Mä osaan tarvittaessa suomea ja lontoota jokseenkin täydellisesti. Ruotsillakin tulen toimeen.
Mitävittulinkkejä mä en lue millään kielellä.
Ei niissä ole mitään lukemisen arvoista.
Mä osaan tarvittaessa suomea ja lontoota jokseenkin täydellisesti. Ruotsillakin tulen toimeen.
Vellihousu! Siinä oli muunmaalaisten lehtien julkaisemia faktoja.Mä osaan tarvittaessa suomea ja lontoota jokseenkin täydellisesti. Ruotsillakin tulen toimeen.
Korjataas oikeaksi niin sun ei tartte nolostua väärän tiedon levittämisestä.Panssarintorjuntakersantti Asiankannattaja
Pansssarikersantti taisikin olla omien sanojensa mukaan (ja kehtaakin olla silti isänmaanpetturi )Korjataas oikeaksi niin sun ei tartte nolostua väärän tiedon levittämisestä.
Omien sanojeni mukaan mä olen aina ollut panssarintorjuntakersantti.Pansssarikersantti taisikin olla omien sanojensa mukaan (ja kehtaakin olla silti isänmaanpetturi )
Pää visusti perseeseen vaan!Luuletko sä oikeesti, että mä klikkaisin mitävittulinkkiä?
Lontoota täydellisesti? Mitä tarkoitat? Puhutko natiivitason enkkua? Annapa näyte.Mä osaan tarvittaessa suomea ja lontoota jokseenkin täydellisesti. Ruotsillakin tulen toimeen.
kenelle sen sanoitKorjataas oikeaksi niin sun ei tartte nolostua väärän tiedon levittämisestä.
https://kaksplus.fi/threads/mamujen-mielestae-suvakit-ovat-hulluja.2492116/#post-31643359Lontoota täydellisesti? Mitä tarkoitat? Puhutko natiivitason enkkua? Annapa näyte.
Onhan toi ihan oikeesti aivan järkyttävää mitä noi hirviöt on tehneet ja sen asian kieltäminen tai ohittaminen vain koska siitä puhuu suomessa lehti josta ei pidetä on ihan yhtä väärin ja silkkaa raiskausten ignooraamista.
Sana ''yksittäistapaus'' on voitu heittää romukoppaan noiden oksetusten takia jo aikaa sitten.
Ja sä voi lakata valehtelemasta ja tyrkyttämästä monikulttuuri-ideologiaasi. Siinä se todellinen sonta piilee, Islamissa ja islamilaiselta kulttuurialueelta tulevissa mamuissa. Sivistä itseäsi vähän ja tutustu joskus ilman ennakkoasennetta siihen, mitä on islam ja islamiin Euroopassa. Miten voit hyväksyä heidän tavan kohdella naisia, lapsia, eläimiä?Mitävittuilijat vois mölistä keskenään siellä mitävitussa ja lakata trollaamasta sontaansa joka paikkaan.
mikset sinä ole kaltaistesi rasmuslaisten joukossa?Mitävittuilijat vois mölistä keskenään siellä mitävitussa ja lakata trollaamasta sontaansa joka paikkaan.
Sitäpä.Mitävittuilijat vois mölistä keskenään siellä mitävitussa ja lakata trollaamasta sontaansa joka paikkaan.
Ha-ha, ja siinä toinen itselleen valehteleva isänmaanpettäjä-hyysäriHuomenta!
Sitäpä.
Tai ainakin on turha vittuuntua siitä, ettei tällä palstalla saakaan myötämielisiä vastauksia aloituksiinsa.
Eikö? Eihän täällä monikulttuuriunelmaa usko kuin ak, sinä ja pari muuta runkkaria. Suurin osa vastustaa moni- tai siis monokulttuuripaskaa. Mono- koska islamin palvonnasta on todellisuudessa, ei mistään aidosta kulttuurien moninaisuudesta.Huomenta!
Sitäpä.
Tai ainakin on turha vittuuntua siitä, ettei tällä palstalla saakaan myötämielisiä vastauksia aloituksiinsa.
No jos kerran vastaukset ovat pääsääntöisesti myötämielisiä niin miksi vittuuntua parista hassusta vastaan olevasta?Eikö? Eihän täällä monikulttuuriunelmaa usko kuin ak, sinä ja pari muuta runkkaria. Suurin osa vastustaa moni- tai siis monokulttuuripaskaa. Mono- koska islamin palvonnasta on todellisuudessa, ei mistään aidosta kulttuurien moninaisuudesta.
Idioottimaisuutenne ja naiiviutenne on niin uskomattoman mykistävää, ettei normaali ja päästään terve ihminen kertakaikkiaan voi olla vittuuntumattaNo jos kerran vastaukset ovat pääsääntöisesti myötämielisiä niin miksi vittuuntua parista hassusta vastaan olevasta?
Mä olen ajatellt että mykistyminen ois sama kuin jos jää sanattomaksi mutta ehkei se olekaan.Idioottimaisuutenne ja naiiviutenne on niin uskomattoman mykistävää, ettei normaali ja päästään terve ihminen kertakaikkiaan voi olla vittuuntumatta
(olen toinen vastaaja)
Se olet sinä joku poistuu täältä.
Tuo rasmuslaisten kätyri, eli aisuri vois pysytellä poissa täältä, ihan vaan heikäläisten omissa porukoissa
Tänne realistien joukkoon se ei kuulu ollenkaan, varsinainen paikallisilmastonpilaaja
Mistä kiven alta tuollainen ääliö kimittäjä on löydetty???Se olet sinä joku poistuu täältä.
Realisti=rasisti