Hope-yhdistys, oletko saanut apua?

  • Viestiketjun aloittaja toivoa?
  • Ensimmäinen viesti
toivoa?
Siinähän se tärkein tulikin heti otsikossa.

Nyt ei jaksaisi kinata, meillä on kuitenkin pitkään jatkunut kireä taloustilanne ja lapset kasvaneet talven aikana, välikausivaatteet puuttuu kahdelta, sisähousuista on lahkeet lyhyitä ja paidoista hihat.
 
rrrrrrrrrrt
Olen kahteen kertaan yrittänyt tarjota hyväkutnoisia lastenvaatteita, luistimia, polkupyörää, leluja...ei mitään vastausta sieltä sähköpostilla. Vein sitten Konttiin koko höskän.
 
"vieras"
Olen saanut :) Hieman hidasta sähköpostiin vastaaminen, mutta sen ymmärtää. Aion itsekin jatkossa lahjoittaa vain tuonne, kun tietää mihin ne kamat menee. Konttiin en enää anna, kun siellä lajittelijat vievät parhaat päältä :(
 
rrrrrrrrrrt
[QUOTE="vieras";28238599]Olen saanut :) Hieman hidasta sähköpostiin vastaaminen, mutta sen ymmärtää. Aion itsekin jatkossa lahjoittaa vain tuonne, kun tietää mihin ne kamat menee. Konttiin en enää anna, kun siellä lajittelijat vievät parhaat päältä :([/QUOTE]

Kuinka hidasta? Ekaan sähköpostiin odotin vastausta 3 kuukautta, nyt toiseen vaate- ja tavarasatsiin 4kk. Eivätkä ole vieläkään vastanneet, vaikka sähköpostin laitosta kun kulunut jo 9kk.
 
"vieras"
Kuinka hidasta? Ekaan sähköpostiin odotin vastausta 3 kuukautta, nyt toiseen vaate- ja tavarasatsiin 4kk. Eivätkä ole vieläkään vastanneet, vaikka sähköpostin laitosta kun kulunut jo 9kk.
Kokeilitko soittaa, jos sähkäri ei mennyt perille? :)

Ehdottomasti itse tosiaan annan tuonne, nytkin menee luistimia yms. kun Suomessa varmasti on lapsiperheitä joissa tarve on kova. Kannattaa ap siis laittaa viestiä sinne, facessa toimii myös.
 
"vieras"
Yksi tuttuni ainakin kyselee jatkuvasti esim. lastenvaatteita (esim. pojalle 128 cm) tai vaikka urheiluvälineitä lapsille. Kyllä sieltä apua monet saavat. Toisaalta avun hakijoitakin on paljon, että ehkä kaikki eivät heti apua saa.
 
kävijä
Olen saanut apua, olen myös lahjoittanut. Pienituloisena ruokakustannukset ovat isot meidän perheessä.
Työntekijät jotka ovat vapaaehtoisina omalla ajalla siellä saavat luvalla katsoa itselleen tarpeellista jos tarvitsevat, eivät siis vie parhaita päältä. Näin minulle on kerrottu.

Itsekkin löysin tarpeita Viking goretex kengät lapselle joita en pystyisi kaupasta ostamaan kalliin hinnan takia samoin Remun vedenpitäviä vaatteita jotka kaupassa maksavat melkein 50e kipale.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
vierailija
Huijausta koko yhdistys. Lupaavat auttaa ja siihen se jää. Pari kuukautta nyt odottanut luvattuja vaatteita pojille. Eilen laitoin viimeiset ruokarahat niihin, ettei lasten tartte kävellä riekaleisissa paidoissa ja pohjattomissa kengissä...
Älkää avustako missään tapauksessa!! Täältä ei kukaan saa mitään apua
 
vierailija
Auttaahan Hope kyllä. Parhaansa mukaan ja vapaaehtoisin voimin. Koska kaikki apu perustuu lahjoituksiin, niin aina ei voi olla juuri sitä mitä tarvitaan. Olisi hyvä, jos Hopella olisi jokaisella paikkakunnalla oma palkattu työntekijänsä. Vapaaehtoiset tekevät hurjan paljon. Hatunnosto varsinkin tiiminvetäjälle, joka hänkin toimii ilman palkkaa vapaaehtoisena.
 

Yhteistyössä