Mutta tärkeintä että on hengissä!! Nyt vaan sinnikästä taistelutahtoo Keravalle!!Majuri on hengissä. Huonossa hapessa ja voimat vähissä. Terveisiä
Mutta tärkeintä että on hengissä!! Nyt vaan sinnikästä taistelutahtoo Keravalle!!Majuri on hengissä. Huonossa hapessa ja voimat vähissä. Terveisiä
Ihanaa kun viimein sai kuulla majurista & on hengissä vielläMajuri on hengissä. Huonossa hapessa ja voimat vähissä. Terveisiä
Käy täällä joku päivä.Ihanaa kun viimein sai kuulla majurista & on hengissä viellä
Terveisiä majurille jos oot yhteydessä häneen.
Ikävää tietysti kun on huonossa kunnossa Toivottavasti viellä tervehtyy ja tulee höpisemään tänne. Ikävä häntä.
Mie oon aika kaukana Keravalta ja nyt ei tuota mun miestä voi jättää yksin leikatun silmän kanssa. Muuten voiskin tulla käymään.Käy täällä joku päivä.
Mä en asu kovin kaukana. Monesti pitänyt käydä mutta jäänyt.Mie oon aika kaukana Keravalta ja nyt ei tuota mun miestä voi jättää yksin leikatun silmän kanssa. Muuten voiskin tulla käymään.
Niinhä siinä helposti käy,pitäis käydä kylässä mut sitten se jää.Mä en asu kovin kaukana. Monesti pitänyt käydä mutta jäänyt.
Eiku iltaaHuomenta...
Mun sänky on erittäin riskialtis paikka nukahtamiselle siihen kellonaikaan kun ei vielä pitäisi nukkua...Eiku iltaa
PäivääEiku iltaa
Ja mun sänky.Mun sänky on erittäin riskialtis paikka nukahtamiselle siihen kellonaikaan kun ei vielä pitäisi nukkua...
Ai sitä nukuttiin. Mä meen kohta sänkyyn.Huomenta...
Hmmm... luin tuohon asti ja totesin majurimaisesti, että "Aha!"Mun sänky on erittäin riskialtis paikka
Mulla on ilta,päivä meni joPäivää
Oliks toi joku vihje seurata perässä?Ja mun sänky.
Taas..mutta miksi?Ai sitä nukuttiin. Mä meen kohta sänkyni alle.
Ei mutta sänkyyn saa tulla. Pehmeä patja ja lämmin peitto.Oliks toi joku vihje seurata perässä?
Taas..mutta miksi?
Mulla on aivan liian pehmeä ja hyväntuoksunen peitto...sellanen just oikein houkuttelevan lämmin minkä alta ei malttaisi nousta venyttelemästä aamusinkaan...Ei mutta sänkyyn saa tulla. Pehmeä patja ja lämmin peitto.
Mä mitään sängyn alle mee.