The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi! silloin joskus kauan sitten muinoin kun mulla oli "sub-poika" se halusi melkis tuollaisen mekon ja sit se kiltisti siivoili se päällä.

Oi niitä aikoja. Nykyään pitää imuroidakin ite. :cautious:
Siis mä luin ihan väärin ton viestin :D
Luin että se halus sulle tollasen mekon ja siivos sen sitte sun päältä pois kiltisti ja että nykyään sun pitää imuroida se mekko päältäs pois ite :barefoot::oops:
 
Tänne saa tulla imuroimaan missä vaatteissa tahansa.
Mä voin lähteä imuroinnin ajaksi pois tieltä (ja ääntä pakoon) vaik nurkkabaariin.
Niinno kun diiliin kuului se että mä vahdin piiska kourassani vinyylireisisaappaissani että pudasta tulee. Veikkaan, ettet sä ois halunnut pukeutua niihin saappaisiin ja viimeistään se loppuhuipennus kun ne saappaatkin puhdistettiin (nuolemalla) ois ollut liikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Niinno kun diiliin kuului se että mä vahdin piiska kourassani vinyylireisisaappaissani että pudasta tulee. Veikkaan, ettet sä ois halunnut pukeutua niihin saappaisiin ja viimeistään se loppuhuipennus kun ne saappaatkin puhdistettiin (nuolemalla) ois ollut liikaa...
Apua, nyt en saa millään mielestäni mielikuvaa aksusta vinyylireisisaappaissa:D:D
 
Miehet!

Tuikkasin miehen pyöpökät pesukoneeseen ja sit pitkin loikkia vikkelään takaisin selvittämään mistä tulee ihan jumalaton kolina.

Kiintolenkkiavain! Eikä mikään pieni selainen. o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä