Kannattaako suhdetta jatkaa vai olisiko eron paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ero on paras teille. Etkä ole kusipää, libidosi on vain erilainen. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta niinkin että ei ole kiva koko ajan olla vonkauksen kohde jos itseä ei haluta. Oletko aseksuaali?
En ole kusipää ja en sovi miehelle, koska hän haluaa naida monta kertaa päivässä. Mies ei enää muusta puhu kuin seksistä ja minä vaikenen tai ehdotan eroa. Olen varmasti aseksuaali, minkä takia miehen vonkaaminen tuntuu ahdistavalta.

Olette siis tapailleet vuoden verran, ettekä kertaakaan harrastaneet seksiä :eek: aika pitkä aika antaa toisen vaan odotella. Ja jos sulla ei ole edes tunteita miestä kohtaan, eikä aiettakaan rakentaa suhdetta pidemmälle, olisi enemmän kuin reilua kertoa siitä miehelle.
Pitää paikkaansa. Meillä ei ole ollut seksiä ja tämä on kaukosuhde. Alussa oli tunteita, mutta ne katosivat kun huomasin millainen mies on oikeasti. En ole koskaan ymmärtänyt mikä kiire ihmisillä on sänkyyn eikä malteta tutustua toiseen kunnolla. Ero tässä on edessä joka tapauksessa, tavalla tai toisella.

Pitää paikkaansa. Meillä ei ole ollut seksiä ja tämä on kaukosuhde. Alussa oli tunteita, mutta ne katosivat kun huomasin millainen mies on oikeasti. En ole koskaan ymmärtänyt mikä kiire ihmisillä on sänkyyn eikä malteta tutustua toiseen kunnolla. Ero tässä on edessä joka tapauksessa, tavalla tai toisella.
Mä en taas ymmärrä miksi pitäisi odottaa vaikka kuinka kauan, että on seksiä. Seksiä voi olla sen tutustumisen ohella. Itselle on ainakin seksi niin tärkeä osa parisuhdetta, että en haluaisi rakastua ja sitten huomata, että kemiat ei kohtaa sängyssä lainkaan.

Hyvin ollaan ehditty miehen kanssa tutustua vaikka päädyttiin sänkyyn tokalla tapaamiskerralla. Yhdessä oltu useampi vuosi ja ollaan naimisissa.

Toimiva seksielämä ei ole antamista. Eikä siihen kuulu vonkaamisen tai painostamisen sietäminen.

Suosittelen lopettamaan suhteen mahdollisimman nopeasti. Varteenotettava mies tietää, miten saada nainen haluamaan. Vonkaamalla tilanne kääntyy juuri päinvastaiseksi eli halut katoaa,

Taas kerran tätä perinnehuttua. Jos mies ei halua seksiä (harvinaista), on vika miehen päässä. Jos nainen ei halua seksiä (yleisempää), on vika miehen päässä.

Miksi miehellä on yksin vastuu toimivasta seksielämästä parisuhteessa?

Taas kerran tätä perinnehuttua. Jos mies ei halua seksiä (harvinaista), on vika miehen päässä. Jos nainen ei halua seksiä (yleisempää), on vika miehen päässä.

Siinä taas yksi urpo, joka ei ymmärrä hyvästä seksistä yhtään mitään. Sängyssä taitavien miesten ei tarvitse sortua tuollaiseen. He tietävät, miten homma toimii, eikä tarvitse vongata tai esittää marttyyriä.

Mä en taas ymmärrä miksi pitäisi odottaa vaikka kuinka kauan, että on seksiä. Seksiä voi olla sen tutustumisen ohella. Itselle on ainakin seksi niin tärkeä osa parisuhdetta, että en haluaisi rakastua ja sitten huomata, että kemiat ei kohtaa sängyssä lainkaan.

Hyvin ollaan ehditty miehen kanssa tutustua vaikka päädyttiin sänkyyn tokalla tapaamiskerralla. Yhdessä oltu useampi vuosi ja ollaan naimisissa.
Ihmiset ovat erilaisia, mutta en ehkä ymmärrä kiireessä sänkyyn hyppäämistä, koska en tunne seksuaalista halua ja olen aseksuaali. Miehelle sopisi yhtä himokas nainen, mutta minä olen hänelle väärä. Yritän saada miehen ymmärtämään, että hän kaivaa vaan itselleen kuoppaa.

Ihmiset ovat erilaisia, mutta en ehkä ymmärrä kiireessä sänkyyn hyppäämistä, koska en tunne seksuaalista halua ja olen aseksuaali. Miehelle sopisi yhtä himokas nainen, mutta minä olen hänelle väärä. Yritän saada miehen ymmärtämään, että hän kaivaa vaan itselleen kuoppaa.
Miksi teet erosta noin vaikeaa? Sanot miehelle, että tämä oli tässä. Anna miehen vinkua, mutta pysy päätöksessäsi. Pitkittämällä sä vain kiusaat miestä.

Itse jos olen seurustellut ihmisen kanssa jonka kanssa en enää halua olla, niin hyvin nopeasti olen suhteen päättänyt enkä ole antanut sen edetä liian pitkälle.

Miksi teet erosta noin vaikeaa? Sanot miehelle, että tämä oli tässä. Anna miehen vinkua, mutta pysy päätöksessäsi. Pitkittämällä sä vain kiusaat miestä.

Itse jos olen seurustellut ihmisen kanssa jonka kanssa en enää halua olla, niin hyvin nopeasti olen suhteen päättänyt enkä ole antanut sen edetä liian pitkälle.
Mies paljasti pettäneensä minua, koska ei saa seksiä. Sanoin, että juttu välillämme on ohi, mutta silti mankuu minua takaisin ja väittää ettei halua olla muiden kanssa. Mies ehdotti, että olisimme kavereita, mutta kaveruus miehen kanssa ei onnistu koska tiedän hänen silti vonkaavan. Ehkä paras katkaista välit, koska muuten mies ei usko vaan roikkuu vaan perässä.

Siinä taas yksi urpo, joka ei ymmärrä hyvästä seksistä yhtään mitään. Sängyssä taitavien miesten ei tarvitse sortua tuollaiseen. He tietävät, miten homma toimii, eikä tarvitse vongata tai esittää marttyyriä.

No kerrohan ap:lle, miten sängyssä taitava nainen saa homman toimimaan, jottei hänen tarvitse tuntea itseään martyyriksi ja vonkausuhriksi. Muuten kommenttisi paljastaa sen, että olen oikeassa - vastuu seksin onnistumisesta on mielestäsi aina miehellä, jonka pitää tietää, "miten homma toimii".

Missään ei ole väitetty, että miehellä yksin on vastuu toimivasta seksielämästä, mutta katsos, se kysynnän ja tarjonnan laki. Jos haluaa saada tuotettaan kaupaksi, niin sitten on muokattava tuotetta siten, että kohderyhmä haluaa sen.

Yhteistyössä