Telian puhelinliittymä tänään vain 11€ 11kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rajaton netti Pohjolassa ja Baltiassa sekä 10 Gt/kk EU:ssa 11 €/kk 11 kuukauden ajan, jonka jälkeen 29,90 €/kk. Vain uudet liittymät verkkokaupasta 11.11. klo 11–22. Ei määräaikaisuutta.

Vaihtakaahan kaikki tänään puhelinliittymänne teliaan. Sellainen tarjous että voisi sanoa että puhelinliittymä olisi melkein ilmainen 11kk, sen jälkeen voikin tarttua suoraan toiseen tarjoukseen kun määräaikaisuutta ei ole!
Tänään taitaa elisa ja dna menettää paljon asiakkaita!

Jep, mutta puhelut "ilmaisia" vain 10h/kk Sen jälkeen liki 6 euroa tunti. Meikäläiselle tuo olisi aika kallista lystiä.

Netti on rajaton, mutta ei oikein selviä, että saako sitä suomessa käyttää tuohon 11 eken hintaan täydellä nopeudella niin paljon kun haluaa.

Ei jatkoon.

Saa käyttää Suomessa kokoajan täydellä nopeudella. On tuo erittäin halpa jos käyttää puhelimella lähinnä internettiä ja ei tosiaan puhu paria tuntia jokapäivä puhelimessa. Itse tulee puhelimella soitettua aika harvoin ja silloinkin kun soitan niin ei puhelu montaa minuuttia kestä. Minun käytössä tuo 10tuntia kuukaudessa on valtavasti.
Kilpailijoiden vastaavien pakettien hinnat noin 30€ (kuten myös tämä 11k jälkeen, mutta silloin etsitääkin jo seuraava tarjous)

Se on vain tyhmää maksaa liikaa vai miten se meni?

Telia lopetti Sopiva pakettinsa, jossa ensimmäinen liittymä oli 19,95e/kk ja lisäliittymät 9,95e/kk kymmeneen liittymään asti. Rajaton puhe ja viestit. Ainoastaan netti piti hommata erikseen yhteiseksi kaikille. Oli todella kätevä perheelle. Telia kuitenkin lopetti tämän ja uusi tarjous oli noin 29e/kk per liittymä. Ei ollut rajattomia viestejä eikä puheluja. Meni liittymät heti vaihtoon, koska olisi tullut yli 50e/kk kalliimmaksi...

Mulla tulee noin 1h päivässä soitettua. Se on aika normaali määrä ihmisillä. Lasketaan.. se on 1800 min kuukaudessa. Vähennetään 600 liittymään kuuluvaa puheaikaa. Näin jää 1200 min. Yksi min on 6 euroa. Itse maksettavaksi jää 20 tuntia, eli 120 euroa + liittymän maksu 11. Kuluiksi tulee 131 euroa kuukaudessa! Ihanan halpaa. Nykyisellä liittymällä sama 25 euroa :) Ja saa puhua juuri niin paljon kuin lystää (y)

Moni tulee yllättymään kun saa ekan laskun, joka on kaikkea muuta kuin 11 euroa. Ja sen varaan tuo tarjous on laskettukin. Ilmaista lounasta ei ole ja tyhmiä huijataan :ROFLMAO:

Mulla tulee noin 1h päivässä soitettua. Se on aika normaali määrä ihmisillä. Lasketaan.. se on 1800 min kuukaudessa. Vähennetään 600 liittymään kuuluvaa puheaikaa. Näin jää 1200 min. Yksi min on 6 euroa. Itse maksettavaksi jää 20 tuntia, eli 120 euroa + liittymän maksu 11. Kuluiksi tulee 131 euroa kuukaudessa! Ihanan halpaa. Nykyisellä liittymällä sama 25 euroa :) Ja saa puhua juuri niin paljon kuin lystää (y)

Moni tulee yllättymään kun saa ekan laskun, joka on kaikkea muuta kuin 11 euroa. Ja sen varaan tuo tarjous on laskettukin. Ilmaista lounasta ei ole ja tyhmiä huijataan :ROFLMAO:
Oikeasti??
Kuka enää edes nykypäivänä puhuu "normipuheluita"?
Mummonkin kanssa käytetään skypeä. Vaikea kuvitella, että joku tunnin verran päivässä jollekin soittelee.

• Tykkää
Reactions: Ärsyttävä tyyppi
Ihan jees jos ei käytä puhelinta puhumiseen tai käyttää vain jotain whatuppia. Eihän tuo 600min riitä mihinkään, n20 minuuttia päivässä :eek::D

Siis 10 tuntia ei riitä kuukaudessa puhumiseen? Ootko nyt katsonut sen oikeasti omasta laskustasi, vai arveletko? Nykyään lähes 90% kommunikaatio on whatsupin, skypen ja somen harteilla. Sellaisia pitkiä puhelinsessioita, missä huokailtiin tunti luuriin illassa kullan kanssa oli ehkä joskus ysärin alussa vielä.

No toisaalta jos haluaa puhua, niin senkin voi tehdä netin kautta. Huokaile siihen skypeen kultasi kanssa, niin 20min puheaikaa per päivä varmasti riittää.

Nykyään lähes 90% kommunikaatio on whatsupin, skypen ja somen harteilla.

Aivan paskapuhetta, ehkä jotkut teinit niin tekee. Ei aikuiset jaksa minkään pellesovelluksen kanssa kikkailla. Joo, ja isovanhemmillani ei edes ole älypuhelimia, eivät osaisi ja tuskin saisivat edes näytöstä mitään selvää kun on näkö mennyt huonoksi.

Voisitko vielä kertoa jonkinlaista faktaa tuon 90% tueksi etkä vain repiä numeroita perseestäsi vajakki.

Aivan paskapuhetta, ehkä jotkut teinit niin tekee. Ei aikuiset jaksa minkään pellesovelluksen kanssa kikkailla. Joo, ja isovanhemmillani ei edes ole älypuhelimia, eivät osaisi ja tuskin saisivat edes näytöstä mitään selvää kun on näkö mennyt huonoksi.

Voisitko vielä kertoa jonkinlaista faktaa tuon 90% tueksi etkä vain repiä numeroita perseestäsi vajakki.
Ärsy ny ei o mitenkään vajakki vaikka me ei just koskaan ollakaan mistään samaa mieltä.

Mä aikanaan kyllästyin kuukausilaskuihin kun niit tuli ovesta olin käyttäny puhelinta tai en. Vaihdoin prepaidiin ja mun puhelimenkäyttötavoilla tää on selkeesti edullisin. 7c tekstari ja puheluminuutti eikä mitään laskuja. Pari kertaa vuodessa ostan kauppareissulla kympillä saldoa. Toimii mulla oikein hyvin.

Uskomattomat tarjoukset on tehty niille jotka eivät osaa lukea tai laskea eivätkä hoksaa mitä lasku oikeesti tulee olemaan.

Oikeasti??
Kuka enää edes nykypäivänä puhuu "normipuheluita"?
Mummonkin kanssa käytetään skypeä. Vaikea kuvitella, että joku tunnin verran päivässä jollekin soittelee.
No ainakaan meidän mummoilla ei ole skypeä vaan ihan normipuheluita pitää soittaa. Enkä sitä puheluihin menevää rahaa mitenkään laske. Vanhoja ihmisiä, jotka ilahtuvat suunnattomasti kun soitan ja on aikaa jutella.

Meillä käytetään normipuheluja vain viralliseen asiointiin ja niitä tulee muutama kuukaudessa. Kaikki päivittäispuhelut ja viestittelyt hoidetaan whatsappilla.

Minulla on puhelinlasku normaalisti alle 10 e/kk, joten ei kannata vaihtaa edes tähän hyvään tarjoukseen.

No ainakaan meidän mummoilla ei ole skypeä vaan ihan normipuheluita pitää soittaa. Enkä sitä puheluihin menevää rahaa mitenkään laske. Vanhoja ihmisiä, jotka ilahtuvat suunnattomasti kun soitan ja on aikaa jutella.
Eikö heillä ole tietokonetta/tablettia? Eikö nykyisin jo pelkästään laskujen maksu ole tehty niin vaikeaksi, että pakko jokaisen mummelin hommata älypuhelin/tabletti/kone.

Meidän suvussa kyllä kaikki yli kasikymppiset mummelitkin käyttävät jo ihan tottuneesti skypeä, useimmat myös whatsappia.

Eikö heillä ole tietokonetta/tablettia? Eikö nykyisin jo pelkästään laskujen maksu ole tehty niin vaikeaksi, että pakko jokaisen mummelin hommata älypuhelin/tabletti/kone.

Meidän suvussa kyllä kaikki yli kasikymppiset mummelitkin käyttävät jo ihan tottuneesti skypeä, useimmat myös whatsappia.
Meidän suvussa ei edes nelikymppiset käytä skypeä eikä älypuhelinta.

Yhteistyössä