..no oikeesti aamulla lähinnä tuli tää mieleenai sä kuulostit tältä?
No ei siinä mitään, Vysotskilla nyt vaan on SE ääni!
..no oikeesti aamulla lähinnä tuli tää mieleenai sä kuulostit tältä?
No ei siinä mitään, Vysotskilla nyt vaan on SE ääni!
Eipäs ollut taaskaan häävi raxin kuukauden tarjous
No voi....miten sä nyt selviät tämän kaiken yli ilman terapiaa?Eipäs ollut taaskaan häävi raxin kuukauden tarjous
..no oikeesti aamulla lähinnä tuli tää mieleen
Keittiössä. Sukat märkinäSängyssä
Murr murr...mutta teepä parempi kotonasEipäs ollut taaskaan häävi raxin kuukauden tarjous
*haukkoo henkee*
...mä painasin alapeukutusta*ufopääkkönen*!!!
Missähän toi kuumemitari on....
Tuon enste jeesusteipin, ei sätki liikaa.Kilautetaan, sä pidät kiinni ja mä potkin sen kulkuset niin liiskaks että tulevat aivastettaessa nenästä ulos.
Joo..pientä ragee
Missäs se kisun nurkkaus oli?
Mä niin tiesin, että jos joku niin sä et paheksu.Tuon enste jeesusteipin, ei sätki liikaa.
Miksmää semmosen o s t a s i n kun sen voi tehdä itekin ?Osta pullakranssi, sen voi syödä ennen ripustamista.
Mä niin tiesin, että jos joku niin sä et paheksu.
*vilkuilee softya alta kulmain*
*ojentaa nessua*
Eiku mitäs mä tässä märisen, et sä mulle sitä tehny...
ai niin se nurkka, mä vallan unohin kaiken rageni keskellä, että sinnehän mun piti mennä.*ojentaa nessua*
Sää oot niin herkkiskerkkis ja kun mää olin nytkyllä tuhumana...
...mitähämmää siitä hyvästä nytsittenkyllä saisin? Piisk...uttelenpas tästä vaan sinne nurkkaan sujuvasti häppeemään
juuei sua kyllä täällä näy että minnekökä sitä aina näemmä mennään m u n nurkkapaikannimissä hähmitäkätäh nytvaan...ai niin se nurkka, mä vallan unohin kaiken rageni keskellä, että sinnehän mun piti mennä.
Tjah, meinaat sitte ens yönä laittaa vahingon kiertoon...Mä otan päikkärit. Nukuin huonosti viime yönä. 23.00 jälkeen naapuri kilautti ovikelloa. Yöllä kaveri tuli kämpille. Mölis kovalla äänellä puhelimessa.
No mä nyt mennä touhotan ja eksyn sinne sun tänne..juuei sua kyllä täällä näy että minnekökä sitä aina näemmä mennään m u n nurkkapaikannimissä hähmitäkätäh nytvaan...
No sitten vaan rentoilemaan eli syöt jotain hyvää/juot jotain hyvää ja sitten vaan kintut kattoa kohti ja lökölööSe on sitten vuoden viimeinen kuukausi alkanut
Hyvää iltaa!
Täällä on synkkää ja pimeää ja mä olen ihan väsypoikki.
Ihan kuule veikkaan että tuskinpa siellä eksymispaikoissas asiaa ollenkaan paheksutaanNo mä nyt mennä touhotan ja eksyn sinne sun tänne..
Niin siis eksyn esim. juutuuppiin ja sitten kun löydän tieni takaisin ihmistenilmoille, on nurkat unohtunut ihan täysin.Ihan kuule veikkaan että tuskinpa siellä eksymispaikoissas asiaa ollenkaan paheksutaan