The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mietin jo kovasti joulua ja hyväntekeväisyyskohteita. Moneen juttuun tekisi mieli osallistua, mutta kaikkeen ei ole aikaa.
Onko sinun paikkakunnallasi seppeleiden sidontatalkoot veteraanien haudoille? Olisin osallistunut, mutta ei ole aikaa.
Ei taija oll täällä,en ainakaan ole huomannut missään. Ootko missäön oman paikkakunnan facebookryhmässä ? Taitaavat aika usein ilmoitella hyvännekeväisyysjutuista.
 
Kyllä on mieli maassa.Ihan melkeen itkuks vetää. Oli illalla seuraa ja ensin oli mukavaa ja sitten naps vaan niin tunnelma muuttu.Sanoin jotain minkä toinen ymmärsi päin vittua ja otti nokkiinsa ja päätti lähteä mut sain sen sit jäämään ja sitten se alko itkee(oli ottanu) ja voi jessus sentää.Ensin sano miten ihana olen ja hän tykkää musta sen ja sen takia ja sitten kerto mikä sitä ärsytti ja sitten mua rupes ärsyttää sen sanomiset ja niinpäin pois.No ei tossa vielä kaikki,sitten nappas kainaloon ja rupes pussailee jne ja lopuks...hottia puuhaa:barefoot:Mutta kun mulle jäi paska fiilis ja se jatkuu edelleen:( Siis sen takia mitä ennen sitä tapahtu. Piti ollu kiva ilta ja sit yhen väärin sanotun ja ymmärretyn lauseen takia koko ilta meni paskaks.
Ja tänää vaan miettiny että miksi en vaan voi löytää jotain kivaa tyyppiä jonka kanssa söpöstellä ja jakaa elämä.:unsure:
Halaus
 
Ei taija oll täällä,en ainakaan ole huomannut missään. Ootko missäön oman paikkakunnan facebookryhmässä ? Taitaavat aika usein ilmoitella hyvännekeväisyysjutuista.
Nämä facen jouluapua-ryhmät on osittain huijausta. Osallistun mieluummin kirkon joulupuu-keräykseen. Kohteet on diakonin valitsemia eli todellisia. Joulupuu tai Hyvä joulumieli, Joulupuu taitaa voittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Olis varmaan pitäny käydä kattoo eilen tietokonetta kun oli se musta perjantai.En vaan tienny että sellane oli vasta kun illalla.Tosin en osaa edes kuvia tallentaa koneelta tikulle että nekin pitäs kai pelastaa ensin.Varmaan monta muutakin asiaa pitäs tajuta kun vaihtaa konetta mut en mä tiedä mitä kun ei oo ollu kun yks kone vaan.
 
Samaa miettinyt. Kaksi vanhusystävää on kuollut. Yhdelle 85-v viedään piparkakkuja, mutta hän ei halua seuraa. Lahjoituskohde on vielä auki. Joulun hyvä mieli tulee hyvistä teoista. Jouluna täytyy saada porukkaa syömään. Jotain kombinaatiota yritetään muutaman sukulaisen kanssa.
Muinoin, silloin kun erosin ja olin tosissaan peeaa, Pinki ja Ronttonen tältä palstala lähettivät mulle joululahjan mikä toi niiiiiiiiiiiiiiiiin hyvän mielen, että oon siitä asti joka joulu jelppinyt jotakuta vähävaraista jotenkin.

Siitähän se oikeasti lähtee. Hvä mieli ja joulutunnelma.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tosi monella on tänää pikkujoulut.Olis siis porukkaa liikenteessä mutta musta on tullu vanha,ei yksinkertasesti jaksa lähtee mihinkään kuppiloihin kattomaan sitä känniörvellystä. Ei kyllä olis mitään pikkujoulumaista rytkyäkään että kehtais edes mennä.
 
Kyllä on mieli maassa.Ihan melkeen itkuks vetää. Oli illalla seuraa ja ensin oli mukavaa ja sitten naps vaan niin tunnelma muuttu.Sanoin jotain minkä toinen ymmärsi päin vittua ja otti nokkiinsa ja päätti lähteä mut sain sen sit jäämään ja sitten se alko itkee(oli ottanu) ja voi jessus sentää.Ensin sano miten ihana olen ja hän tykkää musta sen ja sen takia ja sitten kerto mikä sitä ärsytti ja sitten mua rupes ärsyttää sen sanomiset ja niinpäin pois.No ei tossa vielä kaikki,sitten nappas kainaloon ja rupes pussailee jne ja lopuks...hottia puuhaa:barefoot:Mutta kun mulle jäi paska fiilis ja se jatkuu edelleen:( Siis sen takia mitä ennen sitä tapahtu. Piti ollu kiva ilta ja sit yhen väärin sanotun ja ymmärretyn lauseen takia koko ilta meni paskaks.
Ja tänää vaan miettiny että miksi en vaan voi löytää jotain kivaa tyyppiä jonka kanssa söpöstellä ja jakaa elämä.:unsure:
Ikävää että se lause oli siinä droppaamassa tunnelmaa, mutt eikös se muu kuitenkin kohottanut sitä sitte loppupeleissä? :unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä