Kannattaako suhdetta jatkaa vai olisiko eron paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minussa ja miehessä on pelkkiä eroavaisuuksia, jotka ärsyttävät. Olemme olleet alle vuoden kaukosuhteessa ja alkuun mies oli ihana ja huomaavainen, mutta huomasin meissä eroavaisuuksia jotka ovat lisääntyneet tutustuessa. Mies rakastui nopeasti ja halusi edetä nopeaa, mutta erosimme vähäksi aikaa. Olen huomannut ettei minulla ole mitään tunteita miestä kohtaan, koska miehen rakkaus on muuttunut vonkaamiseksi. :( Mies ei muusta puhu kuin seksistä, mutta en anna hänelle ja vaihdan puheenaihetta. Silti mies vaan vonkaa eikä enää ole ihana ja huomaavainen. Miten saan taottua miehen päähän etten halua naida? Onko mies seksiaddikti? Olen alkanut vältellä miehen viestejä, koska tilanne ahdistaa. :(

Miksi olet tuossa parisuhteessa jos et kerran halua seksiä? Etsi itsellesi sellainen mies joka on kaltaisesi eli ei halua seksiä.

Oikeasti vaikutat kyllä typerältä provolta. Normaalilla järjellä varustettu ihminen ei pidä toista seksiaddiktina sen takia, että tämä haluaa seksiä. Totta kai mies puhuu seksistä kun ei sitä kerran saa. Anna miehen käydä panemassa muita tai sitten lopeta suhde. Miksi olla parisuhteessa jos ei kerran ole tunteita toista kohtaan.

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Miksi sua ei kiinnosta paneminen? Siis aikaisemminko kuitenkin oli seksiäkin mutta ei enää? Miksi et anna?

Seksielämä ja sen toimivuus on kuitenkin tärkeä asia parisuhteessa(y).

Miksi olet tuossa parisuhteessa jos et kerran halua seksiä? Etsi itsellesi sellainen mies joka on kaltaisesi eli ei halua seksiä.

Oikeasti vaikutat kyllä typerältä provolta. Normaalilla järjellä varustettu ihminen ei pidä toista seksiaddiktina sen takia, että tämä haluaa seksiä. Totta kai mies puhuu seksistä kun ei sitä kerran saa. Anna miehen käydä panemassa muita tai sitten lopeta suhde. Miksi olla parisuhteessa jos ei kerran ole tunteita toista kohtaan.
Mies kertoi vähän aikaa sitten, että hänellä on valtavat halut ja libidot eivät ole kohdanneet aiemmissakaan suhteissa. Erosimme lyhyeksi aikaa, mutta silloinkin mies ehdotti että voisimme olla ystäviä ja harrastaa seksiä. Mies ahdistaa minut nurkkaan, joten todellakin mietin eroa. Minulta hän ei tule seksiä saamaan.

Siis vikahan on nyt lähtöisin sinusta!
Puolison torjunta tuntuu torjutusta pahalta!
Minä olen ollut suhteessa se joka on valittanut seksin puutteesta/miehen haluttomuudesta aikoinaan varmaan sata kertaa. Ensin puhuin ja pyysin että ratkoo ongelmansa,sitten turhauduin enneb pitkää ja lopulta itkin, huusin raivosin, sanoin miehelle jopa että lopettaa akkamaisuuden.

Se että ihminen jota rakastaa torjuu toistuvasti aina vaan saa torjutun tuntemaan että hän ei kelpaa.

Ilman seksiä voin elää helposti, kun olin omasta tahdosta ennen nykyistä miestä 3 vuotta sinkku, olin myös 3 vuotta ilman seksiä, ei huvittanut vieraiden ihmisten kanssa.

Se on torjutuksi tulossa pahinta että ei kelpaa omalle rakkaalleen.

Että nyt katse peiliin jos haluat parantaa suhdetta tee jotain sun päälle. Mies reagoi normaalisti

Minussa ja miehessä on pelkkiä eroavaisuuksia, jotka ärsyttävät. Olemme olleet alle vuoden kaukosuhteessa ja alkuun mies oli ihana ja huomaavainen, mutta huomasin meissä eroavaisuuksia jotka ovat lisääntyneet tutustuessa. Mies rakastui nopeasti ja halusi edetä nopeaa, mutta erosimme vähäksi aikaa. Olen huomannut ettei minulla ole mitään tunteita miestä kohtaan, koska miehen rakkaus on muuttunut vonkaamiseksi. :( Mies ei muusta puhu kuin seksistä, mutta en anna hänelle ja vaihdan puheenaihetta. Silti mies vaan vonkaa eikä enää ole ihana ja huomaavainen. Miten saan taottua miehen päähän etten halua naida? Onko mies seksiaddikti? Olen alkanut vältellä miehen viestejä, koska tilanne ahdistaa. :(

• Tykkää
Reactions: m1es
Aivokemia toimii niin että tunteet häviää mistä vaan suhteesta jos pitkään joku ratkaisematon ongelma jota ei kestä jyllää. Tunteet hävii jos keskittyy tarpeeksi kausn negatiivisiin asioihin. Tunteet voi hävii jos oot masentunut.

Ei naimisiin mennessä kysytä rakastatko xxxx , vaan tahdotko rakastaa. Koska lähes jokaisessa pitkässä suhteessa rakkauden tunne katoaa joskus. Silloin tarvitaan tahtoa rakastaa.

Oon itse kokenut kaksi kertaa tunteiden häviämisen ja palaamisen tässä 10v aikana.

:rolleyes:o_O
Kun sulla ei ole tunteita miestä kohtaan niin vielä mietit jatkaakko suhdetta :whistle:(y):rolleyes:

Aivokemia toimii niin että tunteet häviää mistä vaan suhteesta jos pitkään joku ratkaisematon ongelma jota ei kestä jyllää. Tunteet hävii jos keskittyy tarpeeksi kausn negatiivisiin asioihin. Tunteet voi hävii jos oot masentunut.

Ei naimisiin mennessä kysytä rakastatko xxxx , vaan tahdotko rakastaa. Koska lähes jokaisessa pitkässä suhteessa rakkauden tunne katoaa joskus. Silloin tarvitaan tahtoa rakastaa.

Oon itse kokenut kaksi kertaa tunteiden häviämisen ja palaamisen tässä 10v aikana.

No A) jos olet noin vakavasti masentunut, nii silloin ei aleta uusiin parisuhteen, vaan hoidetaan oma (mielen)terveys ensin kuntoon että pystyy ylipäätään terveeseen suhteeseen.
Ja B) ymmärrän tunteiden välillä tunteiden katoamisen JOS kyse on 10vuoden suhteesta. Mutta EN kun kyse on nippanappa VUODEN kestäneestä TAPAILUSTA, niissä on aika vissi ero, varsinkin jos alunperinkään ei mainita mitään rakkaudesta.

Miksi sua ei kiinnosta paneminen? Siis aikaisemminko kuitenkin oli seksiäkin mutta ei enää? Miksi et anna?

Seksielämä ja sen toimivuus on kuitenkin tärkeä asia parisuhteessa(y).

Toimiva seksielämä ei ole antamista. Eikä siihen kuulu vonkaamisen tai painostamisen sietäminen.

Suosittelen lopettamaan suhteen mahdollisimman nopeasti. Varteenotettava mies tietää, miten saada nainen haluamaan. Vonkaamalla tilanne kääntyy juuri päinvastaiseksi eli halut katoaa,

:rolleyes:o_O
Kun sulla ei ole tunteita miestä kohtaan niin vielä mietit jatkaakko suhdetta :whistle:(y):rolleyes:
Meillä on suht tuore kaukosuhde, emme ole naimisissa. Mies rakastui todella nopeasti, mutta itse kiinnostuin hänestä ja olin alussa hieman ihastunut. En ole koskaan tuntenut rakkautta tai halua miestä kohtaan enkä oikeastaan ole himoinnut koskaan ketään. Minä haluan halailla ja kaipaan romanttista rakkautta, mutta mies tuhoaa minut uhollaan ja seksin vonkaamisella. Sen takia on parempi, että eroamme.

No A) jos olet noin vakavasti masentunut, nii silloin ei aleta uusiin parisuhteen, vaan hoidetaan oma (mielen)terveys ensin kuntoon että pystyy ylipäätään terveeseen suhteeseen.
Ja B) ymmärrän tunteiden välillä tunteiden katoamisen JOS kyse on 10vuoden suhteesta. Mutta EN kun kyse on nippanappa VUODEN kestäneestä TAPAILUSTA, niissä on aika vissi ero, varsinkin jos alunperinkään ei mainita mitään rakkaudesta.
AP täällä kirjoittelee, EN ole masentunut!!! Ainoastaan ahdistunut miehen järjettömistä vaatimuksista ja vonkaamisesta. :(

Meillä on suht tuore kaukosuhde, emme ole naimisissa. Mies rakastui todella nopeasti, mutta itse kiinnostuin hänestä ja olin alussa hieman ihastunut. En ole koskaan tuntenut rakkautta tai halua miestä kohtaan enkä oikeastaan ole himoinnut koskaan ketään. Minä haluan halailla ja kaipaan romanttista rakkautta, mutta mies tuhoaa minut uhollaan ja seksin vonkaamisella. Sen takia on parempi, että eroamme.

Hyvä että itse ymmärrät nämä asiat

Miksi et kertonut heti suhteen alussa, että olet tunteeton kylmä lahna? Kyllä pitää heti kertoa, että seksi ei kiinnosta lainkaan ja se ei ole sulle tärkeää. Olet huijannut miestä koko ajan. Sä tässä kusipäältä vaikutat enemmän kuin mies. Ei toisen painostaminen seksiin ole sekään oikein, mutta itse olet antanut miehen elää toivossa pitkän aikaa.

Ero on paras teille. Etkä ole kusipää, libidosi on vain erilainen. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta niinkin että ei ole kiva koko ajan olla vonkauksen kohde jos itseä ei haluta. Oletko aseksuaali?

Olette siis tapailleet vuoden verran, ettekä kertaakaan harrastaneet seksiä :eek: aika pitkä aika antaa toisen vaan odotella. Ja jos sulla ei ole edes tunteita miestä kohtaan, eikä aiettakaan rakentaa suhdetta pidemmälle, olisi enemmän kuin reilua kertoa siitä miehelle.

Miksi et kertonut heti suhteen alussa, että olet tunteeton kylmä lahna? Kyllä pitää heti kertoa, että seksi ei kiinnosta lainkaan ja se ei ole sulle tärkeää. Olet huijannut miestä koko ajan. Sä tässä kusipäältä vaikutat enemmän kuin mies. Ei toisen painostaminen seksiin ole sekään oikein, mutta itse olet antanut miehen elää toivossa pitkän aikaa.
Nyt haukut väärää puuta. Mies vonkaa ja yrittää pakottaa seksiin, vaikka sanoin jo suhteen alussa ja muistutin uudelleen eron jälkeen, ettei meidän toiveet kohtaa. Mies vinkui minua takaisin ja lupasi muuttaa suhtautumista, mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut. Nyt mies on keksinyt, että yhtäkkiä alkaisin haluamaan seksiä jos ostelee minulle tavaroita. Minusta tuo on jo loukkaavaa, koska mies ei ilmeisestikään ole ymmärtänyt mitä olen hänelle kertonut. Ehdotin uudestaan lopullista eroa, mutta silti mies vonkasi. Tämä alkaa olla jo rasittavaa! :(

Yhteistyössä