Varaudunko pahimpaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkä RV 6+2 kävin ultrassa ja sikiön syke näkyi selvästi ja koko vastasi viikkoja. RV 8+5 näkyi sikiökaikuja mutta lääkäri (eri henkilö kuin ensimmäisen ultran tehnyt) ei saanut sykettä selvästi näkyviin eikä saanut sikiön mittojakaan kuin tuon 6+ viikkojen kokoiseksi. Sanoi että sikiö on jotenkin ihan kohdun pohjalla ja joku limakalvo tms hankaloittaa ultraamista. Viikon päästä on uusi aika samalle lääkärille joka teki ensimmäisen ultran. Uskaltaakohan tässä enää toivoa että kaikki olisi hyvin vai jokohan pitää alkaa varautua pahimpaan...

Tsemppiä kovasti! Varmasti jännittää. Itse varauduin tuollaisessa tilanteessa pahimpaan ja kesken meni mutta olin raskaana heti kahden kuukauden kuluttua ja nyt kaksi lasta. Ennen tuota keskenmenoa oli monta vuotta tuloksetonta yritystä. Eli ainakin tiedät, että voit tulla raskaaksi.

Kaverilla oli sama tilanne ja hänellä alkio oli kehittynyt kontrolliultraan mennessä normaalisti. Eli mikä vain on mahdollista! ❤

Minulla oli samanlainen tilanne. Meni valitettavasti kesken. Ultraava lääkäri onneksi kyllä sanoi silloin, että tulee menemään kesken. Ei tarvinnut elää toivossa sitä viikkoa jolloin sitten todettiin eloton sikiö.

Yhteistyössä