Juuso 19 ei halua töihin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos multa vietäis kaikki niin sitten mä rupesin tekemään rikoksia. Ja niin tekis kaikki muutkin. Mä tekisin kaikesta tosi turvattoman niille jotka ei oo samassa asemassa. Ei olis mitään menetettävää niin mä varmaan tappaisin jonkun tollasen ammu molokin ja ottaisin sen rahat ja kaikki siltä ja eläisin niillä. Kukaan teistä ei uskaltais mennä enää kauppaan ja töihin
Kaikista tuista säästyneillä rahoilla Suomeen palkattaisiin paljon enemmän poliiseja kuin mitä täällä nyt on ja sitten ne laittaisivat sinut linnaan murhasta jne.

vierailija
Kaikista tuista säästyneillä rahoilla Suomeen palkattaisiin paljon enemmän poliiseja kuin mitä täällä nyt on ja sitten ne laittaisivat sinut linnaan murhasta jne.
Helmikuussa 2013 on ollut ohjelma, jonka vain harva on viitsinyt katsoa. Kyllä sellaista porukkaa on helppo vetää höplästä:
"Miksi Suomen viranomaiset eivät yritä tavoittaa veronkiertäjiä? Lähes kaikki veroparatiisit luovuttavat tietoja muiden maiden verottajille, mutta suomalaiset eivät kysele näiden tietojen perään."---Spotlight

vierailija
Sä ajattelet että miljoona ihmistä laitettais vankilaan. Se vankila muuten on tosi kallis ja 1 päivä maksaa ihan älyttömästi. Sulla ei ole mitään käsitystä millaseks muuttuis ja mä tiedän että te pelkäätte.

vierailija
Entä sitten kun on näitä, joille olisi töitä tehtäväksi niin paljon että ehkä sunnuntai-iltana voisi hieman oikaista ennen alkavaa työviikkoa, mutta selitykset ovat sarjaa:
- liiton rahat loppuu
- kyllä mä näillä tuilla ym. pärjään ihan hyvin
- haluan olla kevään/kesän/syksyn/talven "vapaalla"
- en halua sitoutua kun sitten ei ole lomaa pitkään aikaan

Nämä taas ovat niitä kuoppia, jotka systeemi yksinkertaisesti vain mahdollistaa! Sinne vain tädille sanomaan että "en mä halua olla kesällä töissä", niin joo, jatketaan rahavirtaa paikasta x ja katotaan ens jouluna, josko työnteko sitten kiinnostaisi.

Pitäisi olla kerrasta poikki. Jos kieltäytyy tarjotusta työstä, niin rahavirta loppuu myös (tuli se raha sitten ihan mistä vain).

Tietysti luin. Siinä kerrottiin, että ihmisiä on viety pusikkoon ja kerrottu, että tämän ansioista te voitte paremmin, ja sen jälkeen ihmiset ovat sanoneet voivansa paremmin. Samalla tavalla se placebokin toimii.

Tuota viimeisintä linkkiäsi en lukenut, koska se ei liity asiaan mitenkään. Ja jos Juusolla vain väsyttää, kannattaa tulla pois Juusolta, jotta ei väsyttäisi.

Ja koska harrastat vastailua linkeillä, jotka eivät liitä asiaan mitenkään, jatketaan samalla linjalla: http://www.hampsterdance.com/classics/originaldance.htm

Katsoin aamulla sen telkkariohjelman:
"Miten luonto pelastaa? Kaarina Davis paloi loppuun ja löysi yksinkertaisen elämän.Teologi Pauliina Kainulainen suree avohakattuja mieliä. Professori Kalevi Korpela antaisi luontoa lääkkeeksi.
Näkyy arenalla
Minä taas kävin paskalla, jos nyt lähdetään luettelemaan aamupäivän tekemisiä.

Juuso 19 tuskin haluaa luontoon yhtään sen enempää kuin töihinkään, eli ei auta Juuso 19:akaan.

vierailija
Minä taas kävin paskalla, jos nyt lähdetään luettelemaan aamupäivän tekemisiä.

Juuso 19 tuskin haluaa luontoon yhtään sen enempää kuin töihinkään, eli ei auta Juuso 19:akaan.
Kukin tyylillään. Sama Kalevi Korpela siinä kertoili, mutta sinähän et sitä katso:D
Ja Juusojen ehdottomasti kannattaa katsoa, niin ei jää höplästävedettäväksi(y)

vierailija
Kyllä tästä topikista huomaa, että maailmassa on edelleen (liian) paljon mieleltään kieroutuneita kontrollifriikkejä, jotka tosissaan fantasioivat pääsevänsä ruoskimaan, määräilemään ja kyykyttämään muita ihmisiä. Toki harva noista uskaltaisi julkisesti kertoa kieroutuneista fantasioistaan. Onneksi nyky-yhteiskunta on sen verran sivistynyt, että nämä sosipaatit eivät pääse enää mihinkään päättäviin asemiin kuten vielä sata vuotta sitten.

vierailija
Kyllä tästä topikista huomaa, että maailmassa on edelleen (liian) paljon mieleltään kieroutuneita kontrollifriikkejä, jotka tosissaan fantasioivat pääsevänsä ruoskimaan, määräilemään ja kyykyttämään muita ihmisiä. Toki harva noista uskaltaisi julkisesti kertoa kieroutuneista fantasioistaan. Onneksi nyky-yhteiskunta on sen verran sivistynyt, että nämä sosipaatit eivät pääse enää mihinkään päättäviin asemiin kuten vielä sata vuotta sitten.
Ryhdy lähihoitajaksi niin pääset tekemään noita kaikkia. Hoidettavat ovat viime kädessä sinun armoillasi jos pelaat korttisi oikein. Pääset jopa ihan fyysisesti ruoskimaan jos valitset sopivan uhrin kenestä ei ole kertomaan miten häntä käsitellään (tai ainakaan jonka kertomuksia ei kukaan usko).

vierailija
vierailija
Helmikuussa 2013 on ollut ohjelma, jonka vain harva on viitsinyt katsoa. Kyllä sellaista porukkaa on helppo vetää höplästä:
"Miksi Suomen viranomaiset eivät yritä tavoittaa veronkiertäjiä? Lähes kaikki veroparatiisit luovuttavat tietoja muiden maiden verottajille, mutta suomalaiset eivät kysele näiden tietojen perään."---Spotlight
https://blog.edu.turku.fi/turunklassillinenlukio/opinnot/lukion-ulkopuolella-suoritetut-kurssit/

o_O

vierailija
Mietipä tää juttu ihan oikeasti ja aidosti uudestaan. Joku haluaa ryövätä toisen työllään tekemät rahat oikeudetta itselleen ja se on ok? Sitä joka omaansa puolustaisi, on sosiopaatti-psyko, joka tarvii hoitoa fantasioihinsa? Jos mä käytän samaa logiikkaa kiitos... kun mä haluan nussia sua kuivalla peniksellä sun kuivaan saviruukkuun, niin se on ihan ok. Se että jos sä kiljut, panet hanttiin tai kiroilet, niin sä olet psykopaattihuora, kuka tarvii hoitoa.

Ja tasan sama logiikka. Anteeksi kun sua sattui.

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
vierailija
Musta on tosi ok jos joku ei halua tehdä töitä. Elää saa kuten haluaa. Mutta se on väärin vaatia työtä tekeviä elättämään itsensä ja tunkemaan leipää laiskan suuhun. Vai onko jollain joku järkevä vasta-argumentti? Miksi mun pitäisi pienestä tuntipalkasta maksaa se, että joku ei halua hyllyttää tai vaikka siivota?

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
vierailija
"Yliniemi omistaa Lapland Hotels -ketjun kautta hotelleja. Lisäksi hänellä on laskettelukeskukset Oloksella, Pallaksella, Ylläksellä ja Luostolla. Myös ohjelmapalveluihin ja luontomatkailuun keskittynyt Lapin Safarit on Yliniemen omistuksessa."
Voisi henkilökohtaisesti huolehtia, että siellä keittiöllä olisi kaikissa paikoissa tarpeeksi väkeä ja inhimilliset olot. Voisi jopa maksaa kotimatkat etelästä tulleille, niille ihmisille, jotka eivät halua asua yötäpäivää hotellilla koko sesonkiaikaa(y)

Mä olen nähnyt elämää auringon ja varjon puolelta enemmän kuin tarpeeksi.
Mä olen nähny niitä joiden ainoa omaisuus on kaksi röökiä ja niistä toisen ovat antaneet hänelle jolla ei ole ainuttakaan.
Olen nähny niitä jotka leipäjonossakin kahmivat kassiinsa kaiken mitä ei ole pultattu lattiaan vähääkään välittämättä muista.

Olen pistänyt telkien taakse niitä joita pidetään yhteiskunnan tukipylväinä.

Mun silmissäni maailma näyttää vähän erilaiselta, enkä mä keksi vaikeisiin asioihin yksinkertaisia ratkaisuja.

Tosin Reijo Taipaleelle kuuluis valtion taiteilijaneläke nyt kun hän on vielä elossa. Pieni yksinkertainen yksityiskohta.

Yhteistyössä