Softy
Jep, voi kääntyä takas.No hyvä vaan ja jatka väistelyä
Ja toivottavasti tääkin mikä meinaa jotain juonitella tajuaa hippelehtiä sukkelavikkelästi matkoihinsa
Jep, voi kääntyä takas.No hyvä vaan ja jatka väistelyä
Ja toivottavasti tääkin mikä meinaa jotain juonitella tajuaa hippelehtiä sukkelavikkelästi matkoihinsa
En nyt sentään.Teitkö spagaatin?
Mun nimi on Jorma, ne vain haukkuu mua Algomaksi.En tunne ketään jormaa.
Jorma on housuissasi.Mun nimi on Jorma, ne vain haukkuu mua Algomaksi.
Mulla alkoi nielussa tuntumaan keljulle, sitten tuli nopeesti nuha ja kuume joka vaan nousi ja nousi....sitten tulikin yskä ja sen jälkeen aloin paranemaan. Vielä on ihan hippusen nuhaa jälellä, mutt onneks vaan hippusen.Tuota tuota...hei työ aikasemmin kröhäilleet..onko teillä mitenkä niinku alkanu se pöpöriepotus? Niinku et...onko ollu orastavia jäsenten repimisiä tai ylähengitysteissä...tuntemuksia?
Kun..muuten vaan...ja mitenkä kauheen kauan siinä meni ennenkö osas häipyä?!
Teitkö spagaatin?
Pitäskö kilauttaa sen kulkusia?Teräksen Jormallekin kulkusten kilinää ja hiippalakkisten vilinää
Taitaa se tippe tappailukin onnistua peukutellenkin....
Toffonen! Iltaa , hyvinkö tonttuiluttaa?Iltaa
Ekat valot on sytytetty ja kranssia laitettu oveen. Tästä se lähteeToffonen! Iltaa , hyvinkö tonttuiluttaa?
Kilautetaan, sä pidät kiinni ja mä potkin sen kulkuset niin liiskaks että tulevat aivastettaessa nenästä ulos.Pitäskö kilauttaa sen kulkusia?
Eikö se kuulu hyviin tapoihin näin joulun alla ?Pitäskö kilauttaa sen kulkusia?
ElluKilautetaan, sä pidät kiinni ja mä potkin sen kulkuset niin liiskaks että tulevat aivastettaessa nenästä ulos.
Joo..pientä ragee
Missäs se kisun nurkkaus oli?
Reipasta meininkiä !Ekat valot on sytytetty ja kranssia laitettu oveen. Tästä se lähtee
KylläEikö se kuulu hyviin tapoihin näin joulun alla ?
...tosin vois tehä hyvää noinniinku muulloinkin...ylipäätänsäkin...ja ihanitekullennii..jonkinsortin räplääminen...Softy sun syy kun tyrkkäät mun etusormeen jotain kummia koordinaatteja näppäimistölle!!
Mä laitoin sen sisäpuolelle näkyy itselle paremmin.Reipasta meininkiä !
Ovikranssi on joskus ollu tässäkin ulko- ovessa mutta havaitsin sen muutama vuos sitten turhakkeeksi kun toi ovi oli selälleen niin usein ja vauhdikkaasti että en viittiny aina olla sitä kranssia ettimässä....
Yhhmmm...mulla oli aamulla semmonen kohtuu hjuva laadukkaan musiikkigenren solistin ääni, jos jummarrat mitä tarkoitan*räpsytiräpsyti*Mulla alkoi nielussa tuntumaan keljulle, sitten tuli nopeesti nuha ja kuume joka vaan nousi ja nousi....sitten tulikin yskä ja sen jälkeen aloin paranemaan. Vielä on ihan hippusen nuhaa jälellä, mutt onneks vaan hippusen.
mjoo eiku siis niin...?Ellu
ai sä kuulostit tältä?Yhhmmm...mulla oli aamulla semmonen kohtuu hjuva laadukkaan musiikkigenren solistin ääni, jos jummarrat mitä tarkoitan*räpsytiräpsyti*
Kyllä täällä nyt joku ohjailee tätä etusormen reppanaa tekemähän vallattomuuksia ihaselkeesti...ja kun mä nyt oon jossain kukoistavassa pöpövaikutuksessa ni - ei mun kans voi asiasta väitelläintelläkään*löytikin kauan kadoksissa olleen sädekehähinkuttimen*Kyllä
Mie mitään tyrkännyt. Ite näppäilit.
Bonnie Tyler tuli käymään?Yhhmmm...mulla oli aamulla semmonen kohtuu hjuva laadukkaan musiikkigenren solistin ääni, jos jummarrat mitä tarkoitan*räpsytiräpsyti*