vierailija
Työnnä värkkiin golfmaila.Alaselkä,reidet ja pää.Ja itte värkissä kramppaa.
Anteeksi vaan että tuli tmi
Työnnä värkkiin golfmaila.Alaselkä,reidet ja pää.Ja itte värkissä kramppaa.
Anteeksi vaan että tuli tmi
Dildot ovat ihan hyviä kuuntelijoita, joskin harvasanaisia. Sanallista vastakaikua niiltä ei saa.Eiks se hoitos vastaanota menkkakiukkua?
En pelaa golffii joten ei oo välineitä.Mutta kiitos ideasta,pistän muistiin jos joskus hankin kyseisen mailan.Työnnä värkkiin golfmaila.
Mie suutun tosi harvoin,yleensä on pitkä pinna &pysyn rauhallisena, mutta sitten kun on syytä suuttua ja suutun ihan kunnolla,niin parempi olla kaukana sen joka miut suututtaa.Ei se synti ole, kadehdin. Itselläni voi vitutus tulla sadasosa sekunnissa, vaikka muuten olen rauhallinen ja leppoisa luonne. Kai se on se karjalainen veri joka suonissa virtaa.
Siis kyllä mulla tulisuutta löytyy, se vaan on aikalailla hallittavissa vaikka pinnan alla onkin..sitten kun suutun, suutunkin ihan kunnolla ja saatan antaa takasin sille ihmiselle moninkertasesti joka mut suuttumaan/raivostumaan saa....Ei se synti ole, kadehdin. Itselläni voi vitutus tulla sadasosa sekunnissa, vaikka muuten olen rauhallinen ja leppoisa luonne. Kai se on se karjalainen veri joka suonissa virtaa.
Juuri näinMie suutun tosi harvoin,yleensä on pitkä pinna &pysyn rauhallisena, mutta sitten kun on syytä suuttua ja suutun ihan kunnolla,niin parempi olla kaukana sen joka miut suututtaa.
Joo en minäkään muista koska viimeksi olisin oikeesti suuttunu.Mie suutun tosi harvoin,yleensä on pitkä pinna &pysyn rauhallisena, mutta sitten kun on syytä suuttua ja suutun ihan kunnolla,niin parempi olla kaukana sen joka miut suututtaa.
Ei oo tainu näkyä moneen viikkoon. Alkaa huoli jo olemaan.Onko muuten Majuria näkyny?
Ei ooOnko muuten Majuria näkyny?
Perjantaina laitoin viestin. Ei ole vastannut.
NoupOnks kaikki krapulassa vai mitä täh?
Huomenta päivää sinä sielläNoup
PäivääHuomenta päivää sinä siellä
täälläkin on tosi synkkää, oikein yllätyin aamulla siitä että on ylipäätään aamu jo eikä enää yö.Onpa synkkää ulkona. Olkkarissa on liian pimeää.
Herätä neTeinit vois jo herätä. Pääsis tekee jotakin.
En raaski.Herätä ne
Nääh, kyllä raaskii..mä ainakin raaskisinEn raaski.
Mä en. Minäkin sain teininä nukkua rauhassa. Ei tultu herättämään. Aikuisena kerkeävät herätä aikaisin.Nääh, kyllä raaskii..mä ainakin raaskisin
Ei krapulaa,vaikka päähän jomottaakinOnks kaikki krapulassa vai mitä täh?