JooTilapäinen mielenhäiriö.
JooTilapäinen mielenhäiriö.
Voi olla että johtuu siitä.Karmee ku ykskaks rupes päätä särkee mut johtuu varmaan nesteen puutteesta.
No toivottavasti eivät saa ikinä susta kilttiä Olis kurjaa jos susta tekisivät skottimiehille hameenMiust ei saa ikinä kilttiä.
En kaipaa naisia huonoja,Miust ei saa ikinä kilttiä.
Vois kiva olla skottimiehen päällä.No toivottavasti eivät saa ikinä susta kilttiä Olis kurjaa jos susta tekisivät skottimiehille hameen
Pitäiskö kopeloida viestiä ja poistaa yksi sana?Karmee ku ykskaks rupes päätä särkee mut johtuu varmaan nesteen puutteesta.
Sopivasti tuhma.En kaipaa naisia huonoja,
kun riittäis yksi ihana.
Mut meitä karvakuonoja
pitävät nuo vihana.
Jos yhden kiltin tyttösen,
mut tuhman sopivasti
kainaloon jos saisin sen
ja toisin kotiin asti.
Ken tietää rilluvuosi vaikka
voisi siihen surkastua?
Tää tutkimuksen olis paikka,
mut hänen pitäis sietää mua.
No ei mulla puute ole että kyllä tässä on saatuPitäiskö kopeloida viestiä ja poistaa yksi sana?
Mulle tulee tämmösistä mieleen se takavuosien Laitilan virvoitusjuomatehtaan rekryilmoitus ”tule meille panemaan Kukkoa. Etsimme panimomestaria”Ja tälläinen sitten miehille jotka kinaa kuin mitkäkin.... ketjussakin joskus näkyy.
"Yllätä vaimosi. Tee se matolla" - Laitilan mattokutomoMulle tulee tämmösistä mieleen se takavuosien Laitilan virvoitusjuomatehtaan rekryilmoitus ”tule meille panemaan Kukkoa. Etsimme panimomestaria”
”Nahkatakki. Hirveä.”"Yllätä vaimosi. Tee se matolla" - Laitilan mattokutomo
Siellä osataan.
Kiltit päätyvät kynnysmatoiksi.Sopivasti tuhma.
"Myydään vähänkäytetyt talvirenkaat pitovaikeuksien vuoksi."”Nahkatakki. Hirveä.”
Siun viestiä olis kiva sorkkia,mut en viitti
Oon koko illan sorkkinut piirakkaa
Siis leiponut. Kinkkuu. Savulohta ja katkarapuja. Fetaa, parsaa ja paprikaa.
Huomenna pukkaa koko suku vanhuksista ruttunaamoihin tontille.
Siis sehän on ihan tuubasta koko sarjaOnko homoa katsoa salkkareita?
Siis sehän on ihan tuubasta koko sarja
Toivottavasti ei muuten olen aika hukassa seksuaalisuuteni kanssaOnko homoa katsoa salkkareita?