Ehkä ihan hitusen ja myöskin pikkuisen!!Kahvijuoppo
Ehkä ihan hitusen ja myöskin pikkuisen!!Kahvijuoppo
Harvoin kahvi pääsee kylmenemään. Mutta silloin heitän sen pois...tuotatuota...kun on unohtanut sen että on keittänyt kahvia ja kaatanut mukiinkin niin...yllättävän hyvin kylmään kahviin tottuu ja siitä jopa tykkääkin
Jahas vai niin että silleestitälleestiMitäs tässä muuta kuin että laitan tämän vaan tähän ennenkö eräs vipeltää laittamaan sen ensiks
Rahaa kankkulankaivoon?!Harvoin kahvi pääsee kylmenemään. Mutta silloin heitän sen pois.
Minne sä sen heität sillon pois???Harvoin kahvi pääsee kylmenemään. Mutta silloin heitän sen pois.
Vajaa kahvimukillinen pari kertaa vuodessa.Rahaa kankkulankaivoon?!
Mutta joo, sun suu, sun makuelämys
Kaadan kahvin viemäriin.Minne sä sen heität sillon pois???
Eli eihän tuommoista määrää edes mainitakaan. Ootkin tarkan kupillisen kahvi- irmaVajaa kahvimukillinen pari kertaa vuodessa.
Kapselikahvia?!*ufopääkkönen*Kahvia lissää tällä kertaa kapselikahvia
Ootteko juonnu Wilson kahvia,onks hyvää ? Tuli eilen ostettua paketti
Kaadan kahvin viemäriin.
En ole maistanut.Kahvia lissää tällä kertaa kapselikahvia
Ootteko juonnu Wilson kahvia,onks hyvää ? Tuli eilen ostettua paketti
Keitän aina sen verran mitä juon.Eli eihän tuommoista määrää edes mainitakaan. Ootkin tarkan kupillisen kahvi- irma
Kapselikahvilaitteella tehty kahviaKapselikahvia?!*ufopääkkönen*
Eihän sitä etes ehdi maistella kun menee ihan kerta nielasulla alas....? Vai mitä ihmettä?
En miekään viellä,ehkä huomenna jos ehtii vanha kahvi loppuaEn ole maistanut.
jaa*mutisee nolopolona*...siis sekö semmonen häkötin mihin laitetaan joku ihmeen pikkuriikkinen makupalahässäkkä ja sitten sille...ööö..tapahtuu jotain puristusrutistusta ja jollain kummalla kuitenkin saapi käteensä kahvia?Kapselikahvilaitteella tehty kahvia
Mulla on Nefcafe dolce gusto laite.
1 annos kerralla tehään,on tossa mukillinen maitokahvia
Mulle riittää pannullinen pariks päiväks. Lämmittää vaan välilläKeitän aina sen verran mitä juon.
Vieraillekaan jää santsikuppia.
Parempi pitääkin vieraat kurissa ja nuhteessa, muuten pian jäävät asumaanKeitän aina sen verran mitä juon.
Vieraillekaan jää santsikuppia.
Mulle riittää pannullinen, nykyään, yheks päiväks..ennen meni 2 pannua per pvä.Mulle riittää pannullinen pariks päiväks. Lämmittää vaan välillä
Kerro sitten miltä maistui.En miekään viellä,ehkä huomenna jos ehtii vanha kahvi loppua
Aha, no hyvänenaika - vähänkö on sitten vissiinehken kätevä?Niin ja tolla laitteella voi tehä myös kupillisen teetä tai kaakaota,niitäkin on kapselissa
On monia makuja, kaakaotakin voi tehdä.jaa*mutisee nolopolona*...siis sekö semmonen häkötin mihin laitetaan joku ihmeen pikkuriikkinen makupalahässäkkä ja sitten sille...ööö..tapahtuu jotain puristusrutistusta ja jollain kummalla kuitenkin saapi käteensä kahvia?
Mulla on täys työ ja tekeminen ihan kahvinkeittimen kanssa, kiitos vaan
Mutta...eikös nuilla oo sitten jotenki enempi tarjolla makuvaihtoehtoja?*jutustelee ikään kuin tietäis kovastikin mistä jutustelee*