The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täälläpä tuli tänään lunta lällätiläälää!! :p
Sitte tuli joku ja pölli ne sateet itelleen:X3::cautious:
:D - kävitkö pyydystämässä lumihiutaleita kielellesi?

Kuka lie kummanen tullut ja minne sateet vieny, tänne ei ainakaan. Mutta on siellä semmonen jännä, odottavainen fiilis.

Ja hyvin rapsakan makuinen keli:), tässähän saa ettiä jotkut lapastumppuset käpäliin jos meinaa tareta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
:D - kävitkö pyydystämässä lumihiutaleita kielellesi?

Kuka lie kummanen tullut ja minne sateet vieny, tänne ei ainakaan. Mutta on siellä semmonen jännä, odottavainen fiilis.

Ja hyvin rapsakan makuinen keli:), tässähän saa ettiä jotkut lapastumppuset käpäliin jos meinaa tareta.
En mutta kävin sheikkailemassa vähän yhen jos toisenkin ikkunan eessä:barefoot: Poikien väsynyt kommentti mun iloon oli ''Juu, ei enempää kahvia sulle tänään...'' En yhtään ymmärrä miksi ei muka?:cautious::oops:
 
En mutta kävin sheikkailemassa vähän yhen jos toisenkin ikkunan eessä:barefoot: Poikien väsynyt kommentti mun iloon oli ''Juu, ei enempää kahvia sulle tänään...'' En yhtään ymmärrä miksi ei muka?:cautious::oops:
Ei hemmetti:ROFLMAO:! Mä niin sielujeni simmukaisilla näjen noi muuvsit:geek:

(ihan kuule ootan että millon tänne humpsauttaa hiutaleisia leijumaan..suattaa olla vaarana että Joku Kummanen ehken luultavasti vissiinki pikkusesti hihkuen riemastuu..:oops::D)
 
Ei hemmetti:ROFLMAO:! Mä niin sielujeni simmukaisilla näjen noi muuvsit:geek:

(ihan kuule ootan että millon tänne humpsauttaa hiutaleisia leijumaan..suattaa olla vaarana että Joku Kummanen ehken luultavasti vissiinki pikkusesti hihkuen riemastuu..:oops::D)
joo, lisää niihin moovsseihin vielä takkunen ja erittäin pörrönen tukka ja liian iso tpaita ja toisessa jalassa sininen villasukka ja toisessa tavallinen mustasukka...noku kissa tai koira on vieny taas sen toisen villasukan jonnekin:cautious:
 
vierailija
Nyt harmittaa.
Katti Matikainen jäi näkemättä. En edes tiennyt että se tulee.
Nyt pitää selvittää PikkuKakkosen lähetysajat, että tämmöinen emämunaus ei pääse toistumaan.
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201710192200472430_tw.shtml
https://areena.yle.fi/lapset/1-2450991/s/1-4232741#autoplay

Seuraava esitys:
YLE TV2 Su 29.10.2017 klo 08.23
Ruoka. Kivistä leipää, kuivia kaloja ja muinaisia mustikoita! Katti Matikainen ja Nakkirakki vetävät historiahanskat tassuihin ja kaivelevat syvemmälle ruoan historiaan. HD

Seuraavat esitykset:
YLE TV2: Su 29.10.2017 klo 08.23
YLE TV2: Su 05.11.2017 klo 08.22
YLE TV2: Su 12.11.2017 klo 08.22
YLE TV2: Su 19.11.2017 klo 08.23

Edelliset esitykset:
YLE TV2: Su 22.10.2017 klo 08.22

http://www.iltapulu.fi/tv/Historia+hanskassa,+Katti+Matikainen
 
Muutes...nythän tässä saa ja joutuu iltasella taas kenottamaan niskat syrjällänsä jos ja kun viipottaa ja töhöttää pimmeellä ulkona niin! Tuota tummaa taivasta ihastellen kun siellä tuikuttaa ne miljuunat tähtöset:love:*huokailee*

Eikäkun ihan aikuisten oikeesti...tumma tähtitaivas on kaunis:)
Oiskin semmonen kattoikkuna mistä tuijotella ja toviksi jos toiseksikin hukkua ja unehtua siihen maagisen valloittavaan näkyyn:love:...siinä sais taas perspektiiviä omaan eloonsa..tai jotain:barefoot::unsure:...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Joo, pakko oli vähän sheikkata :rolleyes::D
Onneksi naapurit ei luullut että olisin saanu jonkin kohtauksen ja soittanut ambulanssia :oops::LOL::geek:
Siinä olis ollu selittämistä,että mä vaan sheikkasin vähän :unsure::D
..täällä ovat ipanoita myöten melko hyvin tottuneet että tällä yhdellä pöwwösellä hiukan välistä..*hakee sanoja*...kuumotuttaa*kato, selvisin yhdellä(y)!*..että antavat soittamisen olla...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä