No ainakin sitä lökölöötä täällä on tiedossaNo sitten vaan rentoilemaan eli syöt jotain hyvää/juot jotain hyvää ja sitten vaan kintut kattoa kohti ja lökölöö
No ainakin sitä lökölöötä täällä on tiedossaNo sitten vaan rentoilemaan eli syöt jotain hyvää/juot jotain hyvää ja sitten vaan kintut kattoa kohti ja lökölöö
Mistä se tiesi minne sä tulit?Mitäs tänne ja teille? Tinkulassa soi eilen puhelin ja viestikaveri soitti,eipä siitä ole kuulunutkaa sitten lokakuun.Tulin kuulemma mieleen ja hän päätti soittaa ja kysellä kuulumisia. Sanohan se kyllä että jos haluan niin ei hän pidä yhteyttä jos se on mulle vaikeeta...no mitä tohon voi sanoa...kun ei haluis ja kuitenkin haluis Pikkusen taas tuli kaipaus No,ei parane ajatella.
Niin tiesin että sä tartut tohonMistä se tiesi minne sä tulit?
No eiku onhan se siis oikeesti kiva, että on ajatellut sua
Eli.....tyynyliinat ja pussilakanat on tehny tehtävänsä, hyvähän se on ...vissiinkikaitennii..Niin siis eksyn esim. kaappiin ja sitten kun löydän tieni takaisin ihmistenilmoille, on nurkat unohtunut ihan täysin.
miten niin just min...kyllänemuutkinsiihenoisvoinutarttua....niin..Niin tiesin että sä tartut tohon
Muistaakseni voi...sen voi myös heittää menemään tai syödäAi niin,kun en oo mikään leipomusten mestari niin pakko kysyä.Voiko kuivakakun pakastaa...kun en tiedä
Eikä olismiten niin just min...kyllänemuutkinsiihenoisvoinutarttua....niin..
VoiAi niin,kun en oo mikään leipomusten mestari niin pakko kysyä.Voiko kuivakakun pakastaa...kun en tiedä
No mitä toi sana nyt tinkua auttaa häh?Voipulla
No enkai mää sitä yksin koko kakkua syöMuistaakseni voi...sen voi myös heittää menemään tai syödä
No katokönlähtiliikaaikasten...No mitä toi sana nyt tinkua auttaa häh?
mä heittäisin vesilintua kuiva kaakuilla..no tiikerikakusta voisin maistaa palan mutta muut ei maistu...voisin mä naapurin mökkinaapuriakin sillä heittää, hän tosin vois vaikka tykätä siitä jopa.No enkai mää sitä yksin koko kakkua syö
Mä oonki vanha ja vanhat ihmiset tykkää kuivakakuista.mä heittäisin vesilintua kuiva kaakuilla..no tiikerikakusta voisin maistaa palan mutta muut ei maistu...voisin mä naapurin mökkinaapuriakin sillä heittää, hän tosin vois vaikka tykätä siitä jopa.
Perunaa ei voi tai ei ainakaan kannattaisi pakastaaKyllä voi kuivakakun pakastaa, ihmisen voi pakastaa, kaikkea voi pakastaa.
Sitä en tienny, en oo pakastanu perunaa perunana, perunaruokaa kyllä.Perunaa ei voi tai ei ainakaan kannattaisi pakastaa
Ranskanperunat myydään usein pakastettuina hei kuule..Perunaa ei voi tai ei ainakaan kannattaisi pakastaa
No voi....miten sä nyt selviät tämän kaiken yli ilman terapiaa?
Ei mitään ei mitään, sä tiiät kyllä että vaikka keljuilen niin pohjimmiltani välitän!Miehän selviän ihan sillä ku odotan vain tammikuun tarjousta
Tai no toivottavasti silloin ei ole mitään hyvää ku alkaa kaikki uuden vuoden hömpät silloin taas
Kiitokset huolen pidostasi
Nomutku kuules kunkun se ei oo niinku oikee peruna että niinkö Lunis sanokiikii että perunaperunaa ei lyödä jäihin vaan tuunattua perunaa tiiäksää ...Ranskanperunat myydään usein pakastettuina hei kuule..