En ole minäkään.No mutt ei ne oo nätit tai hotit.
En ole minäkään.No mutt ei ne oo nätit tai hotit.
Miesten pöksyt pittää aina tarkistaa & tyhjentää ennen kuin laittaa koneeseenMiehet!
Tuikkasin miehen pyöpökät pesukoneeseen ja sit pitkin loikkia vikkelään takaisin selvittämään mistä tulee ihan jumalaton kolina.
Kiintolenkkiavain! Eikä mikään pieni selainen.
Onkse lunta vai jotain muuta valkoista ainetta ?Nurtsilla on jotakin valkoista ja sitä tulee lisää.
Tunnen mä yhden kumisaapas-sadevaate tyypinkin. Ja toisen joka tykkää toppahousuista!
Onkse lunta vai jotain muuta valkoista ainetta ?
Lisään tuohon vielä että ipanoitten pöksyt ja hupparit pitää tarkistaa, hupparit mieluusti kahteen kertaan. Ja sitten jos vielä taloudessa pyörii tämmönen hupakko, niin hänenkin vermeet....Miesten pöksyt pittää aina tarkistaa & tyhjentää ennen kuin laittaa koneeseen
Ties mitä sieltä löytyy
2 kupillinen mulla myösToinen Eka ei ollut tarpeeksi kuumaa.
Täällä roiskii räntää ja joku (en minä siis!) tuijottelee ikkunasta toivoen sen muuttuvan lumeksi. Odottavan aika on pitkä. Toivottavasti tänne eteläänkin tulee talvi pariksi viikoksi.Huomentapäivää kaikille....
Kaikki ipanat ulkona riekkumassa, yks pärrää sielunsa kyllyydestä kun " täällä on lunta iha pirusti!!!" ja tuo yks piposilmillärinsessa viipottaa mäkiä stigalla
Puut ovat kauniissa lumikuorrutemekoissaan...pakkasta kun vielä olis niin oi että!!
Ihan vaan pari sanaa unohdin lukea niin minkä merkityksen teksti saikaan.Miesten pöksyt pittää aina tarkistaa & tyhjentää
Ties mitä sieltä löytyy
Tunnen mä yhden kumisaapas-sadevaate tyypinkin. Ja toisen joka tykkää toppahousuista!
Höpöhöpö nyt taas sielläEn ole minäkään.
Kyllä taitaa mennä niin että talven oikeaa tulemista saadaan näille leveysasteille vielä odotella. Ipanapaset jo huokailee että kait jouluna on sitten se kunnon talvi pakkasineen...Täällä roiskii räntää ja joku (en minä siis!) tuijottelee ikkunasta toivoen sen muuttuvan lumeksi. Odottavan aika on pitkä. Toivottavasti tänne eteläänkin tulee talvi pariksi viikoksi.
Täällä on ihan kamalan harmaata ulkona ja synkkää...vaihetaanko? Mä tahtoo pulkkamäkeen laskemaanHuomentapäivää kaikille....
Kaikki ipanat ulkona riekkumassa, yks pärrää sielunsa kyllyydestä kun " täällä on lunta iha pirusti!!!" ja tuo yks piposilmillärinsessa viipottaa mäkiä stigalla
Puut ovat kauniissa lumikuorrutemekoissaan...pakkasta kun vielä olis niin oi että!!
*ufopääkkönen*
Mitä toi niinku meinaa käytännössä? Seksiä sadevaatteet päällä? Emmä ees tiennyt että sellasesta tykkääviä on olemassakaan
Oot sä nyt ihan varma ettet tykkää sittenkin vähän astetta enemmän sadevaatteista?*ufopääkkönen*
Pyhäinhäväistystä moinen sanon mä!!
Kiesus sentään...kun parhaimmat kyydit ja fiilikset irtoo siinä vesilammikkopomppimisriekkumisessa! Kun ei kastu ihan kokonaan litimäräksi vaikka toisaalta kun kunnolla pomppii ja jos on semmonen kosteennihkee kelikin niin...onhan sitä kyllä nihkeenmärkänä itekin...mutta siis puhtaasti roiskimiseen tarkoitetut!
Veden roiskimiseen.
Ulkona
No sanotaanko näin, että jos mä lähden kanssasi sinne metsään niin ei sinun silloin muita mörköjä tarvitse pelätä. Mörötkin kiertää meikäläisen kaukaa.Höpöhöpö nyt taas siellä
No sanotaanko näin, että jos mä lähden kanssasi sinne metsään niin ei sinun silloin muita mörköjä tarvitse pelätä. Mörötkin kiertää meikäläisen kaukaa.
En usko.No sanotaanko näin, että jos mä lähden kanssasi sinne metsään niin ei sinun silloin muita mörköjä tarvitse pelätä. Mörötkin kiertää meikäläisen kaukaa.
Mitä toi niinku meinaa käytännössä? Seksiä sadevaatteet päällä? Emmä ees tiennyt että sellasesta tykkääviä on olemassakaan
Ulkona!!! Ulkona!! Vesisateessa!! Pomppien!!*kiekuupiipittää kikkurat sykkyrällä*Oot sä nyt ihan varma ettet tykkää sittenkin vähän astetta enemmän sadevaatteista?
Mikäs siinä, mielenkiintoista ois käytännössä hiffata miten sellaset päällä mikään ees tuntuu miltään..
Riittää, että möröt uskoo.En usko.