun me ollaan sen prinsessoita''Toivottavasti, rakastan tätinä olemistakin 7veelle,
Kaikissa perhesuhteissa on omat puolensa ja "roolinsa", tärkeät sellaset ihmisille.
Ollaan laumaeläimiä.
...ja mietis...m ä en oo vielä ehtiny edes laulaa luikauttamaankaan...
..liian monenmonta kertaa lipsahtaa luiskahtanu suustani ja tasan yhtä monta kertaa oon saanu pyörtää moiset uhmakkuudet ja mukamas tietämisetSulla on mun mieli!
Onneks mä en, meillon vaan sama mieli mutta sesiitäjasenkestävyyjestäniinkerta!..liian monenmonta kertaa lipsahtaa luiskahtanu suustani ja tasan yhtä monta kertaa oon saanu pyörtää moiset uhmakkuudet ja mukamas tietämiset
...nokatoko mää tasapainotan tilannetta just tolla kokemuksen kertoimella...Onneks mä en, meillon vaan sama mieli mutta sesiitäjasenkestävyyjestäniinkerta!
Minä taas tasapainotan tilannetta ja tilanteita aina tasapainoaistillani....nokatoko mää tasapainotan tilannetta just tolla kokemuksen kertoimella...
Minä taas tasapainotan tilannetta ja tilanteita aina tasapainoaistillani.
Saaha sitä muutennii olla
Mulla on viitsinnässä vaikka ei ole pikkuisia.Joo, semmonen pieni ovi minkä voi laittaa jonnekin lattianrajaan. En ois ehkä viitsinyt jos ei ois ollut noita pikkusia
..onneks vissiin sen tonttuoven kokoa ei oo niin tarkkaan määritelty..että voipi olla semmonen suurempikin jotta suuret tonttuset pääsee kompuroimaan...Mulla on viitsinnässä vaikka ei ole pikkuisia.
Kyllähän nyt tonttuovi pitää olla vaikka kyseessä olis vanhentunutkin painos.