mautonta.#metoo!
Täällä vielä niin pimeäpaskaa ettei edes paskaa keliä näe.Päivää. Räntäpaskaa. Lumipaskaa. Tuulipaskaa. Maanantaipaskaa.
Muuten kyllä menee ihan hyvin.
Mun piti lähteä ajamaan toimistolle, siitä tiedänTäällä vielä niin pimeäpaskaa ettei edes paskaa keliä näe.
Yksärin vain tekstarin vai minkä? Ihan vaan sillä kysyn, kun itseäkin huolettaa ja olis kiva tietää onko jollain majurin ihan henk. koht. yhteystietoja, sellaisista kun tavoittaa varmemmin.Päivää, laitoin taas viestin Majurille. Toivottavasti vastaa.
Mä meen jatkamaan töitä.
Laitoin tekstarin puhelimeen.Yksärin vain tekstarin vai minkä? Ihan vaan sillä kysyn, kun itseäkin huolettaa ja olis kiva tietää onko jollain majurin ihan henk. koht. yhteystietoja, sellaisista kun tavoittaa varmemmin.
Onko kuulunut vastausta? Menihän viesti kumminkin läpi?Laitoin tekstarin puhelimeen.
Pillu on parasta mitä nainen omistaaEpek on kovin kiireinen. On ahkerasti nuoltava naisten pilluja. Nuoltavia on paljon.
onk siellä näitä?Mäkkäriin
Meni viesti. Ei ole vastannut.Onko kuulunut vastausta? Menihän viesti kumminkin läpi?
Pelkään pahinta. Ei vastannut 10pvä sitten.Moikka
Onneksi olo oli aamulla parempi ja pääsin töihin lähtemään.
Softy, toivottavasti majuri vastaa
Mukavaa alkavaa viikkoa jokaiselle.
Niin olis. On ennenkin vastannut.Iltaa...
Nyt ei taida Majurilassa asiat olla kovin hyvin...kyllä hän muuten ois softylle vastannu jo aikaa sitte.
Joo,mä pelkään myös pahintaPelkään pahinta. Ei vastannut 10pvä sitten.
Iltaa,jep. Huonosti on asiatIltaa...
Nyt ei taida Majurilassa asiat olla kovin hyvin...kyllä hän muuten ois softylle vastannu jo aikaa sitte.
Tänä aamuna melkein itkin töissä ku ajattelin Majuria. Ja radiosta tuli just haikee biisi.
halausTänä aamuna melkein itkin töissä ku ajattelin Majuria. Ja radiosta tuli just haikee biisi.
Jos on paremmilla mailla niin ei varmaan omaisetkaan tajua vastata. Jos puhelin edes olisi enää käytössäkään.Niin olis. On ennenkin vastannut.