Juuso 19 ei halua töihin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"---Eerikäinen on kuitenkin harmissaan siitä, että liiketoiminnan lopettaminen on monen yrittäjän kohdalla ainoa ratkaisu, vaikka halukkaita liiketoiminnan ostajia saattaisikin olla tarjolla.

– Valtiovallan pitäisi herätä tähän ongelmaan. Nuoria halukkaita liiketoiminnan jatkajia saattaisi olla, mutta lainan saaminen on lähes mahdotonta. Pankit eivät myönnä nuorelle esimerkiksi autokorjaamoa ostavalle sadan tuhannen euron lainaa. Rahoitustukia nuorten yrittäjien tukemiseksi pitäisi miettiä päättäjien toimesta todenteolla, Eerikäinen summaa."

vierailija
No ei niin.
Vaan saavat enemmän sossusta.

*huoh*

Melkis tekis mieli ehdottaa lakkoa kaikille työssä vakinaisesti oleville että. Säästetään ensiksi puoli vuotta ja sit irtisanoudutaan tai laitetaan yritys jäihin ja elellään seuraava vuosi minimimenoilla. Katsotaas sen jälkeen mistä niitä rahoja sossueläteille riittää.

Ja että hakevat niitä vapautuneita työpaikkoja?

Paskanmarjat!
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/teologia-tarjoaa-vaihtoehtoisen-reitin-yliopistoon-suursuosio-yllatti/

vierailija
vierailija
Jos haluat työskennellä kotona, sinulla on tietokone ja internet-yhteys, meillä olisi sinulle työtä. Sinun täytyy olla 18-vuotias. Palkka maksetaan viikoittain ja voit vaikuttaa itse siihen, paljonko tienaat. Tarvitset myös Skype-tilin, jota kautta koulutamme sinut. Ei puhelimitse, vain viestein. Työ ei ole puhelinmyyntiä, vaan työskentelet ainoastaan tietokoneella, kirjoittaen.

Vastaat viesteihin ja jokaisesta viestistä maksetaan 0,12-0,20 senttiä kappale. Voit tehdä tätä joko kokopäiväisesti tai sivutyönä, ihan kuinka sinulle parhaiten sopii.

Työssä tarvitset avoimuutta ja luovuutta.

http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

vierailija
vierailija
vierailija
[QUse E="vierailija, post: 31590394"]
Sä ajattelet että miljoona ihmistä laitettais vankilaan. Se vankila muuten on tosi kallis ja 1 päivä maksaa ihan älyttömästi. Sulla ei ole mitään käsitystä millaseks muuttuis ja mä tiedän että te pelkäätte.
[/QUOTE]
On se monelle myös turvapaikka

vierailija
Mä olen nähnyt elämää auringon ja varjon puolelta enemmän kuin tarpeeksi.
Mä olen nähny niitä joiden ainoa omaisuus on kaksi röökiä ja niistä toisen ovat antaneet hänelle jolla ei ole ainuttakaan.
Olen nähny niitä jotka leipäjonossakin kahmivat kassiinsa kaiken mitä ei ole pultattu lattiaan vähääkään välittämättä muista.

Olen pistänyt telkien taakse niitä joita pidetään yhteiskunnan tukipylväinä.

Mun silmissäni maailma näyttää vähän erilaiselta, enkä mä keksi vaikeisiin asioihin yksinkertaisia ratkaisuja.

Tosin Reijo Taipaleelle kuuluis valtion taiteilijaneläke nyt kun hän on vielä elossa. Pieni yksinkertainen yksityiskohta.
On hänetkin aika jättänyt ikuisuuteen

Yhteistyössä