The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiii kun toi on sellanen kahdella raajalla joka paikkaan mennä touhottava läähättäjä jonka jäljiltä täytyy välillä muistaa käydä pesemässä naama (yleensä just sen jälkeen kun olen pessyt edelliset nuolemiset pois) ja sitten se taas jatkaa matkaansa onnellisena ja käy tyhjentämässä jääkaapin!:love:
Jostain syystä mun kissa ja koira kummiskin tykkää siitä ihan hirveesti
Sinnekö mun pitikin tulla jouluksi? Mä luulin, että se oli systeri joka kutsui.
 
Eiii kun toi on sellanen neljällä tassulla joka paikkaan mennä touhottava läähättäjä joka aina välillä muistaa käydä pesemässä naaman (yleensä just sen jälkeen kun olen pessyt edelliset nuolemiset pois) ja sitten taas jatkaa matkaansa onnellisena!:love:
Sattuneesta syystä mun kissa ja koira eivät siitä kaverista kyllä välittäis yhtään...ainakaan elävänä.:oops:
:cautious:
Aijahah. Heti kun on vähänkään puis niin johan "kehutaan"...joulumieltä sinnekin vaan:barefoot:

Ja mä mitn neljällä raajalla mee...hö!
 
Hellou ketjukamulit. Joulukuu.
Onko teillä jouluvaloja sisällä tai ulkona tai muuta jouluun viittaavaa? Itte laitoin eilen valotähden keittiön ikkunaan. Teinin huoneessa on sellanen miniminikuusi missä valot ja pari muuta valojuttua laittoi seinilleen.
Tuikkuja polttelen tänään.
Säisäi Lunis :), ja tippe tappe- tunnelmaa sinne!

Sisällä on toistaiseksi yhdet tunnelmavalot, ulkona mennään miljuunilla lyhdyillä mutta sinne on ehken tulossa Jotain viritelmää made by vellokset :)

Kynttilöitä poltellaan tälläkin ja viikonlopun aikana vaihtuu verhot, tsippadaijaa vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Softy
Tuota tuota...hei työ aikasemmin kröhäilleet:cautious:..onko teillä mitenkä niinku alkanu se pöpöriepotus? Niinku et...onko ollu orastavia jäsenten repimisiä tai ylähengitysteissä...tuntemuksia?


Kun..muuten vaan...ja mitenkä kauheen kauan siinä meni ennenkö osas häipyä?!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä