The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sä et ny kyllä yhtään mieti terveyttäsi, kilojasi, kurvejasi, etkä edes kuun asentoa puhumattakaan iloisten kananpoikien luomuelämästä siipirikkoina kettujen armoilla.

Röyh. Laitoinpa juuri suuhuni kolmioleivän kinkulla ja juustolla.
Lisäaineita on ainakin E 472, 471, 415, 150a, 202, 211, 1420, 450, 451, 316, 250, 211 ja 160a.
Mietin mä. Ihan helvetillinen homma pitää kurvit ja kilot ennallaan, ei se millään kurkumalla pysy!

Kananpoikien riemusta en tiiä mutta nää oli onnellisen narttusen wingsejä
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Jauhelihakeitto ny tietenkään ei o pyttipannun veroista syömäruokaa mutta olen minä nälkääni syönyt jopa kasviksia.
No ei tietennää oo mitn pyttistä vaan jauhista:)!
Ja kuules - chilimurustussilputukset toimii(y), lämmittävät tooooosi huhuhuhuijaa!! hyvin suussa ja vatsassa ja näemmä poskissakin!

....tai sitten mua muuten vaan muistellaan lämpimästi:cautious:...kohta varmaan korvissakin joikuu:notworthy:
 
E tartte intona pärräillä:cautious:...ois ihakiva tietää ettäkö kukahan kummanen on multa vienynnä sitte jonkun päivän, että sopii niinku kertoa mitä on juoniteltu tällä kerralla sitteniinku!:cautious:
Mä mittää oo tehny..:oops: mutta näin että softy ja KAIS räpläs jotain sun kalenteris kiNpussa!!!:eek:


Nii, siinäpä se nyssitte selvis sekin arvoitus.:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Mä mittää oo tehny..:oops: mutta näin että softy ja KAIS räpläs jotain sun kalenteris kiNpussa!!!:eek:


Nii, siinäpä se nyssitte selvis sekin arvoitus.:barefoot::barefoot::barefoot:
:D
..melekeen uskon senki hepulihilkka:cautious::love:

Onks tää joku kansallinen " mää mittää oo teheny"- päivä kuitenki kun turhan sujuvasti on tuo virsi tänään raikannu:confused:..?


Ai ni..:notworthy:...taitaa muuten kuulua huomenna jonkun suusta myös....
 
No ei tietennää oo mitn pyttistä vaan jauhista:)!
Ja kuules - chilimurustussilputukset toimii(y), lämmittävät tooooosi huhuhuhuijaa!! hyvin suussa ja vatsassa ja näemmä poskissakin!

....tai sitten mua muuten vaan muistellaan lämpimästi:cautious:...kohta varmaan korvissakin joikuu:notworthy:
Ette te kans mistään mitään tiiä.
Jauheliha on jauhelihapensaan hedelmä. Yleisin koko on jokseenkin tasan 400g mutta jotkut lajikkeet tekee isompia tai pienempiä hedelmiä.
Yleisin lajike on sikapensaan ja nautapensaan risteytymä. Pelkkiä sikapensaita ei luonnossa juurikaan kasva.
Pelkkien nautapensaiden hedelmiä taas usein kutsutaan paistijauhelihaksi vaikka ei niillä ole mitään tekemistä paistin kanssa.
 
Ette te kans mistään mitään tiiä.
Jauheliha on jauhelihapensaan hedelmä. Yleisin koko on jokseenkin tasan 400g mutta jotkut lajikkeet tekee isompia tai pienempiä hedelmiä.
Yleisin lajike on sikapensaan ja nautapensaan risteytymä. Pelkkiä sikapensaita ei luonnossa juurikaan kasva.
Pelkkien nautapensaiden hedelmiä taas usein kutsutaan paistijauhelihaksi vaikka ei niillä ole mitään tekemistä paistin kanssa.
...ei mua tartte teititellä:unsure::cry:..iha riittää ku sanoo että Freeze hei....
 
:D
..melekeen uskon senki hepulihilkka:cautious::love:

Onks tää joku kansallinen " mää mittää oo teheny"- päivä kuitenki kun turhan sujuvasti on tuo virsi tänään raikannu:confused:..?


Ai ni..:notworthy:...taitaa muuten kuulua huomenna jonkun suusta myös....
Miks sunkin suusta voi huomenna kuulua tuo maaginen ''mitäänenoleteheny''-lause?:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Suunnittelin viettää huomenna koti-illan. Katsoa telkkua. Herkutella poppareilla ja namilla. Mutta sitten yks tyyppi pyörii mielessä. Jos lähtis sitä metsästää. :sneaky: :rolleyes:
ai metsään?:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä