The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitähän sitä söis kun en oo uskaltanu syödä mitään.Ja kaupassakin olin ihan että mitä hittoa mä ostan että olis laktoositonta.En siis paljon mitään ostanu kun ei jaksanu ruuhkassa ruveta tutkii tuoteselostuksia.
Guugle vois auttaa tuossa asiassa niin näkisit mitä uskaltaa syödä ja mitä kannattaa välttää :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Softy
Laktoositonta? Onko sulla todettu semmonen?
Eihän se nyt kuitenkaan estä syömästä :), veteen voi tehdä vaikka ja mitä.
Ei oo todettu mut joku nyt vatsassa jyllänny jo viikon.Ajattelin et jos jättäis maidon hetkeks sivuun ja kattois rauhoittuuko mut himskatin vaikeeta nyt sit keksii mitä voi ostaa ja syödä.Tosin voi sen aiheuttaa joku muukin kuin maitotuotteet mut pakko kai jostain alottaa.
 
Ei oo todettu mut joku nyt vatsassa jyllänny jo viikon.Ajattelin et jos jättäis maidon hetkeks sivuun ja kattois rauhoittuuko mut himskatin vaikeeta nyt sit keksii mitä voi ostaa ja syödä.Tosin voi sen aiheuttaa joku muukin kuin maitotuotteet mut pakko kai jostain alottaa.
Okei ja voi itku. Äkkisiltään toi on tietysti hankalaa muttamutta...valmisruuissa on yllättävän monessa laktoosia kyllä. Kaikista helpoimmalla pääset kun teet ruuan itse :).
Et oo aatellu käydä lääkärissä laktoosirasituskokeessa?
 
Oon googlannu mut en nyt muistanu kaupas mitään.Eila tuotteetkin tuntu pulputtavan vatsas mutta ehkä mä vaan kuvittelin.
Teeppäs kaappalista seuraavalle kaappareessulle(y) Sitä ennen tsekkaat uudestaan guuglella mitä kannattaa ostaa ja mitä välttää:)

Et kai oo syönyt liikaa salaatteja ja porkkanoita? Nekin voi murista mahassa jos siellä ei o mitään roheiinipuolta lainkaan:ninja:
 
Mä ryhdyn saalistamaan näläkäsille sapuskaa eli keittiöön, mars:)!

Ja sitten mulla on semmonen olonen että hiukan tuonnempana täällä taitaa olla pikkuset lettukestit..tai amerikkalaisia pannareita...

Ja johonkin kohtaan otan taas puikot somiin kätösiini ja lähden kilkuttelemaan...jos aloittas taas villapuseroa ja ottais rinnalle villasukkien neulomistakin :)

Taivaanranta muuten kauniina nyt kun aurinko on painumassa piiloon:love:

Rentoile ja pidä itses lämpimänä :)
 
Okei ja voi itku. Äkkisiltään toi on tietysti hankalaa muttamutta...valmisruuissa on yllättävän monessa laktoosia kyllä. Kaikista helpoimmalla pääset kun teet ruuan itse :).
Et oo aatellu käydä lääkärissä laktoosirasituskokeessa?
No sepä se kun ei mun tuu tehtyy itelle kun joskus ja jouluna. Kyllä mä sitä tos oon miettiny mt yritän ny eka ite vähän kartottaa eka kun on niin hankala mihinkää lääkärille lähtee.
 
Teeppäs kaappalista seuraavalle kaappareessulle(y) Sitä ennen tsekkaat uudestaan guuglella mitä kannattaa ostaa ja mitä välttää:)

Et kai oo syönyt liikaa salaatteja ja porkkanoita? Nekin voi murista mahassa jos siellä ei o mitään roheiinipuolta lainkaan:ninja:
En nyt liikaa,maukkaimat porkkanat on jo entisii niin ei niin paljon nyt tuu enää popsittuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä