The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sä oisit meijjän ikioma maskotti siellä:love::love:
Aha. Että semmonen kaikkien retuutettavissa ja vanutettavissa oleva, käpälistä käpliin tyrkittävä ja pääkköskikkuroista kiskottavasotkettava:cautious:...mikä sitten unohetaan jonnekin mättähälle tai puun oksaan roikkumaan kun ollaankin huomattu joku ihunainen peikkopoika tai suppilovahveroesiintymä tai äkisti silmien eteen ilmestyvä Lidl:barefoot:...kiitosta vaan:cry:...
 
Softy
Aha. Että semmonen kaikkien retuutettavissa ja vanutettavissa oleva, käpälistä käpliin tyrkittävä ja pääkköskikkuroista kiskottavasotkettava:cautious:...mikä sitten unohetaan jonnekin mättähälle tai puun oksaan roikkumaan kun ollaankin huomattu joku ihunainen peikkopoika tai suppilovahveroesiintymä tai äkisti silmien eteen ilmestyvä Lidl:barefoot:...kiitosta vaan:cry:...
Mä halisin ja paijaisin. Syöttäisin sienimuhennosta. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Aha. Että semmonen kaikkien retuutettavissa ja vanutettavissa oleva, käpälistä käpliin tyrkittävä ja pääkköskikkuroista kiskottavasotkettava:cautious:...mikä sitten unohetaan jonnekin mättähälle tai puun oksaan roikkumaan kun ollaankin huomattu joku ihunainen peikkopoika tai suppilovahveroesiintymä tai äkisti silmien eteen ilmestyvä Lidl:barefoot:...kiitosta vaan:cry:...
:LOL::LOL:
No silleen sitä mullekkin tehtäis kumminki:notworthy:...että welcome vaan clubiin ja meillon ensimmäiset limpparit aina ilmaisia!:barefoot:
 
Jaaha vai niin, entäs mä?? Mutko sitten vaan jätetään kuusen oksaan keikkumaan kun toi yks rapakoissa tanssija sais hellyyttä ja muhennosta??:eek::cry:
Hähnyttaas? Itehän oot siellä menossa ja rallattelemassa ja kompuroimassa kantoihin ja takertumassa kuusen oksiin pääkkösestäs kiinni ja höperehimässä kuinka " ...iiik miten ihunoita ja isoja hämähäkin seittejä täällä onkaan!! Siis öymaigaad mitkä mönsterit (toim.suom.huom. kuviot tässä yhteydessä) onkaan!!" ja kurkkiakouhottamassa eteen pompsahtavien sienimummojen koreihin (y):)...et sä edes pystyis hepuleissas kuusen oksalla roikkumahan nanosekuntia pitempään :)...

Kato kun se Hermanni Hämppynen nääs...
 
Pitääkin tästä lähteä kävelylle metsään.
Olen kuullut, että siellä roikkuu naisia puiden oksilla.

Baariin meneminen onkin nykyään vanhanaikaista.
Mutta varo sitä yhtä naista jolla on sieraimet täynnä nenäliinoja, on kuulema kova juoksemaan piiskojen ja ruoskien kanssa ympäriinsä...hänet tunnistaa myös reisipituisista nahkasaappaista sekä sadetakista.:unsure:
 
Hähnyttaas? Itehän oot siellä menossa ja rallattelemassa ja kompuroimassa kantoihin ja takertumassa kuusen oksiin pääkkösestäs kiinni ja höperehimässä kuinka " ...iiik miten ihunoita ja isoja hämähäkin seittejä täällä onkaan!! Siis öymaigaad mitkä mönsterit (toim.suom.huom. kuviot tässä yhteydessä) onkaan!!" ja kurkkiakouhottamassa eteen pompsahtavien sienimummojen koreihin (y):)...et sä edes pystyis hepuleissas kuusen oksalla roikkumahan nanosekuntia pitempään :)...

Kato kun se Hermanni Hämppynen nääs...
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Pitääkin tästä lähteä kävelylle metsään.
Olen kuullut, että siellä roikkuu naisia puiden oksilla.

Baariin meneminen onkin nykyään vanhanaikaista.
No nih! Mä oon jo pitempään sanonukin että sillointällöin nurkkiksessa oleminen ja piipahtaminen on hyvästä mutta värien ja sykkeen ja läikähdyksien bongaamiseen tarvitaan muita ympäistövaikutteita:)




...no en ehken ihan justnoilla sanoilla oo sanonu:unsure: mutta justiinsa tuota tarkottanunnannii kylläkii(y)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä