The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se synti ole, kadehdin. Itselläni voi vitutus tulla sadasosa sekunnissa, vaikka muuten olen rauhallinen ja leppoisa luonne. Kai se on se karjalainen veri joka suonissa virtaa.
Mie suutun tosi harvoin,yleensä on pitkä pinna &pysyn rauhallisena, mutta sitten kun on syytä suuttua ja suutun ihan kunnolla,niin parempi olla kaukana sen joka miut suututtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Lunatic
Ei se synti ole, kadehdin. Itselläni voi vitutus tulla sadasosa sekunnissa, vaikka muuten olen rauhallinen ja leppoisa luonne. Kai se on se karjalainen veri joka suonissa virtaa.
Siis kyllä mulla tulisuutta löytyy, se vaan on aikalailla hallittavissa vaikka pinnan alla onkin..sitten kun suutun, suutunkin ihan kunnolla ja saatan antaa takasin sille ihmiselle moninkertasesti joka mut suuttumaan/raivostumaan saa....:oops:
Mie suutun tosi harvoin,yleensä on pitkä pinna &pysyn rauhallisena, mutta sitten kun on syytä suuttua ja suutun ihan kunnolla,niin parempi olla kaukana sen joka miut suututtaa.
Juuri näin:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mie suutun tosi harvoin,yleensä on pitkä pinna &pysyn rauhallisena, mutta sitten kun on syytä suuttua ja suutun ihan kunnolla,niin parempi olla kaukana sen joka miut suututtaa.
Joo en minäkään muista koska viimeksi olisin oikeesti suuttunu.
Saatan ärähtää tv:tä katsoessa tai jos en löydä pipoa tai hanskoja yms. Mutta en muista koska olisin suuttunu kunnolla, niin kun joskus nuorena.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä