Siti katsot sitä salaa pimeessä peiton ala.Siis sehän on ihan tuubasta koko sarja
Siti katsot sitä salaa pimeessä peiton ala.Siis sehän on ihan tuubasta koko sarja
Minusta se on ehdottomasti paras sarja hyvänä kakkosena tulee walking dead, örr
Salkkareitten parissa mulla alkaa useammin jöpöttää, mutta walking deadissa silloin ku jöpöttää se on jotenkin erillaista
Mitäpä jos tassuttelisit sinne nurkkaan nyt ihan kiltisti häpeemään Rättiksen seuraanSiti katsot sitä salaa pimeessä peiton ala.
Toivottavasti ei muuten olen aika hukassa seksuaalisuuteni kanssa
Yks kattoo Salkkareita!Toivottavasti ei muuten olen aika hukassa seksuaalisuuteni kanssa
MiksiMitäpä jos tassuttelisit sinne nurkkaan nyt ihan kiltisti häpeemään Rättiksen seuraan
Tiesiko että rambo on suomalainen. Sen takia se on kova jäkä"Myydään vähänkäytetyt talvirenkaat pitovaikeuksien vuoksi."
Yks kattoo Salkkareita!
Minkä saamisen?Onko tinkuliinilla ollut onnea saamisen kanssa?
Jöpöttää liian harvoin muutenkin eikä koskaan kun pitäis.
Ehkä pervointa mitä voi kuvitella: jöpöttää salkkareista
Katoin tänään isäni seurana ja sain varsin kattavan selostuksen 75-vuotiaan kertomana: yleensä siellä saunassa on enemmän väkeä kuin ismon valinnassa mutta kun tuo yksi akka punkee kakaraa maailmaan saunaan ei tuu ees siivoojaa päiväkausiin. Sitten tuo yksi panee tuota tytärpuoltaan. Ja tuo ukko oli pahis mutta sitten sille tuli ponihäntä ja se oliki hyvis. Paitsi että ne oli kaksi eri tyyppiä.Mulla yksi kaveri kahtoo sitä salaa
Naisille se on vissiin ihan sallittu
Joskus 90-luvulla pari jaksoa katoin.Siis sehän on ihan tuubasta koko sarja
Minkä saamisen?Onko tinkuliinilla ollut onnea saamisen kanssa?
Jöpöttää liian harvoin muutenkin eikä koskaan kun pitäis.
Ehkä pervointa mitä voi kuvitella: jöpöttää salkkareista
Ihan vaan siks kun mä käsken!Miksi
Jöpötys on hyvä asia.Jöpöttää liian harvoin muutenkin eikä koskaan kun pitäis.
Kauhuleffaa kattoessa sentään voi olla kauhusta jäykkänä.
mminä kehtaa sanua.Minkä saamisen?
No sitten ei voi vastata kun ei tiedä kysymystäkään.E
mminä kehtaa sanua.
Sitähän mä oon aina sanonu. Sä ajat ittes ihan piippuun. Reissun jälkeen sit kyllä lepäät. Älä sitten ota sakkoja matkallaIlta kaikille. Liian paljon töitä. Parin päivän rannikkoreissuun pitäis haukun kaa lähteä. kuunuilla siel kai oluet maksetaan.
Kerrankin tuli tyhmään kysymykseen viisas vastaus.No sitten ei voi vastata kun ei tiedä kysymystäkään.
Mä en tollasii pikkupirpanoita uskoIhan vaan siks kun mä käsken!
Onko se kaks ja puoli tuumaa?Se puoli senttiä tuli siitä ku se edellinen mittanauha oli venynyt eli nyt on taas oikeassa mitassa mitta.
Jos sen katsominen pistää vituttamaan niin kait siinä sit jokin järki on?Jöpötys on hyvä asia.
Pervous on hyvä asia.
Salkkareita en tässä yhtälössä ymmärrä.
Voinko mä jotenkin estää?Kerrankin tuli tyhmään kysymykseen viisas vastaus.
Sanon kaikille, että olemme palstakamuja. Saanko sanoa?
*naputtaa jalalla lattiaan* vai nii! *mutisee*Mä en tollasii pikkupirpanoita usko