Juu ja karkauspäivänä syntyneillä on syntymäpäivä vain joka neljäs vuosi.Entä nimipäivät, kaikilla ei ole nimeä kalenterissa, eikö se satuta pientä sydäntä ja ole syrjivää
Se päivä on lähempänä kuin uskotkaan, mutta toivottavasti islam pelastaa Suomen miehet ja pojat.mitähän seuraavaksi pitäisikö heteromiehiä jo teloittaa häiritsemästä suvakkifemakoita.
Ja jouluaattona syntyneet eivät saa synttärilahjaa.Juu ja karkauspäivänä syntyneillä on syntymäpäivä vain joka neljäs vuosi.
Se varmasti onnistuisikin, koska olisi positiivista eriarvoistamista.Miksi ei tehtäisi musunpäivää?
Laitan tän kommenttini myös tähän ketjuun:
En ymmärrä miksi kaikesta pitää nykyisin tehdä niin vaikeaa, minun lapsuudessa 80-luvulla jos ei jollain ollut isää se teki kortin äidille tai isoisälle ja äitienpäivänä jos ei ollut äitiä niin teki kortin isälle tai mummolle. ei ollut mitään ongelmia.
Se on joka päivä.Miksi ei tehtäisi musunpäivää?
Puhumattakaan siitä että siellä on miesten nimiä..ihan kamalaa naisia kohtaan. Miesten nimet pitäisi korvata jollain neutraalilla sanalla kaikissa kalentereissa.Entä nimipäivät, kaikilla ei ole nimeä kalenterissa, eikö se satuta pientä sydäntä ja ole syrjivää
Ei kukaan ole pahoittanut mieltään, ellet sinä.Mä pahoitan mieleni tästä kaikesta mielenpahoittamisesta.
Mielestäni tämä on erittäin hyvä. Ensimmät isänpäivät isäni kuoleman jälkeen olivat karseita kun maitoakaan ei voinut käydä hakemassa, etteikö joka hyllyväli olisi kiljunut usänpäivää. Voipahan edes keskittyä koulutyöhön kaikessa rauhassa.
Meillä oli myös näin. Tosin olen aloittanut ala-asteen jo 70-luvun puolella. Nykypäivänä tämä ei käy vaan jehovien pitää loukkaantua ja pahoittaa mielensä, jos vaikka sitten ensi kerralla tehtäisiin virpomisvitsan sijaan vain koivuvitsa.....Ja sama se oli ala-asteella 80-luvulla kun meidän luokalla oli esim. jehovantodistajia ja jos askartelutunnilla askartelimme esim. virpomis vitsoja, joulukortteja tms niin jehovalaiset olivat kyllä mukana tunnilla mutta askartelivat sitten jotain muuta, joko itse keksivät aiheen ja ehdottivat opettajalle tai ideoivat opettajan kanssa yhdessä. Ei ongelmia.
Mutta onko sinulla äiti? Jos hän on jo mullan alla niin sinun pitää opetella loukkaantumaan äitienpäivästä. Päivän trendi, nääs.Jokapaikka kiljuu lapsiperheitä. Olen tahattomasti lapseton, en kenenkään äiti. Vaikea keskittyä elämään ylipäätänsä, sillä elämässä on asioita jotka muistuttavat tästä päivittäin. En silti pysty loukkaantumaan äitienpäivästä.
Miksi solvaat sikoja, viattomia luontokappaleita. Kyllä minä niin mieleni pahoitinIhan kohta on miehet kieletty kokonaan. Eihän niitä sikoja tarvi mihinkään. Tyttöenergiaa vaa kehiin.