OkEikäku mulukkua mittasin ku en muuta keksinyt
Eihän ipana mikään paha tai ruma ilmaisu ole...ite en tykkää kun jotkut kutsuvat lapsiaan mukuloiksi tai pennuiksi@ FreezeCat.
Älä kutsu lapsiasi ipanoiksi. Ok.
Ööh, miksi en omiani saisi ?@ FreezeCat.
Älä kutsu lapsiasi ipanoiksi. Ok.
Ja loma loppu. *niisk*Härregud, oisko se kuulkaas perrrjantai ja viikonloppu siintämässä silmissä, mitenkä hähtäh?
Se on nyt ainakin niin että , kylläkylläkyl-lä! Tein vielä ison ison satsin eli väsykuittipoikkinen pääkkönen totaalisekaiseksi rankan viikon kunniaksi. Maitoa kahvilla siis ja mansikka-mustikkakiisseliä, oli jopa mullekin jääny jäljelle kun ipanoille sen tein...
Ja rastia seinään ja iso semmonen! Ei sada vettä*ufopääkkönen*!! On toi aurinko vaan niin
Ylipitkä taas tuli...tiivistetysti:
Perjantai. Viikonloppu. Aurinko.
Pidä mukavaa
Äh...no toi pentu on kyllä kamala. Tai joku penikka.Eihän ipana mikään paha tai ruma ilmaisu ole...ite en tykkää kun jotkut kutsuvat lapsiaan mukuloiksi tai pennuiksi
Oijoijoi, niin - minne ihmeeseen se viikko meni?*halaaruttaa*Ja loma loppu. *niisk*
Ok,se on vain mielestäni halventava nimi lapsille.Ööh, miksi en omiani saisi ?
Tuo sana on täynnä rakkautta enemmän kuin tiedätkään...
Ja rakkaalla lapsella on kuule monta nimeä, toki voin kutsua heitä myös musikoiksi, muruiksi, mukuloiksi, tenaviksi, kukkutimurusiksi...mitä laitetaan?
Joo oli.Oijoijoi, niin - minne ihmeeseen se viikko meni?*halaaruttaa*
Mutta olihan kuitenki rentouttava ja kiva vaikka hävyttömän sukkela olikin?
Mun ensimmäisen lapsen ensimäinen sana oli kakara.Äh...no toi pentu on kyllä kamala. Tai joku penikka.
...mutta voin mä noita omiani mukuloiksikin kutsua
Sensijaan kaikkien muiden lapset ovat lapsia/nuoria.
Kuuleetkyllävoikkaankunminäniin sanon kerta niin kerta!!! Ertäs tiiät vai etkös tiiä?? Häh täh kukkuu?!Äh...no toi pentu on kyllä kamala. Tai joku penikka.
...mutta voin mä noita omiani mukuloiksikin kutsua
Sensijaan kaikkien muiden lapset ovat lapsia/nuoria.
Asia ymmärretty. Mutta usko pois että tuo nimitys ei todellakaan tule suustani ulos omistani puhuessa halventavasti . Sanan takana on hurja määrä hellyyttä ja välittämistä ja rakkautta.Ok,se on vain mielestäni halventava nimi lapsille.
Näet näköjään asian toisin.
Mun kahvin?? Heittäisit pois??Mä heittäisin pois sen.
Loistavaa, silloinhan loma oli täydellinenJoo oli.
Kylmä kahvi on pahaa.Mun kahvin?? Heittäisit pois??
Ei mun mielestäKylmä kahvi on pahaa.
AiEi mun mielestä
Yhdyn sinuun. Ei,ei,ku olen kanssasi samaa mieltä.Asia ymmärretty. Mutta usko pois että tuo nimitys ei todellakaan tule suustani ulos omistani puhuessa halventavasti . Sanan takana on hurja määrä hellyyttä ja välittämistä ja rakkautta.
Ja huomaatko - ihmiset todellakin ajattelevat asioista eri tavalla mutta kun keskustelee ja kysyy asiallisesti niin oppii samalla uutta sekä asiasta kuin ihmisestäkin
Katos, aika hyvin ...ja siis mä en osaa tuota nyt katsoa/tulkita pahana..tuo sana on vain sopinut hänen suuhunsa ensimmäisenäMun ensimmäisen lapsen ensimäinen sana oli kakara.
Kukkuu itelles vaanKuuleetkyllävoikkaankunminäniin sanon kerta niin kerta!!! Ertäs tiiät vai etkös tiiä?? Häh täh kukkuu?!
Mulla on kuumaa kahvia pannussa *räpsyttelee vienosti takaisin* räps räpsAi
Mut mulla on nyt kuumaa kahvia. *räpsyttää vienosti silmiään*
Mitäs tässä muuta kuin että laitan tämän vaan tähän ennenkö eräs vipeltää laittamaan sen ensiksKukkuu itelles vaan
Mitäs mukula?
KahvijuoppoMulla on kuumaa kahvia pannussa *räpsyttelee vienosti takaisin* räps räps
..tuotatuota...kun on unohtanut sen että on keittänyt kahvia ja kaatanut mukiinkin niin...yllättävän hyvin kylmään kahviin tottuu ja siitä jopa tykkääkinKylmä kahvi on pahaa.